Postitused: 839
Teemad: 13
Liitus: Sep 2009
Maine:
12
25-01-2013, 12:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-01-2013, 12:56 PM ja muutjaks oli
Roland.)
Pakuks-et mõne veesõiduki pealt.Raam ju all,kuid liiga jäik tundub olema.Puuduvad mootori padjad?Ja milleks siis puidust raamistik jälle...
Postitused: 655
Teemad: 25
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
See raam seal all on rohkem transpordi jaoks.
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 1,585
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
(25-01-2013, 16:36 PM)Wiki432 Kirjutas: Äkki see
See jah.
Vene mootorid olid tohutult universaalsed
, markeeringus muudeti mõnda tähte ja juba oli väikelaevale sobiv jõuallikas olemas, kui juba number ka vahetusse läks, sobis ka kosmosesse.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 149
Teemad: 5
Liitus: Jul 2007
Maine:
1
Kunagi oli kolhoosi töökojas ka väga sellesarnane plokikaas
Neli klappi silindris aga rida kuus mootorilt
targemad rääkisid et "tangi " mootori oma
kas mingi metsamasin ?
Postitused: 37
Teemad: 5
Liitus: May 2009
Maine:
0
Olen Wiki ja metsakohinaga päri
Pildil oleva mootoriga sarnast näinud БМП-del.
Reas 6st diislit (В-6 vöi miski modifikatsioon) näinud ujuvtankil ПТ-76 ja statsionaarsel elektrigeneraatoril.
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
26-01-2013, 18:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-01-2013, 18:22 PM ja muutjaks oli
Wiki432.)
(25-01-2013, 23:13 PM)tiitnato Kirjutas: Neli klappi silindris aga rida kuus mootorilt
targemad rääkisid et "tangi " mootori oma
Vt. teemat V2 diiselmootor. Tankil oli V-kujuline, 12 silindrit. Kuus reas - see on ju üks V-pool. Kasutati hiljem ka mujal tehnikal, erinevate nimetuste ja forseeringuastmetega.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.