Liikurniiduk KPS 5B
#21

Kui liikurniiduk KPS 5B kannab mootorit D 240, aga mis mootorit kannab siis liikurniiduk D 101A. Viimasel pildidl.
Vasta
#22

http://cxm.karelia.ru/machins/01c.html
See tabel ütleb, et D 101A oli D240 mootoriga
Vasta
#23

Põhimõteliselt võib KPS 5B ja D 101A võrrelda E 302 ja E 303 ga. Üks on lühema raamiga ja teine pikema raamiga.
Vasta
#24

Taaskord väidab kirjandus, et energeetiline platvorm D-101A (Dimitrovec-101A) kasutas MTZ mootorit D-240. Masin oli KPS-5G edasiarendatud lahendus. Erinevusteks nimetatakse:
740 mm võrra pikendatud raam, hüdrostaatiline vedu, uuetüübiline rippsüsteemi hüdrojaga, kabiin vedrustatud kummiamortisaatoritega, juhtkangide asetus muudetud, eemaldatud on käigukast, veosilla diferentsiaal ja kettülekandega poolteljed jms.
Tootjaks on nimetatud Bulgaaria vabariik.

Lisan veel ühe huvitava masina andmed: iseliikuv 5-latiline niiduk CKP-10. Seda kirjeldab vene 1981.a kataloog. Tegu on traktori T-40 baasil loodud masinaga. Kasutatakse T-40 standardset mootorit ja käiguosa, mis liigub tagurpidi, st reeversil. Lisatud on keevisraam. Lõikeelemente on 5: üks frontaalne ees ja 2 mõlemal küljel. Sisuliselt kasutatakse 5-te 2m laiust lattniidukit. Töölaius 10m. Välimuselt on masinal tuntud saksa E sarnane kabiin. Esirattad vedavad ja suured (T-40 rattad).
Masinat soovitatakse looduslike ja väheviljakate külvatud rohttaimede niitmiseks suurtel tasastel aladel. Midagi sellist ei ole mina Eestimaal näinud ega ka kuulnud kogemustest.

Minu käsutuses olevaid katalooge mina netti riputanud ei ole, ega ei jõuakski - iga kataloog on 300-500 lk.

Toomas

Tasa ja targu
Vasta
#25

Iseliikuv 5-latiline niiduk CKP-10 oli tõeline vene ime .


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta
#26

Arvatavasti on see katse eksemplar. Eestis niisuguseid ei leidu. Võiolla Venemaal ka haruldane. Ei tea mis mootorit ka kannab see isend. Kas sama mis E302. Kui pilti vaadata siis tundub töölaius suurem kui tava liikurniidukil.
Vasta
#27

Tere

Kui minu viimast postitust loed siis mainisin, et masinat käitab T 40 mootor. Kogu käiguosa on viimaselt. Tundub tõesti, et niidulaius selle mootori kohta suur. Samas võrreldes saksa E-dega on vahe selles, et niidetavat massi ei vaalutata ja muljuta. Lattniiduki puhul kukub see lihtsalt üle lati maha.
Kataloog väidab, et tegu ei ole katseeksemplariga vaid reaalselt tootmises oleva masinaga. Faktiliselt ei oska arvata, kas ja kui palju ta kasutust leidis.
Võib vaid arvata selle masina hooldusvajadust: iga latt vajab väntmehanismi jms määrimist, lati reguleerimist jne.
Ehk vanemad mehed teavad miskit.

Toomas

Tasa ja targu
Vasta
#28

Tsitaat:Video leitud kus E-302 ja vene kloon KPS-5B koos eestis töötavad .Vene masin kuidagi robustse välimusega nagu oleks kohalikud külasepad saksa E ning vene belarussi juppidest liikurniiduki kokku ehitatud. Terve heeder on saksa niidukilt pärit ju siis vene oma lagunes totaalselt ära. http://www.youtube.com/watch?v=22X1WKrbwnU

Tervitus!
Tõepoolest lagunes vene 5m eeder ära. Natukene nõrgavõitu oli.
Vasta
#29

Siin päris omapärane masin kus liikurniiduki baasil ehitatud eksperimentaalne silokombain kus silomassi purustamine toimub omapärase ehitusega heedri sees ja ventilaatori abil puhutakse see niiduki taga olevasse kärusse.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta
#30

Ära ole selles nii kindelSmile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne