Abja Talv 2013
#1

2 in 1 võrrid ja pitbiked jäärajal:

http://www.abjatehnikaring.com/index.php/et/
Vasta
#2

Ei saa osaleda, kuna paistab et võrrivõistlused on Eestis nii popid et saab kasutada kolme eri tehnilisi tingimusi ja ma olen valinud teise variandi.
Vasta
#3

Ma ei ole viimase 5 aasta jooksul näinud mitteühtesidki täiesti adekvaatseid tehnilisi tingimusi mitteühelgi korraldajal ega võistlusliigas!
See klassikalisi vigu ja vaieldavusi täis, nagu tavaliselt.

Nende tingimuste järgi tohib osaleda ainult Riga-5 viimase versiooni, Riga-7, Riga-11 ja Riga-13 masinatega.

Tsitaat:Summuti peab olema originaal ehk peab vastama võrri modifikatsioonide D seeriatele, võrri originaal summuteid, ei tohi ära olla lõigutud, lühemaks tehtud, sõelad eemaldatud, keevitusjäljed, igasugused torud, pasunad ja j.n.e. Eeltoodud variandid on keelatud summuti peal, lõpus ja sees.

Näidake mulle üks rajal olev R-13, mille "sigaris" on sees see tagumisse väljalaskeauku käiv splindiga kinnituv auklik perfotoru, ehk sõel, sees!

Tsitaat:Raam, rattad - nõutav D4, D5, D6, D8( Riga) originaal raamid(võrri raam), paak( plekist)

Misasi on D8 (Riga) originaal raam? Kas on lubatud ainult Riia tehases toodetud sõiduriistad ja Lvovi, Pensa, Harkovi ja minski tehaste masinatega rajale ei saa?

Tsitaat:Pidurid - nõutav mõlemale rattale mõjuv trummel pidur ( kuna tegemist on originaal velgedega).

Riia tehase toodangust on ka Gauja ja vanema põlvkonna Riga-5 keelatud - Neil ei ole kummalgi taga trummelpidurit vaid jalgratta coasterbrake rumm.

jne jne jne
Vasta
#4

Olen sinuga täiesti nõus, et täieliukult korrektseid tingimusi ei ole ega tule sest neid lihtsalt ei viitsitagi läbi lugeda mida lühemalt seda parem. Ja kõike peensusteni viia kahjuks enam võrriklassis ei ole mõtet.
Võrrivõistlustel olen (äkki) vist üht Gaujat näinud kunagi sõitmas, nendega ei tulda võistlema. Tullakse ju ikka nendega mis olid masstootmises ja mida kellegilt kätte sai.
Vasta
#5

. võrri-värgiga selline huvitav lugu, kes teeb ,see ei jaga ja kes jagab see ei vaevu tegema .siis reeglitest käib jutt. eks nad totrad ole ja ülemäära keeruliseks aetud, läbi mitmete muudatuste - paranduste -muutmiste.paljus jääb asi teadmiste taha,just võrrinduse ajaloost,igamees peab õigeks võrriks just oma pilli, vanemates-võõramatest pole paljud kuulnud-näinud. lisaks r13 on ju veel palju tooteid,mis abimootoriga jalgratta(võrri) termini alla kordadel paremini sobivad. jaan neid siin ka palju kajastanud,peaks juba sealtki aimu saama.
Gaujast niipalju,et oma vedela olekuga ta hästi väidusõiduks ei sobi.
Vasta
#6

Tsitaat:
Näidake mulle üks rajal olev R-13, mille "sigaris" on sees see tagumisse väljalaskeauku käiv splindiga kinnituv auklik perfotoru, ehk sõel, sees!
Kusjuures mul on sees.
Tõsi küll augud on teise mõõduga sel torul.
Samas selle nõudmine on ka rumalus, kuna paljud häälestavad ilma välja ja saab enamvähem sama tulemuse.
Tsitaat:Pidurid - nõutav mõlemale rattale mõjuv trummel pidur ( kuna tegemist on originaal velgedega).
Tsitaat:Riia tehase toodangust on ka Gauja ja vanema põlvkonna Riga-5 keelatud - Neil ei ole kummalgi taga trummelpidurit vaid jalgratta coasterbrake rumm.

jne jne jne
On ju ka see rattarumm trummelpiduriga siiski.
Pole nagu näinud et seal kettaid sees oleks ühelgi tootjal.
Samas ma arvan, et sellele raami ja rataste küsimusele tuleks vabamalt läheneda.Tegemist on ikkagi vähemalt 20 aastat tootmisest maas asjaga ja mingi aeg lähevad need osad sigakalliks(juba ongi).
Raami võiks küll nõuda sellist, kuhu on pandud tehases võrrimootorit ja see koos mootoriga olekski see osa, mis on võrrile omased asjad ja mispärast see on just võrrivõidusõit.
Ja väga huvitaks miks sõidavad meie Läti sõbrad väljaspool arvestust kuigi samas sõidus?
Ometi võiks ju maha istuda ja kokku leppida ühtsed tingimused et saaks sõita sama pilliga kõiki võistlusi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne