Vana haakeseade
#1

Tervist!
Sai toodud Tartu tagant väga heas korras vene sõjaväe, pealt kinnine ja luukidega käru. Arvatavasti mürises seal kärus kunagi generaator või kompressor.
Aga mure järgmine. Dokumente pole säilinud ja seega vaja uuesti arvele võtta. Kas oleks võimalik kuidagi see registreerida koos selle vana rõngas haakeseadmega. Ei tahaks originaali kuidagi kohe vahetada mingisuguse EU tähistega haakepea vastu?
Üritasin leida varasematest teemadest vastust kuid ei leidnud. Äkki kellegil kasulik link või head nõu jagada. Vaevalt, et ma esimene kes seda säilitada tahab.
Vasta
#2

Kui see on O2 kategooria haagis, mis on > 25 aasta vana, siis võib õnnestuda.

Aga võib ka mitte õnnestuda, kuna tehnonõuete määruses räägitakse lõtkudeta haakeseadmest (ning lõtke rõngasseadme korral juba on...).

Lähene tehnoekspertidele oma küsimusega, kuid mõtle plaan korralikutl läbi. Et oleks selge, kust sihuke asi tekkis, kudias Sa kavatsed seda pruukida ja ilmselt aitab kaaasa vanatehnikakogumisele rõhumine.

Kas haagise mark/mudel on teada? Sest vastasel korral ei saa ARK seda registreerida muud moodi, kui omavalmistatuna.
Vasta
#3

Ausalt öeldes ei tea mis käruga tegu on. Googeldasin end segaseks ükspäev ja ei leidnud ühtki sellist käru. Mees kes selle müüs, ütles, et see mingi generaatori oma. Kõrval külas olevat ühel mehel veel selline, koos töötava generaatoriga. Äkki keegi tehnikateadlane oskab öelda millega tegu on.

Mingi roostes plekk plaat on käru peal küll, kus mingi number peal on. Mis ka loodetavasti kerenumber on!


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#4

Hm, mulle näib see üsna lähedane UAZ haagisele.Cool

Vahel on müügis registrisolevaid, kuid remontivajavaid...Rolleyes
Vasta
#5

Genekas oli seal sees jah.
Vasta
#6

Kas keegi selle marki ka teab. Mingi tähtede numbrite kooslus peaks ikka tal olema?
Vasta
#7

(27-11-2012, 13:15 PM)margoks Kirjutas:  Kas keegi selle marki ka teab. Mingi tähtede numbrite kooslus peaks ikka tal olema?
peaks olema УАЗ 8109 vähemalt ilma selle ülemise putkata on nii.

vt. http://russianarms.mybb.ru/viewtopic.php?id=1468
Vasta
#8

Suured tänud! Leidsin su infot kasutades täitsa sellise käru üles.
http://www.gaz69.ru/ipb/topic/59597/page__st__20

Nüüd siis veel lahendada see käru haakeseadme küsimus. Kuulan hoolega kogemusi ja soovitusi.
Vasta
#9

Lisaks veel vihje, et ka GAZ 704 on täpselt sama asi. GAZ peaks varasema tootmisajaga olema.
Vasta
#10

See käru on „kahe otsaga“ asi...
Olgu tegemist GAZ, või UAZ haagisega, peab tema tiisel olema tehase poolt aasaga ja mitte kulbiga. Sest nende (vedava)auto haakeseade on selline.
Kui nüüd temal see kulp külge on aretatud, mis vanasti ka vene Maz ja Zobrjonok suveniirhaagiste küljes oli, siis on üsna mõistlik nõuda aasaga tiisli taastamist.
Sellisel juhul oleks tegemist tehasenõuetele vastavusse viimisega ja euronõuetest jääb asi jälle väga kaugele...
Nooremal rahval on sellise olukorra kirjeldamiseks väga mitmeti tõlgendatav väljend - /...oleneb.../!
Vasta
#11

Seega kas ma saan õigesti aru, et kui mul on uaz-il vana haakeseade küljes, ning sellel kärul rõngaga tiisel, mis täitsa originaal. Siis pole mingit probleemi selle käru registreerimisega arkis ja hiljem uaz-iga vedamisel?
Vasta
#12

Probleem on peamiselt selles, kust ja kuidas Sa sellele kärule dokumendid välja võlud. Sest algselt on käru suure tõenäosusega vahetanud oma NA seisupaiga erasektoriga väga hämarates oludes.

Numbrite ülelöömine või dokumentide ostmine on kohalikku seadusandlust arvestades paragraafi alla minev tegevus.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#13

(27-11-2012, 17:24 PM)margoks Kirjutas:  Seega kas ma saan õigesti aru, et kui mul on uaz-il vana haakeseade küljes, ning sellel kärul rõngaga tiisel, mis täitsa originaal. Siis pole mingit probleemi selle käru registreerimisega arkis ja hiljem uaz-iga vedamisel?

Vastupidi - see on probleem, sest UAZ haakeseade ei vasta Määrusele ühestki asendist.

Vaevalt ükski ametnik tahab võtta vastutust seaduses lubamatu seadme liiklusesse lubamise eest...
Vasta
#14

(27-11-2012, 17:26 PM)Aspelund Kirjutas:  Probleem on peamiselt selles, kust ja kuidas Sa sellele kärule dokumendid välja võlud. Sest algselt on käru suure tõenäosusega vahetanud oma NA seisupaiga erasektoriga väga hämarates oludes.

Võtad arvele kui omatehtud haagis.Minuteada Landy enda oma sai niivisii arvele.
Vasta
#15

Üks variant. Teisalt: enamus teenkaid töötajaid on oma karjääri jooksul näinud UAZ-i käru lähedalt rohkem kui korra, seega päris kärbest pähe ajama pole mõtet ka minna.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#16

(27-11-2012, 17:37 PM)v6sa Kirjutas:  
(27-11-2012, 17:24 PM)margoks Kirjutas:  Seega kas ma saan õigesti aru, et kui mul on uaz-il vana haakeseade küljes, ning sellel kärul rõngaga tiisel, mis täitsa originaal. Siis pole mingit probleemi selle käru registreerimisega arkis ja hiljem uaz-iga vedamisel?

Vastupidi - see on probleem, sest UAZ haakeseade ei vasta Määrusele ühestki asendist.

Vaevalt ükski ametnik tahab võtta vastutust seaduses lubamatu seadme liiklusesse lubamise eest...

Kas "valmistaja tehase kohane" ei oma enam mingit jõudu?
Vasta
#17

Originaalhaakeseadmega ei tohiks mingit probleemi tekkida, kui suudad ära tõestada, et tegu on enne 1984. aastat toodetud sõidukiga. Sellisel juhul peab vastama tootjapoolsetele parameetritele.

Aga dokumentide puudumine on muidugi vägagi raskendav asjaolu.
Vasta
#18

Suhtlen maanteeametiga. Vaatan mis seal põnevat räägitakse. Eks hoian asjaga kursis. Siis tulevikus teatakse mitu aastat läheb, et vanale treilerile dokumendid saada.
Vasta
#19

Kuna dokumendid puuduvad, või on vanad vene omad, siis võetakse sõiduk,haagis uuesti arvele esmakordse registreerimisega. Järelikult peavad sellele haagisele kehtima "Nõuded sõidukile" mis on registreeritud peale01.01. 1997. aastat. Otsige Riigi Teatajast.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#20

(28-11-2012, 00:58 AM)h2rra Kirjutas:  Kuna dokumendid puuduvad, või on vanad vene omad, siis võetakse sõiduk,haagis uuesti arvele esmakordse registreerimisega. Järelikult peavad sellele haagisele kehtima "Nõuded sõidukile" mis on registreeritud peale01.01. 1997. aastat. Otsige Riigi Teatajast.

Kui ükskõik milliste vanade dokumentide alusel on võimalik tõestada sõiduki tootmisaasta, siis arvele võtmise aluseks on just need nõuded vastavalt tootmisaastale.

Vähemalt on see nii sõidukite puhul, millele on väljastatud tüübikood, s.t. mille taolisi on varem arvel. GAZ-704 tüüpi haagiseid on Eestis arvel aga mitmeid.
Omanikul (arvele võtjal) tuleb ainult tõestada, et ta antud sõiduki on legaalsel teel omandanud. Ja muidugi lisandub Tambovi konstandina Maanteeameti töötaja isikliku elu kvaliteedist sõltuv tuju ja tahtmine antud probleemiga tegeleda.

Näiteid peaks siin foorumiski ridamisi leiduma vanade mootrrataste ja ka autode näol.

Kui mitte ühtegi paberit ette näidata pole, on lugu muidugi keerulisem. Siinkohal võib aga meelde tuletada seadusepügalat, mis ei nõua 35+ aasta vanuselt sõidukilt loetavat VIN-koodi (ma pole kindel, kas see punkt kehtib kõigile enne 1984. toodetud sõidukitele, nagu teised vanasõidukeid puudutavad eripärad).
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne