vana JAWA käigukast
#1

Hakkasin panema oma Jawa kasti kokku ja avastasin et seal see on võimalik hammasrattaid omavahel vahetada ja sellest ka nüüd küsimus et kuidas see õige on.
Seletada seda kuidas neid seal omavahel vahetada saab on kirja teel keeruline, ma loodan et mõni mees saab aru millest ma räägin
masinaks Jawa 250
Vasta
#2

Ei leidnud kohe paugust õiget joonist, aga vanal jawal ka suht sarnane kast... Kui sellest abi ei ole, siis guugelda veel veidi... Või sebi A. Palu raamat...

Taivo
55624799
Vasta
#3

Tänud asi selge ja lähen panen kasti kokku
Vasta
#4

(24-11-2012, 23:45 PM)kaasik Kirjutas:  Ei leidnud kohe paugust õiget joonist, aga vanal jawal ka suht sarnane kast... Kui sellest abi ei ole, siis guugelda veel veidi... Või sebi A. Palu raamat...

Krt, panin ka kasti joonise lingi enda arust enne, aga ei tea kuhu see kadus... http://www.motokuur.ee/modules.php?name=...m=26&pos=8

Taivo
55624799
Vasta
#5

Kast nüüd küll koos ja ka sõidetud aga 3 käiguga kostub kõrvaline heli nagu mingi raud freesiks kuskit midagi. Hakkasin siis täna uurima ja ka õlis on metalli nüüd siis võtangi mootorit maha et vaadata mis viga aga mõtlesin et küsin siin ka et äkki keegi teab kust sellist viga otsima hakada.
Ja selline küsimus ka veel et palju nende võllide loksud tohivad olla,
kui kokku panin siis ma kuskilt netist leidsin mõõdud aga enam ei suuda leida
Vasta
#6

Võlli nukk kulunud kui sellist häält teeb äkki, või laseb hammakas kahvlipeal liugu.
Vasta
#7

Ühe kahvli peal on jah kerged jäljed aga nagu ei midagi hullu, aga alumine võll loksub küll liiga palju oleks vaja umbes 0,5mm seibi sinna aga kust seda saada? Torni motost küsisin ja jawa poest ka viimases öeldi et nemad ei pane mingeid seibe
Vasta
#8

Seibid saad ise lõigata siidri või õlle purgist.Käigukasti regulli soovitaks teha ilma väntvõllita.
Vasta
#9

Seda ma tean et ilma vändata
Aga eks ma pea jah need seibid ise lõikama aga kas need seibid mitte terasest ei pea olema. Ja kui ka ei pea siis mina vähemalt teen terasest, tuleb üks pahtlilabidas ohverdada
Vasta
#10

Baltic Bolt'is müüakse reguleerseibe DIN 988 nime all.
Vasta
#11

Ei pea tegema väntvõllita,karteripoolt pole vaja üldse külge panna.Mõõda lihtsalt natuke ja saad targemaks.Proovi kõik käigud läbi ja tõmba markeriga jutid peale,siishea vaadata kui palju hammakaid nuutidele lükkab.Vastavalt siis liiguta natsa võlli,kui ruumi on.Nuudid hammakad võiks kriitilise pilguga üle vaadata,ega muud polegi.
Vasta
#12

Mul kadus kolmas ja neljas käik , vahetati mõlemad võllid suisa välja.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne