Unimog 404 täiendused
#1

Kallutav kast,vints jm. Unimog 404 le.
Tegelikult said need tehnilised lahendused tehtud mõni aeg tagasi,kuid nüüd on nad ka praktikas end proovile pannud.Kallutav kast toimib hästi-jõuab kallutada raskeid koormaid,tõuseb vägagi püsti, nii et võib kallutada ka vastumäge ja vajub kiiresti tagasi alla. Vints sai tehtud peamiselt auto enda väljaaitamiseks, kuid on leidnud kastust pigem teisete traktorite mudast päästmiseks.Seetõttu on probleemiks Unimogi enda paigalpüsimine.Maassekaevumine,tõkiskingad jm on kasutud,ainukeseks lahenduseks oli ninapidi puu külge kinnitamine.Vintsi kinnituse tugevdasin juba valmistamisel teadlikult, kuid on märgata, et ninakinnituse kohalt on kaitseraud veidi väljapoole deformeerunud.Ilmselt tuleb ehitada taha maassesurutav tõkis,mis on vajadusel lihtsalt paigaldatav-eemaldatav. Muid pilteUnimogist saab vaadata siit

[Pilt: P1060363.jpg?t=1304275027]



Lisaks olen tegelenud päris pika aja vältel mitmesuguste teiste traktorite ja liikuvate ning mitteliikuvate masinatega.Seetõttu olen omandanud kogemusi ja töövõtteid erinevates metallitöödes.Kui mõnel tehnikahuvilisel tekib olukord kus oma võimalustest ei piisa probleemi lahendamiseks,võta ühendust ja arutame asja.

www.tammetonu.ee
treimis - jm. metallitööd.
Vasta
#2

Väga kõva aparaat. Tuleb au anda reduktori lahenduse eest. Ise olen Vahipataljonis sellise Mogiga lund lükanud. Oli ette aretatud sahk, hüdropump ees rihma pealt. Lausa lust oli lund nügida, kui välja arvata see kabiin, mis on ehitatud mingit muud tõugu elukale. Inimesel on seal ikka väga ebamugav tööd tehaSmile

Kus viga näed laita, seal tule ja laida!
Vasta
#3

Kabiiniga on asi lihtne-see tuleb pealt ära võtta.

www.tammetonu.ee
treimis - jm. metallitööd.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne