02-02-2015, 11:04 AM
Ära imesta mingi midagi, et lekib. Minule on juba aastaid öeldud, et kui hommikul 3 lompi all pole vene masinal (vesi, õli, nafta) siis on kuskilt midagi puudu-tühi.
Käigukasti kohapealt. Tavaliselt ongi nii, et hammakad lähevad harva läbi. pigem näiteks t25 puhul tekib probleem laagrite kulumises. Laagrid on nii 2500tt juuures tekitanud endale nii 1mm külgsuunas lõtku. Ja kui sellele tähelepanu ei pööra hakkab kulunud laagrite peal hammakatevõll hüppama paarishammakale selga ja toda kiirelt kulutama.
seetõttu ongi, et kui vähegi võimalik ja kabiin maas. Tasub vahetada kõik väiksemad laagrid välja.
Pidurilintide kohapealt ära vanasid ära viska. Pese üks poodi ja mine selle järgi uut otsima. Vaata, et kõik needid oleksid sama kohapeal ja pikkused klapiksid. Usu venelasel on tollimõõt allpoole vööd vaid kasutada ja mõnel tõmbab külmaga kokku ja mõnel venib välja see mõõdulint.
Ehituse ajal ole samamoodi ettevaatlik. Detailid on rasked. Ma siin kukutasin praktiliselt terve külgülekande endale jalapeale. Igasugused tugevamad aluspukid on detailide tagasipanekul igati abiks. Mida vähem võstma pead seda parem. "loo moraal: inimene pole kraana, kes 100kg asju mm täpsusega paika paneb."
NB vaata ilmasid ka. Kõiksugu asju võib teha, kuid külmakahjustusi karda. Raud raibe on kuradi külm ja isegi -5 kraadi juures võid näppudest ilma jääda kui töötad külmas garaazis 8h jutti.
Käigukasti kohapealt. Tavaliselt ongi nii, et hammakad lähevad harva läbi. pigem näiteks t25 puhul tekib probleem laagrite kulumises. Laagrid on nii 2500tt juuures tekitanud endale nii 1mm külgsuunas lõtku. Ja kui sellele tähelepanu ei pööra hakkab kulunud laagrite peal hammakatevõll hüppama paarishammakale selga ja toda kiirelt kulutama.
seetõttu ongi, et kui vähegi võimalik ja kabiin maas. Tasub vahetada kõik väiksemad laagrid välja.
Pidurilintide kohapealt ära vanasid ära viska. Pese üks poodi ja mine selle järgi uut otsima. Vaata, et kõik needid oleksid sama kohapeal ja pikkused klapiksid. Usu venelasel on tollimõõt allpoole vööd vaid kasutada ja mõnel tõmbab külmaga kokku ja mõnel venib välja see mõõdulint.
Ehituse ajal ole samamoodi ettevaatlik. Detailid on rasked. Ma siin kukutasin praktiliselt terve külgülekande endale jalapeale. Igasugused tugevamad aluspukid on detailide tagasipanekul igati abiks. Mida vähem võstma pead seda parem. "loo moraal: inimene pole kraana, kes 100kg asju mm täpsusega paika paneb."
NB vaata ilmasid ka. Kõiksugu asju võib teha, kuid külmakahjustusi karda. Raud raibe on kuradi külm ja isegi -5 kraadi juures võid näppudest ilma jääda kui töötad külmas garaazis 8h jutti.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.