Treipink kodukasutusse

(03-02-2021, 01:33 AM)indrek1000 Kirjutas:  
(02-02-2021, 23:52 PM)vanaain Kirjutas:  Ära usu pilti.Pildil üks neljast  erinevast 1A62-st.Muideks asjalik mudel,kui tabelid ja kirjad peal.

Ettenihkekasti reeverssiga saab tagurpidi keermeid lõigata? Kuulutuses oleval vist seda võimalust pole. Mul endal aastast 53 sama mudel ja toimetab. Keermetabelid printisin seinale, saab sealt spikerdada kyll.
Mis asi on tagurpidi keere?
Vasta

Eee.. ilmselt on see vastand õigetpidi keermele.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta

(03-02-2021, 09:56 AM)M.R. Kirjutas:  Eee.. ilmselt on see vastand õigetpidi keermele.

See ehk "kurapidi vint".

Aquila captas non muscas.
Vasta

Võtab siis raamatu lahti ja parandab - vasakkeere võis siis  LH vastandub RH-le. Ma muidugi kipun arvama, et filoloogid siiski said aru, aga hea tunne on ju ikkagi.

Aga pidasin silmas seda hooba.
   

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta

Filoloogid arvavad jälle, et raamat tuleks enne mõtteavaldust lahti võtta...
Oleks puhtam ja kuivem....

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta

Ja kui juhtub vanem raamat ,siis kohtame mõistet -trensel.
Vasta

Tänasel päeval pedakooge niigi palju rivist väljas. Teadjameestel soovitaks appi tõtata, noored kindlasti ammutavad innuga. Ma törts vana ümberõpetamiseks.
See foorumites vist lähiaastate nähtus, varasemalt ei meenu.

Aga teemasse - läksin esimest päeva väliskeeret lõikama. Keermesamm tundub nähtavalt kõikuma. Trapetsi ja lukumutri probleem?

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta

"Kuhjunud" mõned küsimused.

Mu diplomeeritud treialist sõber väitis, et treipingi jahutusvedelikuna võib edukalt kasutada jahutusvedelikku ehk kõnekeeles tosooli, (mis võib olla kuskilt mootori seest juba välja praagitud). Kuidas tundub? On kellelgi kogemusi?

Kui pingil pole sünnist saati kaasas jahutusvedeliku pumpa (mõnedele ei pakutudki, mõnedel käis eritellimuse alla), siis millise tänapäevase vidinaga saaks asja lahendada?

Olen kuulnud paarist juhtumist, et treipingi sängi lihvimist on teostatud Tartus endise tehase Võit territooriumil. Kahjuks ei tundnud siis asja vastu huvi ja nüüd ei saa enam küsida kah, sest üks klientidest on manalamees Sad  Kas tänasel päeval kah midagi sellist veel toimub? Koogelmoogeli järgi seal mitu firmat, millisest uksest sisse karata? Või kas ja kus veel sängi lihvimist tehakse?
Vasta

(22-02-2021, 00:25 AM)oltsberg Kirjutas:  "Kuhjunud" mõned küsimused.

Mu diplomeeritud treialist sõber väitis, et treipingi jahutusvedelikuna võib edukalt kasutada jahutusvedelikku ehk kõnekeeles tosooli, (mis võib olla kuskilt mootori seest juba välja praagitud). Kuidas tundub? On kellelgi kogemusi?

Kui pingil pole sünnist saati kaasas jahutusvedeliku pumpa (mõnedele ei pakutudki, mõnedel käis eritellimuse alla), siis millise tänapäevase vidinaga saaks asja lahendada?

Olen kuulnud paarist juhtumist, et treipingi sängi lihvimist on teostatud Tartus endise tehase Võit territooriumil. Kahjuks ei tundnud siis asja vastu huvi ja nüüd ei saa enam küsida kah, sest üks klientidest on manalamees Sad  Kas tänasel päeval kah midagi sellist veel toimub? Koogelmoogeli järgi seal mitu firmat, millisest uksest sisse karata? Või kas ja kus veel sängi lihvimist tehakse?
kui õieti mäletan siis ihutreial ei soovitanud tosooli....pumbaks sobib kasvõi akvaariumi pump.

talinnas sõjamäel lihvivad ja taastavad pinke.
Vasta

Nn.Võidu tehases on see ka praegu võimalik,vajadusel võin kontakti anda.
Vasta

Persse küll, on see tehnikafoorum või naiste saun?
Diplomeeritud treialist sõber võiks oma tiplomi kooli tagasi anda.
Tosool.... ah ma ei viitsi.
GAZ-53 -st (või millest iganes)väljalastud mootoriõli, ja mitte ainult mootoriõli, on ka väga hea treipingi sisse valada.
Tuli häda peale, heidad otsa üle serva ja jahutusvedelik missugune, taaskasutus ja öko-möko, rohelised ja muud puukallistajad on sillas.
Ja kui konsistentsemat on vaja siis.... noh teate vast ise mida teha.

Vanas Võidu tehases on minule teadaolevalt lihvimiseks kohandatud pikifreespink millel ei ole jahutust ehk lihvitakse kuivalt.
Mina isiklikult olen pessimist sellise "lihvimise" suhtes.

Kes Sõjamäel lihvib ja taastab pinke? Jälle naised saunas rääkisid?

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta

svms.ee peaks taastama ja olid vist sõjamäel kuskil.
Vasta

Ei lihvi nad midagi, teame kontorit. Rellakaga lasevad üle ja lollile kliendile käib küll.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta

Vanas Võidu tehases on minule teadaolevalt lihvimiseks kohandatud pikifreespink millel ei ole jahutust ehk lihvitakse kuivalt.

Mina isiklikult olen pessimist sellise "lihvimise" suhtes.

Tegelikult on seal höövelpink.Samas küsiks mis sel lihvimisel viga on?
Vasta

Õigus, on jah pikihöövel.
Ma just lasksin tükki teha pikifreesi peal, ilmselt sealt jäi mälupilt.
Minu paha.
Pinkide sänge ei lihvita kuivalt põhjusel, et käia lõikest tekkivast soojusest hakkab säng mängima.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta

(22-02-2021, 12:45 PM)M.R. Kirjutas:  Persse küll, on see tehnikafoorum või naiste saun?
Diplomeeritud treialist sõber võiks oma tiplomi kooli tagasi anda.
Tosool.... ah ma ei viitsi.
Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin

Ja selline mõtteavaldus aitab tehnikafoorumit kuidagi sisukamaks ja harivamaks muuta??? Tundub pigem nagu kilehäälne karjatus emotsionaalselt üles köetud naiste saunast  Smile 

Muide, kodanik oltsberg käib tööasjus naiste saunas ja naiste dušši- ja riietusruumides peaaegu iga päev Smile

Kihvt, kui sildistatakse inimesi, keda ei tunta. (Samas näitab see arvaja kohta päris palju, ja mitte just head Sad  ) Mu sõber on juhtumisi targa pea ja kuldsete kätega mees, kes on näppinud tehnikat tsiklitest bussideni pluss veetehnika jne. Ja kui ilusaid nõukatsikleid ta on üles ehitanud!

Lugejad, sealhulgas siinkirjutaja, ootaksid lahmimise asemel ilmselt veenvat põhjendust, miks nn tosool on halvem jahutusvedelik kui näiteks omaaegses kirjanduses mainitud seebi- või soodavesi. Muide, puurimisel olen tosooli kasutanud, puurid kestsid ja kerisid augu seest ilusat spiraali. Mis valesti läks?

(22-02-2021, 12:45 PM)M.R. Kirjutas:  GAZ-53 -st (või millest iganes)väljalastud mootoriõli, ja mitte ainult mootoriõli, on ka väga hea treipingi sisse valada.

Kas austatud ksf! on seda proovinud? Kuidas oli? Minul kahjuks sellist võimalust ei ole, põle seda va "viitkümmend kolme". Küll aga on praegugi autopagasnikus õliplänn, mille sisu pärineb diiselgeneraatorist, mis on selle õliga töötanud ühe töötunni (maksumaksja raha raiskamine maksumaksja huvides). Mis põhjusel ei tohiks seda treipingi sisse panna? Ok, mõistan irooniat, aga taas: milleks omistada teistele tegevusi, mida nad ei tee? Näiteks oltsbergi VAZi mootoris ringleb täissünt, JUMZi sees Teboil Monitra jne.

(22-02-2021, 12:45 PM)M.R. Kirjutas:  Vanas Võidu tehases on minule teadaolevalt lihvimiseks kohandatud pikifreespink millel ei ole jahutust ehk lihvitakse kuivalt.
Mina isiklikult olen pessimist sellise "lihvimise" suhtes.
Taaskord ootavad lugejad asjalikku põhjendust ja soovitavalt isiklikku kogemust. Ise näinud Võidust läbi käinud A-täpsusklassi pinki, mille omanik kõigele vaatamata sellise vale valiku tegi, kuigi tegemist elupõlise metallimehega, kes minu oletuste järgi (täpselt ei tea) on töötanud ka sellises tehases, mis muuhulgas valmistas ka tsiviiltoodangut.

(22-02-2021, 20:03 PM)M.R. Kirjutas:  Ei lihvi nad midagi, teame kontorit. Rellakaga lasevad üle ja lollile kliendile käib küll.
Et see lihtsalt ilus jutt lollildele?
Isiklikku kogemust?

Lõppkokkuvõtteks tahaks päeva lõpuks ka positiivset uudist mõne tegija kohta, kes head tööd kah teeb, mitte ainult umbset kriitikat, mis kuhugi ei vii ega kedagi edasi ei aita.

OT. Ühe positiivse uudise ma täna juba sain: nimelt olen covidpositiivne! Siia sobib parafraseerida endist EKP Tartu rajoonikomitee koeraosakonna juhatajat: "Kui see on koroona, siis sellist koroonat ma põdeda tahakski!" Ehk siis viimati põdesin samasugust "koroonat" aasta tagasi ja elu jooksul on tulnud seda "koroonat" ette kümneid kordi, alates Brežnevi ajast peale  Smile

Teemasse tagasi: akvaariumipumba suhtes olen küll pisut skeptiline, mõeldud ikkagi puhta vee, mitte treipingis kasutatavate vedelike jaoks. Pealegi pole mõistlik pingile 230V ahelat tekitada. Skeeme uurides ka pumbad 400V ja valgustuse/sidurite/pidurite jaoks saadakse madalam pinge trafoga.
Vasta

Oltsberg, ma Teie verbaalse kõhulahtisuse kirjutan Teid tabanud coronavirus-e arvele.
Ja Teile täielise saladuskatte all teatan, et jahutusvedeliku põhikomponent 1,2-etaandiool elik etüleenglükool on mürgine.
Aga Teie ikka valage puurile peale ja hingake auru sisse.

A klassi tööpinke valmistatakse reeglina kontrollitud kliimaga ruumides. Iga kuur ja kangialune selleks ei kvalifitseeru.
Peale "lihvimist" näha A klassi pinki on tühi jutt. Ma olen ka oma elu jooksul palju erinevaid asju näinud aga kui hakkad geomeetriat
kontrollima siis ei saa ka H klassi kätte.
Mul on lihvpingid (ja mitte ainult) olemas ja sellest tulenevalt isiklik kogemus nendel konkreetsetel pinkidel nii aastat 15. Seega tean millest räägin.

Jah, seal kodulehel on lihtsalt ilus jutt lollidele.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta

(22-02-2021, 23:13 PM)M.R. Kirjutas:  ...

Jah, seal kodulehel on lihtsalt ilus jutt lollidele.

Või neile, kelle jaoks on kümnendikust küll ja küsimused tolerantsiväljadest "esimese Eesti teema".

Tosooli kohta käiv on tõsi. Lisaks võib kasutatud jahtusvedelik sisaldada aja jooksul lisandunud erinevaid huvitavaid manuseid, mida välja ei kurna.

Rumala harimiseks küsin, palju ühe elusa treipingi süsteemis üldse lõikevedelikku on?
Vasta

(22-02-2021, 23:44 PM)v6sa Kirjutas:  Või neile, kelle jaoks on kümnendikust küll ja küsimused tolerantsiväljadest "esimese Eesti teema".

Tosooli kohta käiv on tõsi. Lisaks võib kasutatud jahtusvedelik sisaldada aja jooksul lisandunud erinevaid huvitavaid manuseid, mida välja ei kurna.

Rumala harimiseks küsin, palju ühe elusa treipingi süsteemis üldse lõikevedelikku on?
See maht oleneb ikka väga palju pingist ja üldistades võiks 15-20 liitri kanti olla emulsioonipaagi maht.
Kui ikka lõigata ka metalli, siis 5 liitrit päevaga ära aurustada pole keeruline ja lisaks pritsib seda ka laiali.
Isiklikult ei kujuta küll ette, et tahaks töötada tingimustes, kus jahutusvedeliku aurud õhus ja paratamatu pritsimise tõttu kõik kleepub, kaasaarvatud käed ja mõõteriistad.
Lisaks emulsioonil on ka muud eripärased omadused nagu võime mitte seguneda õliga, mida tööpindade määrimiseks kasutada ja võime mitte korrodeerida metalle.
Lihvimisest niipalju, et kui treipinki remontisin sellest ei teadnud ja kui oleks teadnud oleks lasknud isegi lihvida, kuid kindlasti pärast käsitsi kaabitsaga üle käinud rihtlati järgi.
Kindlasti pole see pink seal enam esimeses nooruses ja säng on lohku kulunud, kuid kui on vaja tööpinnalt maha võtta 0,5mm ja sellest jääks käsitsi võtmiseks 0,1mm oleks see juba suur võit.
Vasta

suurtel päris pinkidel on jahutusvedeliku pump siiski 380v ja kõigil pinkidel üks ja seesama pump.madalpinge on töölambil 36v ja mootori pidur kah ilmselt.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne