16-12-2012, 18:25 PM
Pirnivahetus on ilmselt paljudel muudetud selliseks ettevõtmiseks, et ilma tõstuki ja kapitäie riistadeta ei tee midagi.
Gabariidi vahetuseks 7seeria BMWl (E65) võtad maha esitule. Selleks, et saada kätte tuld, võtad maha stange. Lihtne. 3seerial (E90) on aga rattakoopas logari sees luuk. Seda on ju mõnus teeservas pori seest otsida. Jälle lihtne.
Veel mõnusam on aga siis, kui näiteks peaks olema vajadus tõmmata aut. kastiga masin näiteks treilale. Kuidas saada kast neutraali peale? Vanematel oli selleks salongis mehhaaniline lüliti. Aga seoses mudeliuuendusega leiti, et seda pole vaja. Saab ju minna auto alla ja põhjakaitse alt keerata üht kruvi. Selle peale ei taha isegi siis mõelda kui oled tunkedes ja tead mida teha. Või näiteks elektriline käsipidur. Lähed aga jälle auto alla ja probleem lahendatud....
Gabariidi vahetuseks 7seeria BMWl (E65) võtad maha esitule. Selleks, et saada kätte tuld, võtad maha stange. Lihtne. 3seerial (E90) on aga rattakoopas logari sees luuk. Seda on ju mõnus teeservas pori seest otsida. Jälle lihtne.
Veel mõnusam on aga siis, kui näiteks peaks olema vajadus tõmmata aut. kastiga masin näiteks treilale. Kuidas saada kast neutraali peale? Vanematel oli selleks salongis mehhaaniline lüliti. Aga seoses mudeliuuendusega leiti, et seda pole vaja. Saab ju minna auto alla ja põhjakaitse alt keerata üht kruvi. Selle peale ei taha isegi siis mõelda kui oled tunkedes ja tead mida teha. Või näiteks elektriline käsipidur. Lähed aga jälle auto alla ja probleem lahendatud....