16-01-2013, 21:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-01-2013, 21:18 PM ja muutjaks oli KristjanT.)
Soome romulatest ei tea muud, kui oma vanale Volvo veokile sai läinud aastal uus vedrupakk Tampere lähistelt hangitud. Arvasin jah, et IKH uute osadega kauplemist silmas pidasid. Ei teadnud, et neil ka romula on. Selge, jätan selle asja meelde.
Kas tõesti oli kabiin niikuinii ümbermineku kaitsenõuetele vastavana algselt projekteeritud? Uskusin, et tugev kabiinisõrestik tingitud ikka tõstuki olemasolust. Jah, tõstuk ise ei tee kabiini kuidagi turvalisemaks, aga tõstuki olemasolu tingib vastava tugevuse/jämedusega materjalide kasutuse.
Soome või rootsi keelt tõepoolest ei jaga. Soome keeles tean vaid põhilisi tehnilisi termineid, muidu ei saa Keltainenpörssi lehel üldse hakkama, aga keeleoskusest siin rääkida siiski ei saa.
Kui pead silmas foorumikasutaja Jankat, siis tema sõnavõttu ootan isegi
Kas tõesti oli kabiin niikuinii ümbermineku kaitsenõuetele vastavana algselt projekteeritud? Uskusin, et tugev kabiinisõrestik tingitud ikka tõstuki olemasolust. Jah, tõstuk ise ei tee kabiini kuidagi turvalisemaks, aga tõstuki olemasolu tingib vastava tugevuse/jämedusega materjalide kasutuse.
Soome või rootsi keelt tõepoolest ei jaga. Soome keeles tean vaid põhilisi tehnilisi termineid, muidu ei saa Keltainenpörssi lehel üldse hakkama, aga keeleoskusest siin rääkida siiski ei saa.
Kui pead silmas foorumikasutaja Jankat, siis tema sõnavõttu ootan isegi