Vihkan seda kapsasuppi, ehk kas tõesti teisiti ei oleks saanud?

(06-09-2018, 13:30 PM)Basilio Kirjutas:  
(06-09-2018, 13:05 PM)motamees Kirjutas:  No mida peab üks insener sööma, et tal tuleb mõte panna käivitusjuhtmele 0,8mm juhe???? Meenutab veneaegset küünlajuhet.
Küllap sai töölistel üks juhe otsa ja pandi seda mis laost võtta oli. Plaan sai täidetud ja kõigil hea meel.

 Samas, on nood juhtmed väga (aitaja) generaatori sõbralikud Big Grin Ning + ja - sassiminekki ei tohiks midagi läbi lasta, vbolla isegi töötava mootoriga. Ja vajaduse korral saab ikkagi tühja akuga auto ka käima, lihtsalt tuleb teise autoga laadida vähe. Niiet pole halba ilma heata.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

(06-09-2018, 17:03 PM)vwt2 Kirjutas:  ...
See on ohutus vaata lubatud ampreid-isolatsioon peab tummine olema.

Ampritele e. voolutugevusele pole isolatsiooni palju vaja, pigem vastupidi, paks isolatsioon takistab jahtumist.
Paljud nn. käivitusjuhtmed on praktiliselt olematu sisuga, akut laadima ehk veel sobivad, aga käivitusvoolu sealt läbi ei suru.
Vasta

(06-09-2018, 16:03 PM)Daff Kirjutas:  ... Sõiduka tõmbab isegi käima...  Kui aga ostad kusagilt veoautode spetspoest saad ikka juhtme kus on vaske ka sees mida mööda amprid liikuma mahuvad.

Ei see nide tõmba isegi sõidukat käima. Nüüd aga panin Daffi unistuste vasehunniku asemele. Nende asjade nimed on ikkagi käivituskaablid.    
Vasta

(06-09-2018, 23:21 PM)motamees Kirjutas:  
(06-09-2018, 16:03 PM)Daff Kirjutas:  ... Sõiduka tõmbab isegi käima...  Kui aga ostad kusagilt veoautode spetspoest saad ikka juhtme kus on vaske ka sees mida mööda amprid liikuma mahuvad.

Ei see nide tõmba isegi sõidukat käima. Nüüd aga panin Daffi unistuste vasehunniku asemele. Nende asjade nimed on ikkagi käivituskaablid.

Mul praegugi küljekastis just need "küünlajuhtmed" ja tõmbavad külmiku käima nagu naksti. Kui külmik just kohe käima ei karga ja mõne tiiru kerib siis on käepide ja juhtmed kergeltöeldes soojad aga abi on. Kui paar kolm mintsa lased laadida siis on neist abi küll ja veel. 

Ja kui nüüd süvitsi minna siis ongi parem, et nad on nõrgad ja oled sunnitud pisut enne käivitamist akut  laadima muidu abiandval autol pärast abivajaja käimaminekut võib elektrisitem maha põleda. Teada kaks juhust kus sõiduauto vajas suuremat remonti pärast käivitusabi andmist.

Aga need parempoolsed on tegijad. 6m pikad 800A sellised juhtmed maksid saksas näiteks 80 euri. Võid keevitusjuhtmena ka kasutada, ei tee teist nägugi.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(06-09-2018, 16:03 PM)Daff Kirjutas:  Nende juhtmetega oli veel selline lugu, et ühel komplektil oli unustatud juhe käpa külge joota. 
Minu kogemust mööda ei viitsi hiinlased neid üldse joota. Keeratakse juhtmeots vastu isolatsiooni kahekorra ja pressitakse kroku kand selle ümber kokku. Tegin mingi nädal tagasi enda käivitusjuhtmed ringi just sel põhjusel. Oli vaja teiselt akult täkku anda ja tutkit! Ainult krokud läksid soojaks. Vedasin Narva juhtme autoni ja vana hea vene Start aitas hädast välja. 
Järgmisel päeval kakkusin kaabli otsad krokudest välja, puurisin krokude kandadesse augud ja ühendasin juhtmeotsad poltide abil. Minu kaablitel õnneks vaske natuke sees on, 2,5L diisli aitab ka käima kui vaja. 
Kõige targem on vist käivitusabi kaablid ise teha. Muretsed korraliku kaabli ja ostad krokud eraldi juurde.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(07-09-2018, 07:50 AM)Daff Kirjutas:  Ja kui nüüd süvitsi minna siis ongi parem, et nad on nõrgad ja oled sunnitud pisut enne käivitamist akut  laadima muidu abiandval autol pärast abivajaja käimaminekut võib elektrisitem maha põleda. Teada kaks juhust kus sõiduauto vajas suuremat remonti pärast käivitusabi andmist.

Abi andva auto mootor ei tohi töötada sel ajal, peaks otse akult minema vool, aga tänapäevaste elektroonikat täis autode puhul võib ära rikkuda ka selle auto, mida käivitatakse.
Vasta

Oi, te olete veel õnnelikud, mettallist krokud ja puha. Tänapäeval plastmass ei maksa midagi... Big Grin
Vasta

Sattus ette üks paraolümpia, millel selline hääl nagu oleks summutis sõelad lahti ja pläriseks.
Sai teine maha võetud ja küljes kummalised potsikud juhtmetega.
Kuna see vigur kaalub miski 45kg ja eriliselt kehv tagasi panna, siis sai pott pooleks lõigatud sest kummivasaraga koputades plärises ning sees kõlar?!?!?!    
Sel membraan puru ja see pläriseski, kuid mitte mootori vibratsioonist vaid oma toitest.
Kellel küll tuli pähe, et teeme kusipüssi aga maskeerime selle niimoodi ära???
Naljakas on, et see sumps kaalub samapalju kui väikeauto käigukast ja sellist pommi peab auto kaasas tassima oma väikse mootoriga...
Kurioosum aga on, et ilma selleta põleb mootorituli. Big Grin Big Grin Big Grin
Vasta

Aktiivne mürasummutus. Big Grin
Vasta

(27-09-2020, 14:04 PM)2715 Kirjutas:  Sattus ette üks paraolümpia, millel selline hääl nagu oleks summutis sõelad lahti ja pläriseks.
Sai teine maha võetud ja küljes kummalised potsikud juhtmetega.
Kuna see vigur kaalub miski 45kg ja eriliselt kehv tagasi panna, siis sai pott pooleks lõigatud sest kummivasaraga koputades plärises ning sees kõlar?!?!?!
Sel membraan puru ja see pläriseski, kuid mitte mootori vibratsioonist vaid oma toitest.
Kellel küll tuli pähe, et teeme kusipüssi aga maskeerime selle niimoodi ära???
Naljakas on, et see sumps kaalub samapalju kui väikeauto käigukast ja sellist pommi peab auto kaasas tassima oma väikse mootoriga...
Kurioosum aga on, et ilma selleta põleb mootorituli. Big Grin Big Grin Big Grin
Ma olen nendest kõlaritest väljalaskes ennegi kuulnud,mind paneb imestama see,et milline idoot selle mõtte ülemustele välja julges pakkuda ja milline veeeel hullem idoodist ülemus selle läbi lasi?

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Oled Sa kindel, et Sa FB-st näpatud pildile oma muinasjuttu ei lisanud?

A

(27-09-2020, 14:04 PM)2715 Kirjutas:  Sattus ette üks paraolümpia, millel selline hääl nagu oleks summutis sõelad lahti ja pläriseks.
Sai teine maha võetud ja küljes kummalised potsikud juhtmetega.
Kuna see vigur kaalub miski 45kg ja eriliselt kehv tagasi panna, siis sai pott pooleks lõigatud sest kummivasaraga koputades plärises ning sees kõlar?!?!?!
Sel membraan puru ja see pläriseski, kuid mitte mootori vibratsioonist vaid oma toitest.
Kellel küll tuli pähe, et teeme kusipüssi aga maskeerime selle niimoodi ära???
Naljakas on, et see sumps kaalub samapalju kui väikeauto käigukast ja sellist pommi peab auto kaasas tassima oma väikse mootoriga...
Kurioosum aga on, et ilma selleta põleb mootorituli. Big Grin Big Grin Big Grin

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Kui see nüüd nali pole siis seletage mis värk selle kõlliga sumpsis?
Esimest korda näen.Mis autoga tegemist?
Siiski vist mingi nali aga tänapäeval väga ei üllatuks.
Vasta

Uuemate Audi A6 ja A7 3.0 bitdi mootoritel on see ägeda v8 hääle tegemiseks, no sest v6diisel ju kõriseb suht rõvedalt muidu.
Sarnast kõlariga hääle muundamist kasutatakse mõnel autol veel, vist focus rsil oli ka nii või mingi muu hot hatch.
Vasta

Fb pärit pilt jah seal kirjas et Audi SQ5,paras hullus.

IZ-56 61a,IZ-ju2k 71a,Dnepr MT-9 74a
Vasta

Saadaval ka täitsa tuuning vidinana. Pane ükskõik millisele sapakale Ferrari või M4 sound. Valikus üle 20ne erineva heli.

https://www.machineryoffers.com/offer/12...cedes.html
Vasta

Täitsa pe...! Hakkan vist vanaks jääma,et selliseid lisasid mõista! Big Grin
Vasta

RS fordidele lasti mingi aeg salongikõlaritest "ägedat" häält juurde, aga kõll sumpas on juba next level Big Grin
Vasta

Hollandlased näiteks panevad ka veokatele neid paugitajaid sumpale vahele. Maksavad päris soliidset hinda. Vajutad nuppu ja lärmi kogu maailm täis. V8 teeb väga head tümpsu. R6 jääb pisut lahjaks,uriseb naljakalt.
Kui selline kloun öösel parklast välja sõidab miljoni tulekese ja tümaka saatel siis 100 autojuhist 99 on nõus sellist venda ära kägistama.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Küllap homme on mõnel hädasti vaja reaktivlennuki häält ja parem kui hävitaja häält saaks lasta foori alt startides.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta


vabal ajal painutan kaablit...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne