27-02-2013, 13:48 PM
OT: Ei tea kas Pillel lüüakse nüüd ka näpud sahtli vahele, autolehes ju Herki Celica pilt Marlboro reklaamiga. Ebaseaduslik reklaam või nii...
(27-02-2013, 14:31 PM)AsTroSS Kirjutas: Kas isetehtud liikuriga , mis on välimuselt FIA truck race series replica on ka tulevikus Talverallile asja ?Aga ehk äkki Kamaz Dakar 1988 Replica ntx?
(27-02-2013, 18:22 PM)ryblik1 Kirjutas:Aga miks ka mitte.(27-02-2013, 14:31 PM)AsTroSS Kirjutas: Kas isetehtud liikuriga , mis on välimuselt FIA truck race series replica on ka tulevikus Talverallile asja ?Aga ehk äkki Kamaz Dakar 1988 Replica ntx?
(27-02-2013, 18:22 PM)ryblik1 Kirjutas:(27-02-2013, 14:31 PM)AsTroSS Kirjutas: Kas isetehtud liikuriga , mis on välimuselt FIA truck race series replica on ka tulevikus Talverallile asja ?Aga ehk äkki Kamaz Dakar 1988 Replica ntx?
(27-02-2013, 13:48 PM)zazik Kirjutas: OT: Ei tea kas Pillel lüüakse nüüd ka näpud sahtli vahele, autolehes ju Herki Celica pilt Marlboro reklaamiga. Ebaseaduslik reklaam või nii...
(27-02-2013, 13:33 PM)PlyVal64 Kirjutas: No ja Eesti Ladaklubile ka kergekujuline kont hambusse: MIKS pole keegi siiani tahtnud muidu kõige koledamat ja mõttetumat nõukaautot laada 2108 sputnik normaalselt replicaks ehitada nimetuse all Lada-Poch??? Siia juurde ka Niva-Poch! Ainuüksi need nimed, KES on selle autoga Dakari ja muid suuri maratonrallisid sõitnud (ja ka võitnud!), peaks igal autospordifännil suhteliselt kestva erektsiooni tekitama: Jacky Ickx, Patrick Tambay, Hubert Auriol, Salvador Servia, Didier Auriol aga ka meile "pisut" tuttavam mees Eugenius Tumaljavitšius! Sputniku Nivaga ristamine lihtsalt vinge väljanägemise jaoks ei tohiks ju probleem olla isegi ARK tarbeks... ja viilitud katel või suisa mingi V6 seal vahel oleks väga tegija.Priit rsk, siis kui ma sinuga rääkisin 2 aastat tagasi et Tauria NAMI ehitada talveralli jaoks
Jah ma tean, see kõik vajab kõigepealt raha, siis aega, siis korralikku töökoda jne aga need on lihtsalt ideed, MIDA võiks kaaluda. Üks asi on reaalne vana auto ja vana tehnika (vanatehnika") aga teine pool moodsam, mitte nii vana aga kohati kordades STIILSEM!
No ja on prantslased isegi null-viiest sellise masina ehitanud, see küll oli suht ebaõnnestunud:
(28-02-2013, 12:21 PM)nymmik Kirjutas: Priit rsk, siis kui ma sinuga rääkisin 2 aastat tagasi et Tauria NAMI ehitada talveralli jaoks
või dakari 08 siis oli seisukoht et liiga uued, siis pusisin muhule arbuusi puusade vahele (see sai ka oma kunstsüdame pärast ata-ata).
Noh võta nüüd kinni mida peaks tegema
(28-02-2013, 13:37 PM)PlyVal64 Kirjutas: Aga et Sputnikust kui veel ühest samakoledast autost ei ole mitte ühte muud normaalset versiooni peale selle Poch'i...
(02-03-2013, 23:31 PM)supp Kirjutas: ma väga vihkan vene autosid
(03-03-2013, 18:20 PM)krss Kirjutas: Lisaks suutsid mõnedki tootjad "unustada" liinile mõne masina, mis oleks pidanud oma insenertehniliste lahenduste poolest juba ammu unustatud olema.Krss, hetkel on alles jäänud ÜKS selline auto ja see tekitabki vaat et enim probleeme: Niva. Kuigi ka G-Wagen on täpselt samast aastast tootmises, siis praegune W463 erinev tehniliselt W460/461'est kordi rohkem, kui praeguse Niva 1700 sissepritsega katel algsest 1600-karpapajast.
(03-03-2013, 18:20 PM)krss Kirjutas: Kui oleksid tsiteerinud terviklikku postitust, oleks sealt tulnud hästi välja, et hr Supp vihkab pealiskaudsust, mitte otseselt vene tehnikat.
(02-03-2013, 23:31 PM)supp Kirjutas: ma väga vihkan vene autosid aga 08 koos asjastutruu tuuninguga vahiks küll ehk siis: kapsariiv, lambo contachi stiilis veljed, koperatiiv "iris" tagaklaasi õhusuunjad ja 07 tagurpidi pööratud iluvõre. ning kõik see nn lühikese tiivaga varjandil.
(03-03-2013, 20:12 PM)90Deville Kirjutas: Ply' jutule Minidest vöin vast lisada, et autode muutused tegelikult eriti suured ikkagi ei ole, kui nüüd vörrelda 58a ja 2000a väljalaset.Vihastades sm.Supp'i, siis täpselt sama aga oluliselt vähemate muutustega ajajoone ülevaate saame teha Mossest. M-408 kere koos esisilla ja roolisambalahenduse ning ripp-pedaalidega läks tootmisse 1964. Kestis seesinane platform koos kogu veermikuga aastani 1997. Selle juures kestis üks mootor tootmises mudelina 408 1964 kuni mudelini 2138 1982 ja teine 140 kuubikut suurem katel samas keres 1967-1997. Ainus muudatus veermikus puudutas vaid ette tekkinud ketaspidureid ja pidurivõimendit. Kereliselt oli vaid paar disainimuutust, peamiselt tõusnud jalakäija turvalisuse tõttu ehk uputatud ukselingid. Üldse kogu kolmanda põlve Mosse platformi kõige suurem ja nähtavam muudatus oli "eri"mudeli 2140SL plastist kaitserauad, suuremad tagatuled ja digikellaga armatuur. Rattamõõt oli algusest lõpuni sama, sissepritset ei tulnud lõpuni, turvavarustus - hea, et 1973 mitteinerts-turvavööd pandi ja vist lõpuni ei tulnud midagi paremat.
Tehniliselt: algsetel oli 4x trummelpidurid, viimastel tootmiskümnenditel ees kettad. Uuematel on ka pidurivöimendi. Algne veeres 10tollistel ratastel, viimased said 13tolli röngad. Jöuallikas oli algselt 850kuupi ja löpus 1300, siis juba sissepritsega. Cooper S millega rallisid vöideti oli siis kahe karbussiga nö tuunitud isend. Samas on mootor siiski pmtselt sama A-series mis 50-datel välja möeldi. Viimasel neljal tootmisaastal lisati rooli sisse ka airbag. Kereosas on tegelikult ka sama auto, muutused on kosmeetilist laadi. Vedrustus(ehk selle puudumine) oli löpuni sama.