Postitused: 13
Teemad: 7
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
Tervist,
Probleem siis eelnimetatud MTZ- 52'ga, millel peal D-50 mootor . Sai soetatud uued eelsüüteküünlad ja peale pandud, sest mootor käima ei lähe miinus kraadidega, isegi siis kui kuum vesi läbi radiaatori ajada. Panin külge aga voolu peale ei saa, avastasin siis et küünalde peal jooksev juhe, mis minu aru saama järgi peaks olema (+), tuleb armartuuri alt läbi relee ja seal küünaldele ja siis mootorisse. See peaks tähendema et see on siis (-), kuigi selle peaks saama ju hoopi mootoris, läbi küünlade? Pole elektroonikaga eriti sina peal, siis palun nõu ja abi.
Otsisin Netist ja foorumist aga kusagilt midagi ei leia selle kohta.
Viimati sain käima traktroi -5'e kraadiga, aga siis sai lasta filtrid soojaks, küttetorud, Sai ka kuum vesi sisse valatud ja gaasipõletiga leek suunatud õhuvõtutorusse vaheldumisi eeteriga. Soojalt läheb käima poolest pöördest
Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga
Postitused: 1,179
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
13-12-2012, 15:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-12-2012, 15:53 PM ja muutjaks oli
Wiki432.)
Vaatasin endal olevat MTZ 52-e skeemi. Pole aimugi, kas see on ainus kehtiv, või on tootmise ajaloo jooksul seda muudetud. Aga igatahes minu skeemil on märgitud küünlad järjestikku. S.t. igal küünlal on kaks klemmi. Vool tuleb ühest sisse, teisest välja ja seejärel järgmisele küünlale. Nii kõik neli tükki ja seejärel massi. Enne küünlaid on näidatud mitte relee, vaid eeltakisti. Sellele lisaks läbib vool veel kontrollspiraali. Vool lülitatakse sisse lihtsalt süüteluku võimsamate kontaktidega. Need küünlad töötasid minu mäletamist järgi mingi 1,8 voldiga või midagi sellist. 12 volti üksikule küünlale peale andmine lõpeb hetkelise läbipõlemisega. Seda olen ise pealt näinud, no kohe mitte ei usutud minu juttu.
*******************************************
Edit:
Lisan jutu raamatust:
Tsitaat:Свечи накаливания (только для двигателя Д-50) ………… Типа СНД-100-БЗ, двухпроводные, сопротивление спирали свечи 0,028 ом. Последовательно со свечами включены: дополнительное сопротивление (типа СЭ50-В) 0,06 ом, расположенное на кронштейне масляного бака, и контрольный элемент (типа ПД51), расположенный на щитке приборов
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 13
Teemad: 7
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
(13-12-2012, 15:29 PM)v6sa Kirjutas: Elektroonikat seal ei ole. Puhas madalpinge elektromehhaanika.
Mihandsed küünlad? 1 või 2 klemmiga?
küünlad siis sellised
Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga
Postitused: 1,179
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Välimus tundub, nagu peaks olema jadaühenduse oma. Mis sinna korpuse peale kirjutatud on?
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 50
Teemad: 18
Liitus: May 2004
Maine:
0
Tere. Omal sama tee läbi käidud, kui küünlad ei tööta, siis käima ei saagi normaalselt, sada imet peab jah läbi tegema. Kontrolli kindlasti ka et salongis-armatuuris olev kontrollspiraal oleks töökorras, muidu ka pinge küünaldeni ei jõua. See kontrollspiraal on ümbritsetud portselaniga. Meie traktoril oli see potselan mõranenud ja kogu jama hakkas sealt pihta.
Postitused: 13
Teemad: 7
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
Viga leitud. Nimelt kontrollspiraal oli lahti ühendatud ja nagu ka eelnevalt pakutud siis oli see omadega läbi.
Keegi on kurja vaeva näinud juhtmete eemaldamisega.
Suured tänud kõigile
Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga
Postitused: 68
Teemad: 4
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
See sõiduka küünal tundub hea idee ja sellega seoses, et mis materjalist see jupp tuleks lasta treida. Teras lihtsalt ja soodsalt kättesaadav, kuid loogika ütleb, et töökäigus läheb kamber veidike soojaks, ning metall paisub, mille käigus võiks käija kaanes praks? Kas näiteks pronksist või millised oleksid õiged valikud?
Postitused: 3,277
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
62
(14-12-2019, 17:28 PM)Maakas Kirjutas: See sõiduka küünal tundub hea idee ja sellega seoses, et mis materjalist see jupp tuleks lasta treida. Teras lihtsalt ja soodsalt kättesaadav, kuid loogika ütleb, et töökäigus läheb kamber veidike soojaks, ning metall paisub, mille käigus võiks käija kaanes praks? Kas näiteks pronksist või millised oleksid õiged valikud?
Kui originaalküünal keeratakse sisse tavalise raudmuttriga siis miks peaks nüüd praks käima. Pööriskamber ju ka rauast kuhu see küünal sisse läheb. Pole vaja pabistada.
Aquila captas non muscas.