Kandilise Voyageri teema.
#1

Esiveoline auto ja sõites kiirusega 75-85 viiendaga kostub nagu miskit ulgumist. Neljandaga umbes 60 pealt nagu ka. Mõtlesin, et äkki õli vähe kastis.

Nüüd olen toas ja hakkasin jälle mõtlema.
Mõtlesin igaks juhuks õli lisada. Valasin kohe terve liitri sisse ja nüüd mõtlen , äkki nüüd õli liiga palju Big Grin . Kas sellest juhtub midagi kui õli liiga palju?

Pole midagi targemat teha
Vasta
#2

Enamasti ei juhtu muud kui et hakkab välja ajama kuskilt öhutusest vms

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#3

Õlitase peab kindlasti korgi alumise servani olema, muidu jääb olenevalt mudelist-margist ühte-teist kuivale ja hakkabki undama, pahatihti jäädavalt.

Do'nt panic
Vasta
#4

Õige õli peab ka kastis olema ja kasti võib ju silmini ka täis valada.

Surub simmekate vahelt välja.

Vaata, käigukastil on ka paiskõlituse hammasvööd sees enamusel.
Vasta
#5

Ma arvan, et siin on teemaks paljukannatanud BMW, mille kallal sünnivad kõiksugu põnevad eksperimendid koduremondi alal.

Aga ma alustaks visiidist eksperdi juurde, et teada saada, mis tegelikult ulub. Kui selleks raha pole, siis kraabiks niipalju kokku, et hangiks vene- või inglisekeelse remondiraamatu, studeeriks seda ning siis otsustaks mis edasi.

Kui muud sellest ei saa, siis saab vähemalt teada, millist õli ja kui palju käigukasti panna tasub...

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#6

(05-12-2012, 18:06 PM)Killer666 Kirjutas:  Esiveoline auto ja sõites kiirusega 75-85 viiendaga kostub nagu miskit ulgumist. Neljandaga umbes 60 pealt nagu ka. Mõtlesin, et äkki õli vähe kastis.

Nüüd olen toas ja hakkasin jälle mõtlema.
Mõtlesin igaks juhuks õli lisada. Valasin kohe terve liitri sisse ja nüüd mõtlen , äkki nüüd õli liiga palju Big Grin . Kas sellest juhtub midagi kui õli liiga palju?



autodel, millega olen ise kokku puutunud , on selle jaoks kontrollava ... kas nüüd peale õli lisamist jäi vähemalt vaikseks ...
endal oli umbes aasta tagasi juhtum kus otsisin undamise põhjust taga ... olin juba valmis käigukasti välja vahetama, kui selgus , et undamise põhjuseks olid protirehvid ...
Vasta
#7

(05-12-2012, 22:13 PM)Aspelund Kirjutas:  Ma arvan, et siin on teemaks paljukannatanud BMW, mille kallal sünnivad kõiksugu põnevad eksperimendid koduremondi alal.

Aga ma alustaks visiidist eksperdi juurde, et teada saada, mis tegelikult ulub. Kui selleks raha pole, siis kraabiks niipalju kokku, et hangiks vene- või inglisekeelse remondiraamatu, studeeriks seda ning siis otsustaks mis edasi.

Kui muud sellest ei saa, siis saab vähemalt teada, millist õli ja kui palju käigukasti panna tasub...

Kipun arvama, et ei ole BMW... Esimeses postituses selgelt öeldud, et esiveoline. Tänapäeva buumerid, mida garaazis põlveotsas või naabripoisi puukuuris tuunitakse on valdavalt ikka tagaveolised.

ZAZ965A 1968
Vasta
#8

Selle võiks ka ära mainida mis isendiga tegu.
75W90 , 75W120 ATF-A, jeerum neid õlisid on palju.

Kui esiveoline siis neil on ka veovõllide tugilaagripukid.Alles mässasin ühe hullustusega ja katsu võlli kastist kätte saada kui laager pukist välja ei tule ja pukki ennast mootori küljest maha võtta veel hullem ooper.
Vasta
#9

Panin 10w40 õli. Ja punn on kuskil x kohas, kasutasin täitmiseks kasti peal asuvat tagurpidikäigu lüliti andurit.

Autoks on igalpool väga maha laidetud mahtuniversaal, mille nimetuse jätame välja ütlemata.

No ma m6tlen, et kui ülemäärane õli pahandust ei tee, siis las ta olla.

(Käisin just poes ja unustasin kontrollida , kas undab, järelikult enam mitte)

Pole midagi targemat teha
Vasta
#10

(06-12-2012, 00:17 AM)meli666 Kirjutas:  
(05-12-2012, 23:28 PM)Killer666 Kirjutas:  Panin 10w40 õli.
Autoks on igalpool väga maha laidetud mahtuniversaal, mille nimetuse jätame välja ütlemata.

Nojah, eks varsti on siis oodata teemat seoses...
Jätame siis samuti pealkirja saladuseks.

Meelega trollisin. Chrysler Voyager.

Tabel annab 5w-30 , aga netist uurides:
Tsitaat:These cars use a 10W-40 engine oil in the transmission. The reason they don't use normal gearbox oil is because they use what is called "yellow metals" in the synchro-hubs/rings. Yellow metals are any that have a copper constituent e.g. Brass or Bronze.


Numerous big name oil companies here claim that a 5W-30 oil is the correct replacement. For the 2.5 TD this is unsuitable it must be a 10W-40 conforming to CCMC G5 specifications. This information comes directly from Chryslers own service manual and in fact can be found in your owners manual as well.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#11

Haa....!!! Sellepeale tuleb meelde, kuidas Chrysler esimestel aastatel (90 kuni...) soovitas 41TE automaatkasti panna Dextron 3 nimelist mahla ja kui garantiiosakonnas tekkis kastidest uputus, töötas välja spetsiaalse õli neile kastidele. Kahjuks aga kasutasid veel seitse aastat tagasi lugupeetud margiesinduse spetsialistid Dextron kolme õlivahetusel, millest ka hea sõbra käigukast "imelikuks läks". Päästis kiire vahetus õige Mopari õli vastu ja kast toimib siiani. Endal ka väga isiklik suhe selle kastiga sarnasel teemal.
Vasta
#12

Okei , tahtsin ka targana paista ja kellegile ära panna.

Oskab keegi öelda kuidas sel pillil 2. küünla kätte saab? Praegu veel aktuaalne pole, aga talv tulemas ju.
--------

Teine teema oleks, et öelge, mis te arvate sellest mootorist. Lugedes eesti teemasid , siis sain vastuseks "persest sündinud"ja"värdaretis", aga mujalt lugedes räägitakse just et too VM hammasratastega on suht igiliikur.
Mina ise olen praegu nio sama rõõmus kui aasta tagsi esimest 525tdsad omades. Pole küll nii hea juhitavusega ja minekuga, aga väga mugav , sama vaikne ja väga ruumikas. No ja läbivus on uskumatu,

Pole midagi targemat teha
Vasta
#13

Järelikult oled kohalikku margifoorumit ka lugenud. Mälu järgi oli seal aastate tagusest ajast ühe taksojuhi eksperiment selle mootoriga, kus tehti täis kapremont ja vist nii 70000 km hiljem tuli tõdeda, et kilomeetrihinnas ei tasu see lagunemise-hooldamise-küttekulu number ära. Sõitsin enne laste saamist ja "normaalset pereelu" oma kolme autoga kokku 10000-13000 aastas ja tõenäoliselt nõnda hajuksid kulud nõnda, et neid selles perioodis väga täpselt ei hoomaks ning oleks väga rahul. Peangi silmas kasvõi 10000 aastas ühe masinaga aga kuue-seitsme aasta tagant suuremat remonti tehes...

Edit.
Sõber sõidab 95 aasta kandilise 3.3 bensiiniga juba seitse aastat ja viimase 100k peale pole peale õli ja piduriklotside vahetuse suurt investeerinud, väljaarvatud ostujärgne ebaõnnestunud käimakasti õlivahetus. Juhtum kuulub kuhugi isand Kärsa Volvo piirimaile, kus suhteline suurem kütusekulu saab kompenseeritud olematute muude kulude arvelt.
Vasta
#14

Nojaa..
Mina kavatsen sõita ja remontida mõistlikuse piirlil.Kui mingi hetk jamad ja küttekulu hakkab käest minema , siis katsun maha müüa.

Ainus auto minu elus, mis sõitis 3 aastat tasgis hästi ja remonti ei tahtnud oli mercedes 190d ja isegi täna ma vaatan , et sel autol on kehtiv üv ja kindlustus olemas. T6esti igiliikur.

3.0 võib hea olla ja ka töökindel , aga kui 2000 km peale ma 2,5 td ga võrreldes säästan sama raha mille eest ma võin osta uue kasutatud mootori, siis valik on ikka diisel. Oma töö töölisklassipalgalisele ei maksa midagi.

See voyager on ökonoomsem kui bmw 316i, ruumikusest ja mugavusest rääkimata. Lihtsalt ma loodan , et midagi lambist katli ei läheks.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#15

kui see on nüüd 2,5 vm diisel siis saame siin ikka mitu teemat sellest lugeda jälle Big Grin
vahet pole mis kere peale seda mootori laadest toodet on istutatud on nad kõik hukule määratud koos sinu tühja rahakotiga
on töökodasid mis seda autot (mootorit) ette ei võta sest õnetust tuleb rohkem kui tulu ja rõõmu ehk tehtud töödele ei julge keegi anda garantiid Cool
auto ise on "hea" ehk siis kere aga noh see värdi seal kapoti all ....mmmm noh
edu !
Vasta
#16

Huvitav on see, et enamus kes seda maha teevad ja väidavad,et ei kesta üldse pole ise omanud vaid on seda kuskilt kuulnud.
Samas suheldes selliste omanikega on just põhimureks plokikaaned, millega pidi jama tekkima ülekuumenemisel. Samas netist lugedes et kui iga 35kkm peale kastis õli ei vaheta , siis kuluvad sünkrod läbi.

Kiidavad just seda mootorit või noh võrreldes ketiga variandiga siis pidi parem olema. Kelle toodetud too ketivariant on , seda täpselt ei tea.

(13-08-2009, 11:20 AM)dad Kirjutas:  Ususõda Wink

Mina kummardan tänasel päeval Chysler Voyager VM-i TDI mootoritega mudeleid (va ketiga variant 96)

Mugav(meeriklane ju), odav pidada(7kohta 7L/100km), lihtne(võimalik kodus remontida), varuosad suht odavad(kui mitte siin poes, siis sealWink

Ah-jaa ... vastu igasugu seinu ja Volvosid võib ka tuimalt sõita ... eriti kandilise mudeliga Wink

Dad.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#17

See on viimasel ajal vist paratamatus, et rahvas räägib millegist, millega neil kokkupuudet pole otseselt olnud, vaid kuulsid mõne teise või siis kolmanda isiku käest.
Andestust OT eest! No offense!

Almost Again
Vasta
#18

Nuh, võib uskuda ja võib mitte.

Aga millegipärast ei ole too mootorilaadne toodeBig Grin kuigi usaldusväärse paja staatuses. Huvitav, miks küll inimesed heast ei mõista lugu pidada...

Sihuke kingakarp on sigamugav, kuid antud jõuetusjaam rikub muidu pädeva pereliikuri pöördumatult. Olen jälginud kõrvalt oma lähedase hõimlase pingutusi ja ma tõsiselt imetlen mehe kannatlikkust - mina oleks ammu käega löönud... Küll lendab tõukur vahelt, küll lekib pea tihend, küll kaob laadimine, küll lekib etteanne...

Samas, rahvas räägib, et keegi on kuulnud mehest, kelle naabril oli tolle pajaga auto ja see ei lagunendki ära...Rolleyes
Vasta
#19

Masinat, millel see eraldi plokikaantega Itaalia paadimootor ei võtaks ma ka siis endale nuhtluseks kaela kui keegi mulle peale maksaks! Leidub seda Voyageril, Alfa Romeol, Ford Scorpiol, Range Roveril ja Opel Fronteral.
Tuttaval oli Voyageri peal. Oh seda õnnetust! Buss oli otse Saksast ja maksis 45K eeki. Ei saanudki ta sellega kuigi kaua sõita, kui lõi mahlad segi. Ei saadudki seda mootorit remonditud, kuna plokk oli lõhki. Ostis siis kuulutuse peale terve teise mootori 10K eest. Sellel aga kadus soojenedes õlirõhk ära kuni ükskord jooksis see mootor päris kinni. Mees vihastas niimoodi, et viis päevapealt terve selle bussi otse vanarauda Big Grin
Just hiljuti kuulsin, et lisaks on selle mootoril selline tüüpviga, et viskab tõukurvardad nookuri talla alt minema... Big Grin
Vasta
#20

(06-12-2012, 17:12 PM)Romka Kirjutas:  Masinat, millel see eraldi plokikaantega Itaalia paadimootor ei võtaks ma ka siis endale nuhtluseks kaela kui keegi mulle peale maksaks! Leidub seda Voyageril, Alfa Romeol, Ford Scorpiol, Range Roveril ja Opel Fronteral.

Sellest nimekirjast ei maksa unustada ka pargimaastureid Cherokee ja Wrangler.
Mõni aasta tagasi kui omal neliveduse järgi tarvidus tekkis, sain igast suunast põhiliste õpetussõnadena just seda: ükskõik mis, aga mitte diisel-Chero. See tekitas huvi ja nii sattusin vestlema kahe mehega, kel mõlemal oli selline ikaldus kunagi istumise alt läbi käinud. Ja mõlema kindel veendumus oli see, et halvemat valikut kui see Makaronide diisel pole olemas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne