29-12-2016, 17:33 PM
(29-12-2016, 17:07 PM)v6sa Kirjutas: Esikast on hea mõte Saksa, millel ees madal kast ja taga haagis pika noti veoks, suudab metsast korraga ära tuua 5+ ruumi puid. Kui maakera sisse ei vaju, muidugi.Nii tuli juttu kui Vändrast saelaudu, kasulikku juttu. Plaanisin selle kasti veidi tummisemast materjalist ehitada, see mööbli nelikant toru ei tekita eriti julgustavat mõtet. Alles jääb kindlasti kastist silindrite kinnitus koht ja kõrvad. Kast mu plaanide järgi hakkab ette kallutama. Külgedele ma ei näe mõtet. Ja kui mõistlik on selline variant et kast toetub raamile tagaosas U rauale vastu pikiprussi?
Mõned mõtted oma läbikäidust.
Originaalkõrvad ja kinnitused sobivad hästi materjaliks. Säilita need edaspidiseks taaskasutuseks.
Soovitus on tuua kasti kallutustelg prussi ette ja lasta kast otse raamile. Vajalikud kõrvad saab osta näituseks Tööriistamarketist või teha gabariitsest materjalist. Tahapoole pead panema 25 mm klotsi vahele, et kast oleks loodis. Esitala on kõrgemal, kui raamitorud. Mõistlik on karbist või torusektorist teha sadulad tagumise toetuspunktidesse mis ei lase kastil raamilt maha libiseda.
Kasti esipostid on mõistlik asendada väliste tugedega, siis ei takista need enam kasti tühjenemist. Mina panin nelikanttorust L-kujulised, mille alumine osa lükatakse kasti alla keevitatud torusse. Lukustasin labaselt 6 mm poldi läbi pannes. Ilma tugedeta vajuvad ported varsti laiali. On kogemust...
Originaalsilindrid tehasekinnitusel on liiga lühikesed, soovitav on panna vähemalt kaks korda pikema käiguga silinder tahapoole kaldu - saad sama pikkuse juures enam kliirensit ja parema kallutusnurga. Arvesta, et roolivõll ulatub esiprussist 70 mm ettepoole ja ka rattad tulevad üllatavalt kiiresti vastu Ei ole mõtet kasti kallutamisel suruda kummagi vastu.
Arvesta, et originaalpaagist ei jätku õli mitmesektsioonilise kallutussilindri toiteks. Kahepoolse silindri korral toimib teine ruum lisareservuaarina. Lisaks lukustab kahetoimeline silinder kasti, ühepoolne võib üllatada, kui raskus kasti otsale langeb...
Kasti põhi tugevda ka ära - minu omal olid tehasekeevitused mitmes kohas liitest natuke mööda läinud...
Veel pole maha löödud