Tagurpidi jooksev odomeeter?
#21

(01-02-2013, 00:51 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Ma kunagi lapsepõlves vaidlesin ühe õppinud lukksepaga,et kolmesilindriline mootor on võimalik(kuigi ise polnud veel näinudki ega kuulnud asjast aga järeldasin sellest,et kui neli saab koos töötada,miks siis mitte ka kolm). Kui vabariik tuli,siis oli neist kolmesilindrilistest ka juba kuulda.........Big Grin

Kas siis tõesti vennaliku DDR-i tehnoloogia kõrgsaavutuse kohta polnudki teated ENSV viljastavates tingimustes õppinud luksepani jõudnud?
Esmasel otsimisel leidsin Wartburg 353 tootmisaja algusesks 1966., Herr Talupoja noorusaastad jäävad sellest ikka tunduvalt hilisemasse aega (foorumi profiili andmetel).

Kas tõesti olid Škodad (110-120 jm "uuemad" sõiduautod), Trabandid, Tatrad ja Wartburgid ENSV-s täitsa tundmata nähtused?
Vasta
#22

Tundub, et siin pildil keegi juba lahendab seda probleemi Big Grin

[Pilt: IMG_5643.jpg]

Eriti lõbus on siis, kui tõsta pildi esiservas oleval odomeetril ülemiselt alumisele ja vastupidi ringi ainult kolm parempoolset numbriratast. Siis loetakse näiteks näidust 399,9 esimese 99,9 kilomeetrit (miili) näitu maha, aga edasi käib asi nii: ..300,1 > ...300,0 > 499,9 > 499,8 ja siis jälle 100 (saja) kilomeetri (miili) pärast 400,1 > 400,0 > 599,9 > 599,8 jne. On ju põnev.
Ja teine, igavam variant oleks pildil keskel oleva lammutatud odomeetri teo käelisus ringi pöörata.
Mõlema triki korral jääks spidomeeter normaalselt tööle.
Vabandan, et ei ole tegemist Plymouthi spidomeetriga.
Ja ilma mingi õeluseta ikkagi milleks?
Vasta
#23

kas võiks arvata, et teemaalgatajal on mingid mõtted ühe naise nime kandva belvederega? replica plaanis äkki?
Vasta
#24

(01-02-2013, 01:24 AM)zazik Kirjutas:  
(01-02-2013, 00:51 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  

Kas siis tõesti vennaliku DDR-i tehnoloogia kõrgsaavutuse kohta polnudki teated ENSV viljastavates tingimustes õppinud luksepani jõudnud?
Esmasel otsimisel leidsin Wartburg 353 tootmisaja algusesks 1966., Herr Talupoja noorusaastad jäävad sellest ikka tunduvalt hilisemasse aega (foorumi profiili andmetel).

Kas tõesti olid Škodad (110-120 jm "uuemad" sõiduautod), Trabandid, Tatrad ja Wartburgid ENSV-s täitsa tundmata nähtused?

Talupoja noorusaeg jäi siis 70 nendate lõppu ja edasi.... Aga minu noorusaegadel ei olnud midagi kuulda isegi DDR kõrgsaavutustest. Samuti arvatavasti ei saanud ka enamus kohalikest sellest suurt midagi teada. Palju need maainimesed sellest teadsidki.
Vasta
#25

(01-02-2013, 10:48 AM)diesel Kirjutas:  kas võiks arvata, et teemaalgatajal on mingid mõtted ühe naise nime kandva belvederega? replica plaanis äkki?
Mul on tõepoolest üks unistus aga selle realiseerimine on keeruline. Kuid töötan selle suunas iga päev,et jõuda sellele lähemalt.Wink


Vasta
#26

(01-02-2013, 01:24 AM)zazik Kirjutas:  ...
Kas tõesti olid Škodad (110-120 jm "uuemad" sõiduautod), Trabandid, Tatrad ja Wartburgid ENSV-s täitsa tundmata nähtused?
Minu noorusaegadel polnud küll mingeid selliseid apastraate siin näha. Tõenäoliselt neid siia ei toodudki. Esimest korda õnnestus vennaliku sotsmaa sõiduautot näha alles pärast Pikkuusi rahutuurivõitu, kui ta oma sünnikodu kandis auhinnaks saadud autoga ringi kihutas.
Vasta
#27

Kusjuures, edasikrudija ehitamiseks on vaja umbes 1 euro jagu vidinaid. Mehhaanilise odomeetri korral võiks loota et mingi hetk läheb asi uuele ringile aga digimoniga ei tea Big Grin
Vigur sai kokku joodetud et aftermarket kruiisi kontrollida.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#28

(01-02-2013, 00:45 AM)kass Kirjutas:  Pole mina mingi asjatundija ega plimutispetsialist, aga võtame näiteks IŽ-spido.... Ja kui tahad oma plimuti asja edendada, siis pane siseelunditest mingi pilt kasvõi, kui see plimuti asi on nii "eriline" võrreldes muude spido/ododega.
Ja minu postitused ei ole ei vaenulikud ega ammugi mitte sõim! (seda muidugi minu subjektiivse vaatenurga kohaselt! Toungue)
Herr Kassile võin öelda,et Plymouth ja Moskvich on oma odomeetri ehituselt üsna sarnased(vaata,et isegi samasugused). Kes väga ameerika autosid vihkavad ütlevad Plymouth kohta,et see on Ameerika Moskvich( loe: enamasti rooste ja juhusliku kvaliteediga osad).


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne