Treipink kodukasutusse

Takisti ei tähenda, et pidurdus kuidagi teisiti toimiks. Saad aeglustuse valida nii aegalse kui soovid, kuid väheke kiiremad aeglustused ilma takistita lihtsalt ei toimi.
Tegin ka väiksema pingi sagedusmuuduriga pirduruse osas ühe klipi. https://youtu.be/_Qhw9SaylyU
Sellel pingil on rihmülekanne mootorist spindlile. 1,5KW 3000rpm mootor ning Mitsubishi d720s seeria muundur.
Vasta

Vot just sellisest pidurdusest räägingi, et on liiast äge.
Mida sellest arvab rihm ja hammasrattad spindlikastis? Pane sinna padrunisse veel korralik detail ka...
On varsti ratastel hambad maas, võllid keerdus, rihm lõhki.  Ükski metallipink ei tööta sellistel pidurdusreziimidel.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta

Videos oleval pingil pole oma ehituse tõttu sellest pidurdusest sooja ega külma vastupidavuse mõttes, kuid iga pingi puhul peab asjale muidugi individuaalselt lähenema. 
Mis ma tegelikult aga öelda tahtsin on see, et tavalisel asünkroonmootoril on sagedusmuunduri ja takistiga tohutu pidurduspotensiaal.
Vasta

Küsimus 16K20 kohta.
Siduriplokk häälitseb veidi häirivalt. Heli on selline- iseloomulik vanale vene pingile. Nagu laager oleks kuival- kulunud.
Varasemalt töötas pink väga soojas ruumis, sees oli suht paks õli, muu müra ka ümberringi. Ei häirinud. Sidur alguses libises läbi, aga soojenedes oli ok.
Nüüd vedasin pingi enda töökotta, seal nii soe ei ole. Panin sisse HVLP32/46 õli. Sidur töötab korrakselt, aga hääl ei meeldi. Eriti kui kaan maha vötta.
Vötsin rihmad maha ja rihmaratta otsas on ka pisike loks.
Küsimus siis selline:
Kas seda lötku annab välja reguleerida vöi on laager juba läbi. Vöi häälitseb möni muu detail seal siduripakis. Hääl tuleb siduripaki rihmarattapoolsest otsast.
Tänud abi eest.
Vasta

Seda lõtku ei ole võimalik reguleerida.
Võimalikud probleemid
1. Kulunud laager
2. Kulunud sidurivõlli kael
3. Kulunud laagri ist korpuses
Võimalikud on ka kombinatsioonid eelpool loetletust.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta

Suured tänud selge vastuse eest.
Küsiks nii.
Kas selle laagri vahetus on suur töö? Kas kogu siduriplokk tuleb välja kiskuda vöi annab laager ise ennast kätte?
Kas seal on analooge tänapäevaste varuosade näol? Simmerlingid jms?
Kui nüüd kogu plokk välja tömmata, siis kas on vajalik siduri reguleerimine vöi tagasi ja valmis?
Vasta

Iseenesest on rihmaseibi taga kaks laagrit mis rihma reaktsiooni kannavad, nende vahetuseks on vajalik sidur tervenisti välja võtta.
Tark oleks siduris kõik laagrid /7tk/ vahetada kui ta korra juba maas on.
Välja kogu sidur ei taha tulla kui ei lase vasakpoolset siduripakki vabaks, nii umbes 5-10 hammast.
Kindlasti kontrollida vasakpoolse ratta hambatippusi, lohakast lülitusest veab kärnad üles ja nendega
tõmbad keres puksi istupinda pikisooned sisse, peale mida kummist o-rõngas ei kipu pidama jääma.
Laagrid ja simmerlingid on standartsed.

P.S.
Reeglina tasub ootamatusteks valmis olla, just üks pink on tegemisel samamoodi siduriga aga tuli välja kogu spindlikasti remont.
Ja nüüd veel supporti põll ka otsa.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta

Tänud.
Kaevasin venelaste lehtedel ja jöudsin samale seisukohale.
Niipalju veel, et kas need friktsioon (siduri) kettad vajavad ka vahetust? Iseenesest on vedu korralik, läbilibisemist ei ole.
Ja kui vaja vahetada, siis kustkohast oleks neid vöimalik leida?
Vasta

Nii -häda. Kuidas käib  tb-3 treipingil padrun võlli otsast maha? Kas selle treipingile võibolla kuskil käigukasti sisu saadaval?

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta

(16-07-2020, 21:34 PM)Naabrivana Kirjutas:  Nii -häda. Kuidas käib  tb-3 treipingil padrun võlli otsast maha? Kas selle treipingile võibolla kuskil käigukasti sisu saadaval?
токарный станок ТБ-3 снятие спинделя sellise otsinguga tuli
https://www.youtube.com/watch?v=xWhOsg0Xn9k  kus on näha tagurpidi keeret ja 
https://www.youtube.com/watch?v=-wMmXu1i_Zs ütleb, et tb-6 puhul on padrun tugeva istuga flantsi sees. Selleks kinnituspoldid välja ja kolme poldiga surutakse padrun flantsist välja. Ilmselt siis avaneb mingi lukustusmehhanism ja saab flantsi tagurpidi keermega maha spindlivõllilt. Pole ise kunagi treipinki seestpoolt näinud.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Nii, see mure leiab lahenduse. Jääb kasti sisu tb3 ja tb4 on samade hammasratastega. Kellel on midagi ülearust?

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta

Aavu, kus seal viidatud videos tagurpidi keere oli?
Nii palju kui ma olen neid keermega spindleid näinud ja flantse neile tootnud, ei tea ühtegi tagurpidi keermega.
Oleks seal tagurpidi keere siis ei saaks treimisega tegeleda, lõikejõud keeravad padruni spindli otsast maha.
Tõenäoliselt on hädalisel kas aja jooksul kinni kopitanud või on kasutatud keerme või mingit muud liimi.
Lahti saab kuuma andes ja keeramiseks sisse kõige madalam käik ning korralik kang pakkide vahele.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta

(17-07-2020, 08:26 AM)M.R. Kirjutas:  Aavu, kus seal viidatud videos tagurpidi keere oli?
Nii palju kui ma olen neid keermega spindleid näinud ja flantse neile tootnud, ei tea ühtegi tagurpidi keermega.
Oleks seal tagurpidi keere siis ei saaks treimisega tegeleda, lõikejõud keeravad padruni spindli otsast maha.
Tõenäoliselt on hädalisel kas aja jooksul kinni kopitanud või on kasutatud keerme või mingit muud liimi.
Lahti saab kuuma andes ja keeramiseks sisse kõige madalam käik ning korralik kang pakkide vahele.
Keere jah õige. Sain lahti torutangid ja vasar olid abiks. Lahkamine jätkub.

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta

Tsitaat:Aavu, kus seal viidatud videos tagurpidi keere oli?
Jah, silm vist töntsiks jäänud, mingi hetk nagu paistis ja ega siis aju enam parandust otsi. Õiget pidi keere jah, vaatasin üle.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Paar küsimust.

Kas selline
agrepult on mõeldud pioneeridele, oktoobri- või koguni lasteaialastele? Saab temaga midagi teha kah?

Kuigi teemaarendus metallitreipinkidest, küsin ka puidupingi kohta. Saadaval umbes selline
asjandus. Aga küljes on tal ainult flants Sad  Kustkohast võiks leida padruni (pildid näitavad, et sarnastel aparaatidel on)? Ja kust leida käbi (või kuidas toda asjandust korrektselt nimetatakse)? Selguse saamiseks vaadata lingil olevaid pilte. Ok, käbi valmistamine pole just raketiteadus.
Vasta

(24-07-2020, 13:08 PM)oltsberg Kirjutas:  Paar küsimust.

Kas selline
agrepult on mõeldud pioneeridele, oktoobri- või koguni lasteaialastele? Saab temaga midagi teha kah?

Kuigi teemaarendus metallitreipinkidest, küsin ka puidupingi kohta. Saadaval umbes selline
asjandus. Aga küljes on tal ainult flants Sad  Kustkohast võiks leida padruni (pildid näitavad, et sarnastel aparaatidel on)? Ja kust leida käbi (või kuidas toda asjandust korrektselt nimetatakse)? Selguse saamiseks vaadata lingil olevaid pilte. Ok, käbi valmistamine pole just raketiteadus.
esimene kui täpne pink on siis kellasepp ja muud pisijunnid treida.

puidupingil padrun milleks?sinna flansi otsa keerad tooriku kruvidega kinni ja treid.vajadusel saad padruni metalli asju müüvast firmast.padrunisse kinnitad spets junni mille nime ma ei tea ja treid kaigast tsentrite vahel,väiksesse padrunisse nagunii midegi turvaliselt ei kinnita ja ega suurde kah puidu puhul.kruvidega kinni ja hää küll.olen pmal ajal kõvasti treinud igasugu kausse kopsikuid lauajalgu ja muid suuri junne ja jehat pole veel midagi pannud,mul olemas ka väike padrun,aga sinna peale tsentri ei kinnita midagi.piltidel ju kõik vajalik olemas mis puidu treimisel üldse vaja on.
Vasta

(24-07-2020, 13:45 PM)muska71 Kirjutas:  
(24-07-2020, 13:08 PM)oltsberg Kirjutas:  Paar küsimust.


Kuigi teemaarendus metallitreipinkidest, küsin ka puidupingi kohta. Saadaval umbes selline
asjandus. Aga küljes on tal ainult flants Sad  Kustkohast võiks leida padruni (pildid näitavad, et sarnastel aparaatidel on)? Ja kust leida käbi (või kuidas toda asjandust korrektselt nimetatakse)? Selguse saamiseks vaadata lingil olevaid pilte. Ok, käbi valmistamine pole just raketiteadus.


puidupingil padrun milleks?sinna flansi otsa keerad tooriku kruvidega kinni ja treid.vajadusel saad padruni metalli asju müüvast firmast.padrunisse kinnitad spets junni mille nime ma ei tea ja treid kaigast tsentrite vahel,väiksesse padrunisse nagunii midegi turvaliselt ei kinnita ja ega suurde kah puidu puhul.kruvidega kinni ja hää küll.olen pmal ajal kõvasti treinud igasugu kausse kopsikuid lauajalgu ja muid suuri junne ja jehat pole veel midagi pannud,mul olemas ka väike padrun,aga sinna peale tsentri ei kinnita midagi.piltidel ju kõik vajalik olemas mis puidu treimisel üldse vaja on.
Tegelikult läheb ikka padrunit ka vahel vaja, soovid ja projektid on erinevad.
Konkreetset pinki ei tea, aga minu valduses on vene nn. kooli pink, millel M2 koonusega asjad küljes, treialile paari tunni töö sinna vahetükk teha, millele padrun -55mm poltidega külge käib.
   


Vasta

Puidu treipinkidest. Neil kollastel ja sinistel pinkidel on enamasti spindel õõnes ja kooniline, oleks nagu M2, seega saab kaasavedaja (käbi) lihtsalt kinnitada.  Padruneid on saadaval, enamasti tuleb tellida sellistest kohtadest nagu Stokker, Tööriistamarket jt. Keermed spindlil võivad olla erinevad, ise olen näinud kahte erinevat läbimõõtu ja sammu, täpsed numbrid jään võlgu. Peab arvestama, et neil pinkidel on padrunid veidi teistsugused kui klassikaline kolme pakiga ja võtmest pingutatav padrun.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

Leidsin paar pilti üles treipingi remondist, kuidas sai õlitust parandatud ja muudetud erinevad sõlmed õlipidavaks ja ehk kellelgi tekib idee.
[Pilt: 01124682098ab7f.jpg]
Sai tehtud uued õlitustorud et õli jõuaks kõigi spindlivõllil olevate liikuvate asjadeni ja õlipumbale uus hoob, millel mõlemas otsas laagrid sest ülemine ost surus viltu õlipumba kolvile ja see oli nii ära kulunud, et tõmbas õhku vahele ja vahel läks kaua aega kuni õli üles tuli.
Pumbal sai ava üle lihvitud ja uus kolb tehtud.
[Pilt: 011246821131cfb.jpg]
Õli puhastamiseks läksid vahele sellised filtrid ja nagu näha seda saasta seal ikka liigub.
Küll koorub kuskilt värv, küll tekib kulumissaadusi.
[Pilt: 011246820776e99.jpg]
Kolmas filter on pappelemendiga ja korjab peenema saasta ära mida võrkfiltrid ei püüa ning see jookseb vaateklaasi taha, millest saab hinnata kui peaks ummistuma hakkama väheneb seal õlivool.
Teised asjad saavad ikka õli edasi.
[Pilt: 0112468213b9927.jpg]
Sidurite õlitamise vann sai suurem tehtud ja rohkemate avadega, kust satub õli ka hammasrataste peale, mis tegi töötamise vaiksemaks ja ka laagritele tagaseinas kuhu ei kipu õli jõudma sai läbi korpuse avad puuritud kuhu õli sisse jookseb.
Põhjas on võrk sest originaalil olid pooled avad kinni jäänud saastaga.
Peal on veel magnet, millele õli peale jookseb ja mis ei lase metallipuru edasi pääseda.
[Pilt: 011246821746e8c.jpg]
Altpoolt aga vann selline.
Siis suportipõllele sai vaateaken tehtud et ei peaks mõistatama kuhuni see õli nüüd seal on.
Muidugi sai see ära tihendatud, milleks pidi tagaseinale noka keevitama väljaulatuva hammasratta alla ja peale ka tehtud kate et treilaastud ei satuks õlivanni nagu enne oli juhtunud.
[Pilt: 011246821553a59.jpg]
Nii uskumatu kui see ka ei tundu, siis see õli püsib ka nüüd seal sees juba paar aastat.
Käigukastis samuti sest kõik väljuvad hoovad said omale tihendid mis toimivad, niiet ei pea vene pink midagi õli välja ajama kui tahtmist on see ära hoida.
Vasta

Kas kellelgi on kogemust sellise aparaadiga nagu T 4 ? 

Koolipink, tinglikult võib teda TB-seeria esiisaks lugeda, kuigi suurem/tummisem ja rohkemate võimalustega.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne