18-12-2014, 12:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-12-2014, 12:20 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Kas KSP pea ära ka õhtutustasid? Kui õhk sisse jäi, siis ei saagi töötada, kuna täppispaarid täidab etteanderõhk. Mida peaks olema 1+ bar. Vabavoolse etteande korral peaks kanister olema siis 10+ meetri kõrgusel...
Too murdunud kaas vedruga peab ilmselt olema peal, et kütus sees püsiks?
Kui kadunud vedru peab latti tagasi lükkama etteande vähendamise poole, siis saab ju katsetamisega jämedalt paika. Iseasi, kaua selleks aega (ja vedrusid) kulub.
EDIT: Vaatasin videot uuesti ja mulle jäi mulje, et kõnealune vedru on vajalik vaid suretuse mahalükkamiseks ehk tühikäiguasendis püsimise tagamiseks.
Too murdunud kaas vedruga peab ilmselt olema peal, et kütus sees püsiks?
Kui kadunud vedru peab latti tagasi lükkama etteande vähendamise poole, siis saab ju katsetamisega jämedalt paika. Iseasi, kaua selleks aega (ja vedrusid) kulub.
EDIT: Vaatasin videot uuesti ja mulle jäi mulje, et kõnealune vedru on vajalik vaid suretuse mahalükkamiseks ehk tühikäiguasendis püsimise tagamiseks.