Kes remondib väntvõlle?
#21

kas veel leidub kedagi kes ideaalselt jawa kahesilindrilise kepsud/laagri 100euro eest vahetab?

erik
Vasta
#22

(09-03-2016, 01:04 AM)Erik Kirjutas:  kas veel leidub kedagi kes ideaalselt jawa kahesilindrilise kepsud/laagri 100euro eest vahetab?

erik

Tartus on selline ettevõte nagu Astromoto, tegelevad väntvõllide remondiga. 
www.astromoto.ee
Vasta
#23

Tartlastega suhtlen.

Kloostrimetsas kellelgi viimaselajal kogemust? Mahub hinna sisse muidu küll.
Vasta
#24

(16-03-2013, 12:06 PM)v301060 Kirjutas:  Karksi Nuia lähedal on selline töökoda...kas ta nimi polnud mitte Mart Laur(?)

[Edit] Täpne asukoht tsenseeritud [edit]

Vabandust aga eelmine aasta viisin Laur-ile krossi minski vända,ei suutnud ta sellega kuu jooksul mitte muhvigi teha,ainult üks nutulaul ja ägisemine tuli telefonis.
Kunagi oli ta kõva tegija nüüd on vist vanaks jäänud ja laseb üle jala.
Viljandis Hannes Leitsalu nimeline mees vahetab nüüd mul neid kepse,tappe,laagreid. Rihib ilusti ära ja siiani on kõik vändad karteri pooltesse sobinud nagu ema sülle.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#25

Kuna mul oli jälle vajadus ühe värske väntvõlli järgi ja tekkis huvi seda tööd ise proovida, siis andis see viimase tõuke, et ma vanarauast, vändaga keevitusaparaadi abil, endale hüdropressi valmistaksin.

oh seda lauset! Big Grin

Rihtimispink ja vahva-magnetiga mikromeetrijalg sai ka ise valmistatud



Kuna varem polnud teinud, siis "kahekepsulisega" oli vaja rihtides täitsa tõsiselt mõelda. Aja nappuses (sest kohe-kohe oli minek) jäime 0,02mm võlgu. Järgmine kord teeb paremini. Aga väntvõll tõestas end juba küll. Minu jawa sõitis Tallinnast Hispaaniasse ja rohkemgi veel. Sellest pikemalt hiljem ja  minu kaherattalise teemas. Cool
Vasta
#26

Täitsa tore video, leidus nii mõndagi õpetlikku.
Aga kuna igasugune tasakaalustamine on nii teoorias kui praktikas täiesti läbi katsumata, siis isegi 4x väiksema kiirusega ei saanud aru, mismoodi seda tehakse. Kas nendel hetkedel, kui vvõll pärast võllikõveruse ja viskumise mõõtmisi pingist ära käis, toimus taamal mingi kaval operatsioon? Smile
Või mida mille suhtes üldse tasakaalustatakse? Sellest saaks justkui aru, et massijaotus peab võlli tsentri suhtes olema ühtlane(seda rikub ühel poolel tolknev keps) ja võll ei tohi ise kõver olla...üht arstitakse puurimisega, teist treimisega...?
Vasta
#27

Tegemist oli rihtimisega ,mitte tasakaalustamisega.
Vasta
#28

Tasakaalustatakse liikuvaid masse e. vänta koos kepsude ja kolvidega, seda kutsutakse staatiliseks tasakaalustamiseks, sellest on juttu ka Palu piiblis. Kuidas ja kas on üldse vajalik seda kooslust ka liikuvas olekus e. dünaamiliselt tasakaalustada ei oska öelda.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#29

(23-07-2016, 20:45 PM)teints Kirjutas:  Tegemist oli rihtimisega ,mitte tasakaalustamisega.

Samamoodi võime lugeda postitustest tänaste "taastajate" tehtut  kap remondiks, kui vahetatud on kolvirõngad ja väntvõlli saaled, ilma puurimiseta ja lihvimiseta.   Kurb aga tõde.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#30

(23-07-2016, 23:46 PM)h2rra Kirjutas:  Samamoodi võime lugeda postitustest tänaste "taastajate" tehtut  kap remondiks, kui vahetatud on kolvirõngad ja väntvõlli saaled, ilma puurimiseta ja lihvimiseta.   Kurb aga tõde.

Sellist kap. remonti tehti ka vanasti. Näiteks jäeti alles vanad märjad hülsid,kuid keerati veerand ringi.... ja uute rõngastega koostöös võrdus see nagu oleks uus. Wink Eks tehti nii ka muude osadega,kas selle taga oli kokkuhoid,osade kõrvaletassimine või hoopis mingi muu mõte,seda peaks küsima vanemate meeste käest.
Remondiga on tegu igaljuhul.
Vasta
#31

Algul oli GAZ mootorite remondi pirkade peal "Kapitaalselt remonditud..."  kuid hiljem, kui uusi juppe ei jagunud, siis "Taastremonditud..."
  Hülss kulub töötamisel seest  "elliptilise tünni" kujuliseks. pööra teda kuidas tahad, kuid uue ümmarguse rõnga sissepanemisel rõngas ei võta "tünni" kuju. Sestap tuleb ikkagi puurida ja see maksab rohkem, kui mootor, mida müüakse antud kuulutuses.   Big Grin

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#32

Kolm viimast posti ei taha mitte teemaga haakuda. Mis see kapremont siia puutub? Rolleyes Las see teema olla...

Selle väntvõlli tootja (jawa) ei näe ette mingit tasakaalustamist. Südamerahuks võib ju kepsud ja kolvid samasse kaalu ajada.

või päris staatiliselt tasakaalustada.
https://www.youtube.com/watch?v=LzUjXA_aesM&t=0m56s

Iseenesest põnev teema...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne