Horch 930

Teine võimalus oleks teha robustne wehrmachti Horch...

[Pilt: Horch-930-Hardtop-4-Turen-bei-WH-Baier-via-Hoppe.jpg]

Maitse asi muidugi...
Vasta

Ma saan aru, et vaidlus tekkis plekitööde osas, mitte osade hankimise kohalt. Salongi detailid on sellel autol olemas. Sellest siin juba juttu olnud varem.
Vasta

Ja leiab osi kui on kontakte.
Vasta

Njah, eks need osad on seal kuskil Saksamaal. Ja hinnad on kindlasti hirmsad. Ma kujutan ette et korralikku mootorit alla 20k euri küll ära ei anta? Mõranenud plokke jah saab ehk odavamalt. Aga neid on praktiliselt võimatu parandada kui on sealt tüüpilisest kohast katki. Mul siin oli üks 830 mootor. Aga see oli õnneks välisküljepealt katki. Natuke kergem töö...

[Pilt: received-306944001646200.jpg]

[Pilt: IMG-20220604-WA0001.jpg]
Vasta

Väike tagasiside ka meie poolt.

Alustaks sellest, et omanik on kirjadest lõiganud välja väga väikse osa. Kirjavahetus on tunduvalt pikem ja seal on selgitatud tööde kulgu ja mille eest raha küsiti. Tooks ka välja selle, et sellest 5 kuust, millest on jutt, oleme 4 kuud proovinud omanikku kätte saada mitmetelt telefoni numbritelt ja ka kirja teel, sooviga arutada tööde tegemise kulgu, saada klient garaaži, et saaks näha autot oma silmaga.

Teiseks probleemiks kujunes arvete maksmine (mis oli samuti üks põhjustest, et asi venis kordades pikemaks). Kui klient jätab arve maksmata, vaatamata meeldetuletustele, seiskub töö ja tullakse hiljme selle juurde tagasi, kui graafikus on vaba aeg. Vaba aeg võib aga tulla mõne nädala või mõne kuu pärast. Selle mainime alati klientidele ära, ka see kord. Meie ettevõttes on ka nii, et kui jääda arve maksmisega hiljaks ilma igasuguse selgituseta siis ollakse ettemaksu klient.

Nagu ka eelnevalt juba mainitud, ei ole kogu summa keevitustööd - sinna kuulub päris palju muud tööd (alustati pahteldusega teatud detailidel, tegeleti mootoriga jm). Enne seda kui töödega sai algust tehtud, tegime esialgse hinnangu. Aga alati toome ka välja, et täpsema hinnangu saame anda alles peale esimest liivapritsi. Ja isegi siis võib töö käigus välja tulla üllatusi, kui hakkad neid plekikihte maha võtma. Ja kui avastamegi midagi töö käigus, siis anname ka sellest teada. 

Väide, et auto keevitustööd ei olnud lõpetud, ei vasta tõele. Keevitustööd olid tehtud ja auto lahti võetud viimseks liivapritsiks et puhastada raam ja keevituskohad kerel, et siis edasi minna järgmistesse etappidesse – pahteldus, värvimine ja seejärel kokkupanek.

Rohkem meie seda teemat arutama ei hakka, kuna meil ka reaalset tööd vaja garaažis teha.
Vasta

seda arvata oligi,et midagi jäetakse rääkimata.need on pilt selge.
mina läheks robustse wehrmachti masina projekti peale
Vasta

Kas oleks võimalik avaldada värskemaid pilte hetkeseisust?

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Huvitav kuhu siit nüüd üks postitus kadus mis eile õhtul oli olemas ?
Vasta

(26-05-2023, 08:05 AM)tõnn Kirjutas:  Kas oleks võimalik avaldada värskemaid pilte hetkeseisust?
 Keevitustööd on 95% ulatuses tehtud. Vastuolude tõttu omanikuga jäid viimased pildid tegemata.
Vasta

Arvasin, et lõpetan kirjutamise, aga!
Ma patoloogiliselt ei talu valesid.
Sellegipoolest avaldan paar kirja, mis näitavad selgelt töövõtja tegevuse ebajärjekindlust:

Horchi teemal.

Autode restaureerimised@gmail.com

17.03.2023, kell 13:06
Rakendusi: 6 (11,59 MB)
20230310_164547.jpg
20230310_164559.jpg
20230310_165444.jpg
20230310_165454.jpg
20230317_094133.jpg

Auto siis kere pealt eemaldatud ja läheb järgmisel nädalal liivapritsi ja värvimisse järgmine nädal. Keevitustöödest on ainult niipalju jäänud, et pärast värvimist vahede ja katuse ääre rihtimine. Katuse ääred ka parandatud. Paremap pool üks nurk parandada aga seda kere on raami külge kinnitatud kuitud. Hetkel on planeeritud 23 märts minna mootoriga soome. Siis kuuleme juba mis tööd täpselt vaja mootoriga teha.


Autode restaureerimised@gmail.com
Sina + 1
22.03.2023, kell 15:20
Kahjuks ei saa jälle kontakti.
Kuna me ei tea mis edasi saab siis me ei võta ette
liivapritsi töid, raami, põhja ja salongi värvimist. Samuti ei
julge mootoriga mõned minna. Pakime auto siis jälle kokku
ja lükkame õue. See muidugi on jälle lisa aeg ja toöö. Saame
töö juurde tulla tagasi kui on graafikus vaba koht.

Palume kiiret vastust ja kuidas toimub keevitustööde arveldamine?

--
Parimate soovidega

Aimar Sisask
CarRestoration OÜ
Võru, Tallinna mnt 42e
+372 55 998 991
www.carrestoration.ee
https://www.facebook.com/restoringcars


17. märtsil läheb kõik plaanipäraselt ja nad on optimismi täis ning juba 23. märtsil muutub kõik 180 kraadi!
Mis oli nii kiireloomuline, et kindlasti taheti arutada 17.–23. Kui töö sujub, pole mul põhjust 600 km edasi-tagasi sõita.
Mul ei ole mitut telefoni. Mul on ainult üks number.
Ja keegi ei helistanud talle 17.03-23.03.
Ei olnud 4 kuud ilma suhtlemiseta!
Toimus üsna regulaarne kirjavahetus.

Keevitustööde arve oleks makstud.
  Selleks tuli öelda või kirjutada järgmine:
"Oleme keretöödega 100% LÕPPENUD, võite sellega leppida. Oleme valmis liikuma järgmise sammu juurde."

Töövõtjalt sellist teadet ei tulnud.

Nüüd püütakse välja pääseda, seletades arvete maksmata jätmist.
Naljakas on lugeda!
Kliendil pole probleeme rahaga, kuid on soov täielikult aru saada, mille eest tasutakse, kui põhjendatud on summad. Seega kirjalik leping peab olema igal juhul! Nagu ka videojuhtimine.
Vasta

(26-05-2023, 08:32 AM)MeelisV Kirjutas:  Huvitav kuhu siit nüüd üks postitus kadus mis eile õhtul oli olemas ?
mõtlesin sama...
Vasta

(27-05-2023, 12:20 PM)The Lawbreaker Kirjutas:  
(26-05-2023, 08:32 AM)MeelisV Kirjutas:  Huvitav kuhu siit nüüd üks postitus kadus mis eile õhtul oli olemas ?
mõtlesin sama...

See kadunud postitus oli hea mõttega kuid teostus oli veidi üle võlli.
Ehk modereeriti ära.


Kuid küsiks värskemaid pilte ja kui palju seal plekki välja vahetati, ruutmeetrites?

Mislliseks kujunes ruutmeetri hind keretöödel?

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Las ma nüüd proovin ennast ka moodsasse maailma sissekirjutada - kas ma sain korrektselt aru, et esmalt asutakse tegelema keevitustöödega ja siis kunagi hiljem läheb säristatud roim isegi liivapritsi?

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(27-05-2023, 12:57 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Las ma nüüd proovin ennast ka moodsasse maailma sissekirjutada - kas ma sain korrektselt aru, et esmalt asutakse tegelema keevitustöödega ja siis kunagi hiljem läheb säristatud roim isegi liivapritsi?
Selles teemas on selge lõhestumine, kus ka austusväärsed kaasfoorumlased ei suuda enam objektiivsust säilitada. Vastus küsimusele on postituses nr 42 koos mitme pildiga.


Sellistes vaidlustes ei ole kunagi must-valget tõde ja valet. Igal tülil on alati kaks osapoolt. Kui aga ümbritsevad inimesed lihtsalt lahmivad ja lisavad laimavat õli tulle, siis on see lihtsalt nõme. 

Mis puutub kirjalikku lepingusse, siis sellel on kaks poolt. Suuline leping on alati laialivalguvam, kuid seegi on siduv pooltele. Jätta alguses kirjalik leping sõlmimata, anda asi töösse ning pärast arusaamatuste tekkimist teist poolt süüdistada on sama nagu kinnise püksilukuga pissimine ja pärast kellegi teise vastutavaks tembeldamine.

Kui on vaidlus, siis foorumis süüdistuste loopimine seda ei lahenda. Kummagi poole väiteid ei saa võtta absoluutse tõena.

Kõrvalt kommenteerijad võiksid vähemalt püüda olla objektiivsed ja rääkida sellest, mida nad kindlalt teavad ja omavad kompetentsi.

Palju selliseid postitusi jääks ära, kui julgetaks alla kirjutada oma nimi.

Indrek Sirk
Vasta

Minu eelmine postitus oli tingitud sellisest tekstijupist:

"Auto siis kere pealt eemaldatud ja läheb järgmisel nädalal liivapritsi ja värvimisse järgmine nädal. Keevitustöödest on ainult niipalju jäänud, et pärast värvimist vahede ja katuse ääre rihtimine."

Võibet olen millestki valesti aru saanud aga eesmärk ei ole mitte tüli kiskuda, vaid ikka ühise hobitegevuse sujuvam kulg tulevikkuvaatavalt. Minu nimi on ka rohkem kui ühele inimesele teada, interneeduses kasutan seda vaid poliitsotsiopaatide ja progressiivide korralekutsumiseks.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(27-05-2023, 15:02 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Minu eelmine postitus oli tingitud sellisest tekstijupist:

"Auto siis kere pealt eemaldatud ja läheb järgmisel nädalal liivapritsi ja värvimisse järgmine nädal. Keevitustöödest on ainult niipalju jäänud, et pärast värvimist vahede ja katuse ääre rihtimine."

Võibet olen millestki valesti aru saanud aga eesmärk ei ole mitte tüli kiskuda, vaid ikka ühise hobitegevuse sujuvam kulg tulevikkuvaatavalt. Minu nimi on ka rohkem kui ühele inimesele teada, interneeduses kasutan seda vaid poliitsotsiopaatide ja progressiivide korralekutsumiseks.
Konflikti osapooled näitavad meile valikuliselt toimuvat. Vaata postitust nr 68 ja võrdle kuupäevi. Ilmselgelt ei ole kumbki osapool ka sõnastuses absoluutselt täpne, mis võib jätta ebaõige mulje. Seda tähelepanelikumad peame olema lugejatena, et terad sõkaldest eraldada ning mitte võimendada valeinfot.
Vasta

(27-05-2023, 13:28 PM)indreksirk Kirjutas:  Palju selliseid postitusi jääks ära, kui julgetaks alla kirjutada oma nimi.

Indrek Sirk

Aamen selle peale. Ilma nimeta pole sõnal sisu

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne