Kandilise Voyageri teema.
#41

Laadisin pool tundi akut ja mõtlesin, et käin suts linnas ära. Igaks juhuks otsustasin millegiga vastu genekat koputada ja leidsin pika padrunisaba. Genekas asub sel kuskil allpool tulemüüri vastas ja eriti ligi sellele ei pääse. Igasathes surkides avastasin , et korraks nagu muutis pöördeid ja siis vastasin, et kui sellele pistikule peale vajutada, siis pöörded justkui kõrvajärgi natuke langeks. Leidsin siis miskiise miinus otsaga kruvikeerja ja miski imega suutsin ta sinna vahele sättida ja praegu laeb ilusti. Volte ei oska öelda, aga seier läks omale kohale tagasi.


Oskab nyyd keegi öelda, kas see asi , mille kylge see pistik läheb on siis miski taoline systeem, nagu vanadel boschi genekatel , et seal käivad harjad külles või on see lihtsalt pistik. Selle järgi m6tleks edasi , et kui on lihtsalt pistik , siis vajab ilmselt puhastamist/jootmist , aga kui see on harjade hoidik, siis ilmselt uut harjavärki saada.

On ehk kellegil seda tüüpi genekat käepärast?

Pole midagi targemat teha
Vasta
#42

(17-12-2012, 22:08 PM)Killer666 Kirjutas:  Oskab nyyd keegi öelda, kas see asi , mille kylge see pistik läheb on siis miski taoline systeem, nagu vanadel boschi genekatel , et seal käivad harjad külles või on see lihtsalt pistik. Selle järgi m6tleks edasi , et kui on lihtsalt pistik , siis vajab ilmselt puhastamist/jootmist , aga kui see on harjade hoidik, siis ilmselt uut harjavärki saada.

Paras kuliibin auto juures .... geneka küjes regulaator ja reeglina kuluvad harjad ära, juhtmete ühendused on ka teema aga seda ebamõistlikult ekspluateerides. Genekale juurde pääseb parema küljelt auto alt.

Dad.
Vasta
#43

Sain kanali peale ja vaikselt otsast alustades sai asi tehtud. Polnud hullu midagi , ainult harja hoidiku kruve oli päris keeruline lahti saada, kuna seal on päris kitsas, pluss ellmisel korral olid nad juba ümaraks keeratud.

Vanad harjad olid täiesti läbi ja kohalikus varuosapoes teisi harjasid uurides selgus , et lada omad istuvad 1:1 , seega see remont läks maksma 1,20€.

Trmostaadi ostsin ka uue , aga temp ei lähe ikka samast kohast kõrgemale , seega on kaks varianti : 1 et kas temp seier paneb pange või siis on see termostaat praak.

Seiereid on sel pillil palju , aga mingit tolku neist ju pole kui nad midagi ei näita. Kasv6i voltmeeter , millel yhes servas on high ja teises low , aga kuidas peaks normaalne inimene aru saama , et aku laadimist pole kui vastavad kohad on märikmatta.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#44

(21-12-2012, 19:09 PM)Killer666 Kirjutas:  Vanad harjad olid täiesti läbi ja kohalikus varuosapoes teisi harjasid uurides selgus , et lada omad istuvad 1:1 , seega see remont läks maksma 1,20€...

Aga mis seisus oli kollektor? kui piisavalt kratsitud ja harjad sisse söönud, siis uute harjade eluiga võib jääda ootamatult lühikeseks.


(21-12-2012, 19:09 PM)Killer666 Kirjutas:  Seiereid on sel pillil palju , aga mingit tolku neist ju pole kui nad midagi ei näita. Kasv6i voltmeeter , millel yhes servas on high ja teises low , aga kuidas peaks normaalne inimene aru saama , et aku laadimist pole kui vastavad kohad on märikmatta.

Leiad testri ja mõõdad laadimispinge ära, seieri asend hääb ka meelde, või siis teed markeriga jooned armatuurile.


Vasta
#45

Ei ei , mina tean , millise kriipsu peal normaalne on , aga samas päris tavalisele inimesele v6i naisterahvale on need seierid täiesti kasutud.

Kui sa m6tled kollektori all seda vasest rõngast , millel harkjad jooksevad , siis nagu tavaliselt oli yhel väike soon sees ja teine nagu uus.Näüuga katsudes tundus sile olevat, loodame, et minu aeg kestab.

Järgmine asi, mis saba andis oli see , et lasin hommikul härmas klaasile vedelikku , et sulataks ja lasin kojameestel käia. Igastahes kohamehed enam ei tööta. Intervalli nuppu kruttides on kuulda, et keskkonsooli tagant tulevad miskised klõpsud, seega arvan et viga on mootoris. Õnneks on lihtsalt kättesaadav koht.


No ja kolmas pull on see, et kui sõidad mootori soojaks ja lähed kasv6i 15 minutiks poodi, siis tagasi tulles on mootor täiesti maha jahtunud.

Paigaldasin lada termostaadi , aga sõites seier samast kohast kõrgemale ei lähe ja kohe torusid katsudes on tunda, et radiaator läheb ka eest soojaks. Ainus vahe originaaliga on see, et ennem tyhikäigul tiksudes jahtus mootor maha , aga nüüd hoiab mingit temperatuuri, et vähemalt külmetama ei pea.

Ilmselt tuleb see termostaat välja v6tta ja potsikus keeta vähe ja vaadata, mis temperatuuril ta avaneb.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#46

(22-12-2012, 19:34 PM)Killer666 Kirjutas:  Ei ei , mina tean , millise kriipsu peal normaalne on , aga samas päris tavalisele inimesele v6i naisterahvale on need seierid täiesti kasutud.
Loeme nüüd kokku naisterahvad ja "tavalised" inimesed, kellel on rohkem kasu teadmisest, et laadimine on 12,4 volti, kui sellest, et laadimispinge on liiga madal (ehk "Low")... Ma usun, et neid on siiski tubli vähemus ehk alla 50% ja ameeriklaste kelladeplokk on arvestatud ikkagi enamuse jaoks.
Vasta
#47

Paljudel autodel on ju ainult laadimise kontroll-lamp, primitiivne voltmeeter annab ikka rohkem infot aku ja geneka seisukorrast.
Digivoltmeetri paigaldamine on ka imelihtne, on olemas ka sigaretisüütaja pesasse paigaldatavaid.
Vasta
#48

Ärge ajage asja keeruliseksBig Grin Kui seier paikneb servades on asi halb,kui keskel siis on kõik ok.
Digitaalne vigur on hea kui tead mis numbrid sealt paistma peavad.On olemas veel tuledega vigurid mida sigaretisüütajasse pista ja on palju arusaadavamad.Punane tuli-asi halb,kollane-lase meistril ülevaadata ja roheline-kõik ok.Big Grin Ise kasutan ja naine saab ka aruBig Grin
Vasta
#49

[Pilt: !B9nn-EwEGk~%24(KGrHqZ,!l8Ey+jCzcv2BM6WFgt8lQ~~0_12.JPG]

Vot ei ole nii , et servas siis asi paha. Näiteks kui mul laadimine ära kadus , siis seier langes kerskmisest ühe kriipsu v6rra alla ja aru ma sain sellest alles siis kui märkasin et tuled nagu ei näita ja siis vaatasin voltmeetrit.

Lööks aga märgutule põlema märkaks kohe.

Teine laks oli see, et kui sõber oli mul 190D Mersu roolis ja kuulen , et imelikku häält teeb auto ja vaatasin näidud üle, ning selgus et õlisurve null. Tema kui autodest mittemidagi jagav inimene oleks sõitnud sellega rahus koduni välja (või kepsud välja). Oleks aga märgutuli põlema läinud , oleks kohe aru saanud.

JA ma olen 99% kindel , et temperatuuri näidik sel punasele jõuab, siis on juba kõik vedelik välja keenud. Vähemalt selle kohta on märgatud taseme tuli panna.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#50

Oman siis samasuguse näidikute plokiga Voyageri. Selle laadimise värgi tegin omale selgeks kuiva matemaatikaga. Algab ta 8 või 9-ga. Väljas tuiskab, ei viitsi vaatama minna. Esimene kriipsuvahe on 1volt, edasi on jaotus 2 volti. Viimane on samuti 1 volt. Niisugune jaotus nagu andis välja.
Minu autol on tahhomeetri ja spidomeetri vahel, seal üleval ääres sihuke tuluke nagu ,,Chek gages,, (kirjapilt ei pruugi õige olla, mälu järgi kirjutasin) Maakeeli peaks tähendama ,,vaata näidikuid,, Kui mootori töös tekib mingi anomaalia, mis ka näidikutes peaks kajastuma, läheb see põlema. Peaks kostma ka mingi hoiatussignaal.
Parimat Jaanus.
Vasta
#51

Check gages läks mul alles siis põlema kui pinge oli langenud sinna punase peale.

See selleks, täna proovi pärast lasin kojamehe mootori klemmidele pinge peale ja kojamehed hakaksid ilusti liikuma. Pistikut tagasi pannes aga kohamehed ei tööta. Igaks juhuks lasin massi klemmile korra massi peale ja peale seda hakkasid kojamehed tööle ja töötavad siiani. Ainus anomaalia on see, et seisma ei taha alati jääda õiges kohas. Kipuvad jääma kuhugi lambi kohta keset klaasi. Ilmselt miski lüliti hoovastikus on läbi.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#52

(25-12-2012, 20:20 PM)Killer666 Kirjutas:  Check gages läks mul alles siis põlema kui pinge oli langenud sinna punase peale.
Loogiliselt lülitab selle pirni tööle generaatorilt saadav signaal.
Enamikul autodel süttib ainult laadimise tuli (siis kui enam ei lae), sellel autol on võimalik ennetavalt infot saada geneka seisundist.Pole ju halb?
Vasta
#53

(26-12-2012, 09:14 AM)raulex Kirjutas:  
(25-12-2012, 20:20 PM)Killer666 Kirjutas:  Check gages läks mul alles siis põlema kui pinge oli langenud sinna punase peale.
Loogiliselt lülitab selle pirni tööle generaatorilt saadav signaal.
Enamikul autodel süttib ainult laadimise tuli (siis kui enam ei lae), sellel autol on võimalik ennetavalt infot saada geneka seisundist.Pole ju halb?

Ammu enam ei laadinud. See CG. läks siis alles põlema kui kellaplokk polnud enam v6imeline töötama. Natke hiljem hakkas tahomeeter pendeldama ja igasugused märgutuled vilkusid suvarütmis.

________________


Mispaigast ma saan peasilindri mansetid? Millised seal üldse sees on?
Käisin mitmes poes , kehitati õlgu ja remontkomplekti pole enam saada.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#54

Voyager on pirtsakas nagu naine ja mõnus kui armuke.

Ja nagu ka naised on erinevad, nii on ka Voyagerid erinevad, st igal neist on omad trikid ja "omapärad".

Laadimise teemaga(jutt kandilisest) on nii, et kui seier on keskel, sis on asi ok, kui langeb natuke allapoole, siis genekas enam korralikult ei lae ja kuivõrd meil peavad tuled koguaeg põlema, siis on akuga natukese aja pärast bää ... omapäras selegesk õppimisel on aviks tester, paned peale ja vaadata millistel näitudel on laadimine korras.

Analoogseid "rõõme" on seal veel, minul oli näiteks õliandur selline, millele meeldis "tantsida" käis ja keksis 0-i ja keskmise vahel, esialgu oli imelik aga pärast harjusid ära ja nii ta seal "sitsis" oma 120kkm kuni uus omanik sai talle. Põhiline on et testid üle ja kui korras siis ära põe.

Kojameeste teema viitab aju riknemisele, selle mudei puhul väga levinud rõõm. Kuivõrd sa oled teemas suht algaja, siis kontrolli üle, et sul varvaste all ei ole jahutusvedelikku, sest kui soojendusradikas lekib, siis jookseb see solk otse ajule peale ja aju riknemine on ka selle masina surm, selles masians ei teha puuksu ka ilma aju teadmata (laadimine, suunad, kojamehed jne)

Dad.
Vasta
#55

Ilmad läksid soojaks ja kojamehed jäävad nyyd õiges kohas seisma. Ma ise panustaks ikka selle lüliti veale , mis näitab kuskohas on kojameeste seisukoht.

Dad ,kas sa oskad öelda kust saaks piduripeasilindri remontkomplkti?

Ja huvitav , kas ukse tuledele on juhtmestik olemas v6i tuleb ise nuputada? MUl seal praegu helkurid hoopis.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#56

Taket või kui sealt ei saa siis otse Saksast.

Dad.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne