Murray 16.5hp mure
#1

tervist mre on siis selline et mootor võtab õli, suitseb ja summuti seest õline.kui süüte välja keerab siis teeb veel ühe ilusa paugu ka.Käima läheb ilusti ja käik on ka ilus.Peaksin mootori kokkujooksmist kartma tänan
Vasta
#2

Muretseda tasub, kas aga kokkujooksmise pärast. Suitsemisele ja paukumisele ja õli väljaajamisele üheskoos ei ole just palju võimalusi jäetud - usun, et mootori kulumine sobib diagnoosiga. Kui on eakas mootor, kui on vähetöötanud mootor, siis on asi keerulisem. Ei ole päris täpselt selle mootori hingeelu ja ehitusega kursis (tootjate lõikes on ikka erinevusi) kuid tegutseksin sedasi - vaata järele, kui on võimalik, kas pakutakse remondimõõtu kolvirõngaid/kolbe jms. Kui on remontmõõdud (väikestele mootoritele on tavaliselt kas üks, heal juhul kaks mõõtu) siis tasub mootor koost lahti võtta, silinder ää mõõta, kas mahub remontmõõtu. Tavaliselt teeb seda isik, kes silindreid puurib. Tema ütleb ka, kas seda mootorit saabki üldse puurida, või kas tema ise saab puurida. Sest mõned pingid on sellised, et konstruktisoonilt ei võimalda kõiki mootoreid puurida. Või mootori plokk ei võimalda iga pingiga puurida.
Ah jaa, su mootoril on tõenäoliselt kulumine parajalt suur, et õli välja ajab, rõngad ei puhasta silindrit enam ära. Pauku teeb seepärast, et summutisse satub ka põlemata gaase, mis litakat teevad kuumas sumpsis.
Ja ega seal muud keerulist olegi - muretsed vastava mõõduga varuosad koos tihenditega ja väntvõlli otsalaagrite-puksidega, samuti kepsulaagrid jms. ning tuld! Kui ise seda mootorit ainult kaugelt oled vaadanud, siis vii asi mõne asjatundja kätte, neid ikka leidub.


Vasta
#3

lugesin ja lugesin korra veel ja proovisin aru saada.
tea, kas see murray on mingi omaette mootor või näituseks briggs.
kui see tossamine äkki tuli, siis vast karterituulutuse või klapisääre tihendi teema. kui aegamööda, siis ehk õlirõngas. või on ehk äkitse kogemata liiga palju õli saand sisse valatud?
Vasta
#4

Peaks ju tavaline briksi mootor olema vist küll kahe silindriga.Vaata http://www.briggsandstratton.com/support...s-manuals/ sealt mootori koodi pead teadma Ühte sellist just keerutan lauapeal ka remondis,klapid loksuvad ja tossas ja paukus.Sisselaske klapil juhtpuks puudub,väljalaskel malmist. Peaks saama tellida siis targem koos klapiga,lihtsam ise pronksist uus teha.Klapisääre tihendeid vanematel ei ole üldse.
Vasta
#5

Liiga palju õli pole kohe kindlasti saanudWink ja kuidas seda karterituulutuse värki kontrollida saab?lammutades?
Vasta
#6

lammutada võid ka kui isu tuleb.
pärast muidugi pole kehvemal juhul konega enam miskit tarka teha.
lihtsam on niisama vaadata. kuna sa endiselt ei avalikusta, mis konega tegu on, siis jätkaks huupi pakkumist. arvatavasti on kuskil küljepeal mingi väikse sõrme jämedune kummivooliku jupp, mis teoorias üht otsa pidi karteris ja teisest otsast näiteks sisselaskes või õhufiltris (kui seuke üldse olemas on ja juhtub õliga töötama) või ...
vaata kas leiad miskit sarnast ja kui õnnestub, siis vaata, mis juhtub, kui selle lahti võtad.
Vasta
#7

Nu nää, abi tulebSmile!


Vasta
#8

Ärge kõvasti lööge aga mis asi on kone????Kui kõike teaks siis siin vast abi ei paluks
Vasta
#9

(03-12-2012, 21:07 PM)cadillac Kirjutas:  Ärge kõvasti lööge aga mis asi on kone????Kui kõike teaks siis siin vast abi ei paluks
Noh, hääl lapsel mitu nime, mõned nimetavad mootorit niimoodi Smile, teised tervet masinat... .


Vasta
#10

Murrayl peal Briggs, endal oli 12 hp mootoriga, kerge googel annab ka sama tõdemuse.
Vasta
#11

vabandust. kone all pidasin jah mootorit silmas. võiks ju arvata, et soome laen, aga mu vanaisa kasutas sama sõna ja tema ei teadnud küll soomest ööd ega mütsi.
kui sa selles vallas veel algaja oled, siis ma parem soovitaks vaadata järgi, mis marki mootoriga tegu on ja siis otsida sellele spetsialiseerunud lähim töökoda ja viia asi ülevaatamisele.
saab ilmselt kiiremini ja kindlamini soovitud resultaadi.
Vasta
#12

(03-12-2012, 22:39 PM)mellpoiss Kirjutas:  
(03-12-2012, 21:45 PM)diesel Kirjutas:  .. mu vanaisa kasutas sama sõna ...

Huvitav, mul ka aga hoopis teise riistapuu kohta.
*****************
Kas sinu vanaisa oli ka elektrik Sinimägedes?

Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Vasta
#13

(02-12-2012, 19:30 PM)cadillac Kirjutas:  tervist mre on siis selline et mootor võtab õli, suitseb ja summuti seest õline.kui süüte välja keerab siis teeb veel ühe ilusa paugu ka.Käima läheb ilusti ja käik on ka ilus.Peaksin mootori kokkujooksmist kartma tänan
Kui vana su Murray on?


Vasta
#14

2005 aasta ja sellest on ka pool aega seisnud kuna soomlased pidasid kalliks uut veorihma ostaWink
Vasta
#15

Mootori paukumist võib põhjustada ka purunenud hooratta kiil, süüde läheb mõnevõrra valeks. Sellel pole aga mingit seost mootori õlivõtmisega ning see probleem peab peituma mujal.
Kas käivitub muidu hästi?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#16

Käivitub küll jah.Süüde pandi remondis ka paika aga nüüd teeb veel hullema paugu ja lõõb ka tule summutist väljaCool
Vasta
#17

(08-12-2012, 15:15 PM)cadillac Kirjutas:  Käivitub küll jah.Süüde pandi remondis ka paika aga nüüd teeb veel hullema paugu ja lõõb ka tule summutist väljaCool
Lahe! Mitmendat korda kuulen seda "süüde pandi ka paika"! Seal pole tegelikult midagi paika panna, see ongi "paigas". Ainult vahet saab "paika panna" Smile .
Võta kuulda ksf-de soovitusi ja mine korralikku töökotta, nurgapealsed panevad sul kõik "paika" ja reguleerivad ära mootori nii, et tuleb uus osta Big Grin . Kes teab, kui kaua see masin soomlaste käes müttas need aastad, võib olla kulumine ka karbussi siibrivõllide pesades, rikas küttesegu, ei põle ära ja mürtsub summutis Big Grin ..


Vasta
#18

Kahjuks pean tunnistama et te selgeltnägija võimeid ei oma,nimelt süüde või siis vahe pandi paika viljandi nurme OÜ-s.
Vasta
#19

(09-12-2012, 22:07 PM)cadillac Kirjutas:  Kahjuks pean tunnistama et te selgeltnägija võimeid ei oma,nimelt süüde või siis vahe pandi paika viljandi nurme OÜ-s.
Tõsi ta on, proovisin küll siit su mootori sisse näha, aga krt, mingi udu oli nagu vahel.. Smile ! Nali naljaks, aga need mehed peaks ometi oskajad olema küll.
Mul oli siin üks kena tuttav, kelle mootor käis samamoodi asjatundjate juures, vist isegi paar käiku. Lõpuks sai mootor tööle ikka "kaugjuhtimise" teel. See tekitab nagu eelarvamuse autoriseeritud töökodade suhtes, täpselt sama jama oli Tallinna Stokkeriga - murutraktor käis seal kaks korda remondis (terve traktor), korda tegin saatuse tahtel mina. Ma ei saa aru - kas on nii raske näha vigu ja need kõrvaldada, seda enam, et oli käivituse võimalus, saad masinaga teha, mida iganes - kontrolli ja testi palju tahad. Ma ei ütle midagi halba kõikide tegijate aadressil, üle Eesti on häid tegijaid hulgi, on vaid ette tulnud selliseid episoode, kuid seda eredamad need on. Edu sulle, lugupeetud ksf. cadillac, oma Murray probleemi lahendamisel ja hoian pöialt, et see juhtub enne järgmist hooaega.


Vasta
#20

Kuna sai siis traka juurde vahepeal siis sai asja uuritud.Leitsin küll ühe toru ja seal sees oli nagu valge vaht.Pildid: http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=2452510

Must joon on toru mille ma eemaldasin ja ära pesin.
On see ikka karteri tuulutus?
Ja sai veel mõtteid mõlgutatud.Enne oli mingi tavaline õli aga nüüd sai ostetud aastaringne.Ehk on mootor lihtsalt vedelema õli peale maijas?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne