Eelmäng: Uunikute 7. Tähesõit 10.-11.08.2013
#21

Vöiks ikka öösel teha selle ürituse, viimane kord kui käidud sai oli päris meeldiv igal juhul. See aasta peaks sellele üritusele igal juhul jöudma, ehk peaks auto valmis jöudma Big Grin

Turist.
Vasta
#22

Kisub öösõiduks nagu alati.Võib-olla poleks tõesti vaja traditsiooni muuta.
Vahepeal infoks nii palju, et lõpetamine koos peoga toimub Waides ja õhtul tantsuks mängib "in live" vokaal-instrumentaal ansambel Taavi Peterson & Peacemakers omas headuses.

Osalustasu on sel aastal 32.- eur per. inimene.
Ööbimine Waides 20.- eur in., telkimine 2-le 7.- eur., lisakoht telgis 3.- eur. koos hommiku söögiga.

VW K-70L '73; SAAB 90 '84; FORD SCORPIO MK II TOURING GHIA `96
Vasta
#23

Kui rada madala autoga on läbitav, osaleme kindlasti.
Vasta
#24

(25-03-2013, 22:50 PM)tonis Kirjutas:  Kui rada madala autoga on läbitav, osaleme kindlasti.

100% on , kuna olen aastaid osalenud, siis kesmise kõrgusega auto kaotab õigel kiirusel sumbuti, ca esimese 15km jooksul ja edasi läheb juba mürinal, niiet probleeme pole olnud
Vasta
#25

Supp sul alfal summuti ikka madalamal kui 15cm, kenasti sellega siiani hakkama saanud. Otseselt ära pole küljest tulnud.Veidi vaid teed madalamaks lükatud.

1987 Volvo 740 "kastikas"
2001 Volvo V70XC
Vasta
#26

saed, võsalõikajad esimestele kaasa ja asi vask.

Ja autole suuremad rattad allaSmile

kruus asfalt läbisegi ja lisaks mägiteidki - need sõbrad kolmekesi

edu
Vasta
#27

Algaja küsimus - mida tähendab ööbimine Waides? Saan aru, et start on kella 21:00 paiku. Sellele järgneb sõit. Kas hommikuni? Millal siis ööbitakse ja kas ansambel astub hommikul kell 8:00 lavale ning läheb tantsuks??
Vasta
#28

ööbimine on nagu tavaliselt: keskööl on start, sõit kestab poole päevani, siis natuke puhkust ja sättimist ning laup õhtul ongi band ja ööl vastu pühap ööbid ehk näiteks need inimesed kes reedel hommikul tööle lähevad saavad uuesti magama pühapäeva hommikul
Vasta
#29

Kas mingit keskmist kiirust ka on välja arvestatud. Mu 71 aasta pill ei jooke yle 60 väljaBig Grin
Vasta
#30

Keskmised kiirused jäävad kindlasti alla 60 km, sest teed on väga kurvilised.

VW K-70L '73; SAAB 90 '84; FORD SCORPIO MK II TOURING GHIA `96
Vasta
#31

kurvilised teed on head, kes varem pole käinud ja veel on kahtleval seisukohal tuleku suhtes, siis pangu masinad liikuma ja rallile. See ju sama hea üritus kui Talveralli.

1987 Volvo 740 "kastikas"
2001 Volvo V70XC
Vasta
#32

Rjuublik ja Co ehk Motoristiklubi tiim sattus loomkatse "ohvriks".
Päeval tuli kõne: Vaja on rajatestijat! Kõne kaardilugejale: Lähme! vastus: LÄHME, igatahes seltsimehed, lähme!

Siis paar tundi und ja kell 22:00 sai legendaarne priidueks rekord veel töökojas uue pidurivedeliku ning kella 00:00 paiku oligi start Elvast vana koolimaja juurest. Kaardid ja muu nodi näpus ning tuld.

Pean mainima et kuna ma olen nö lõunaosariikide poeg siis olen ma lõunas seigelnud autotreileri ja muude sõidukitega päris palju, kuid ka mina sattusin päris paljudesse kohtadesse kus ma veel pole käinud ja kus vahepeal on ntx päris palju muutusi toimunud.

Öösõit oli tegelikkuses kordi põnevam ja lummavam kui me oodata oskasime. Teede valik ja maastiku vahelduvus oli ideaalses tasakaalus. On kottpimedat metsa ja puudetunnelis sõitu. On siledat ja kiiret+kurvilist asfalti ning on ka mõnusate viraazidega libedaid lahtise kruusaga kurve. On kauneid väikseid maalilisi maakohti ja külakesi. On tajumatu suunaga lokkavate viljapõldude vahelist tiirutamist. Kontrollpunktid on leitavad kuid nõuavad siiski natuke ajudeliigutamist ja raamidevälist mõtlemist. Võimalus on näha teel nii rätsusid kui kakke, nii kährikuid kui ka metsskitse, põtra õnneks ei kohanud. Teisi liiklejaid peaaegu ei näinud ja kogu tee sai lastud oma lõdva randmega ning kaunist varahommikusest lõunaosariikide ilust mõnu tuntud.

Tänud kutsumast! Ülilahe ÖÖ oli. Mitte grammigi unisust ja väsimust ei olnud meil hommikuses finišis. Kogu tee oli huvitav ja ärevuse värelus sees. Legend oli väga hästi koostatud ja väga mõistlik. Totaalse eksimise võimalikkus peaks olema välistatud, kuid mõni koma võib ka olla Wink

Ma arvan et osalejatele on see veel lahedam sest on kaasvõistlejate konkurents ja oma hobikaaslastega kohtumise rõõm.

Vihjeid ja infot ma ei anna mitte mingi hinna eest. Ka mitte pekstes Big Grin

Andsime edasi oma märkmed raja kohta et veel parem saaks.

Ainus vihje: Kus on kiirusepiirangud ja hoiatused, nii legendis kui ka märkidel, siis sellest TASUB kinni pidada. Lõuna teed on liiga vallatute kurvidega, kuid seda piirini mis on mõistlikul kiirusel. Lisakaugtuled on päris vajalikud!
Karterikaitse sobib kiirustajatele, rahulikult kulgejatel ei tohiks muret väga olla.

Motoristiklubi tuleb üritusel viimase autona(konkurentsiväliselt) ja kaasa võtame nii tööriistu kui lõdvikuid ja muud nodi, juhuks kui peaks kellegil vaja minema miskit. Nö abipakett.

NB! Rallyrekord sõidab siiamaani veel ilusti selle Talverallil tanklas kokku liimitud kütusepumbaga! Legendaarne Big Grin Ajutised lahendused pidavat olema igavesed!


Kokkuvõtteks siis: Motoristiklubi soovitab soojalt! Lõunaosariikide ilu, võlu ja salapära on saadaval Tähesõidul!

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#33

Hästi hästi... ootamisärevuse suutsite küll korralikult meile sisse süstida.Big Grin
Vasta
#34

Poetaks ka omaltpoolt testsõidu kaardilugejana paar head sõna.

Und ei tulnud finishini, kuigi eelmine öö oli ka suhteliselt lühidalt magatud - tee oli vahelduv ja huvitav, kontrollpunktid valitud põnevad ning natuke nuputamist nõudvad, legend oli võrreldes selleaastase talveralliga täpsem ning omaltpoolt sai veel ka paar nõuannet korraldajatele jäetud, kuidas seda veel paremini loetavaks teha.

Lisaks ka omaltpoolt hoiatuse, et legendis olevad keskmised kiirused pole seal ilmaasjata - teed on kurvilised ning teeääres igasugu üllatusi (palgivirnad, ootamatud puud-põõsad, "eurokraavid") täis. Kui mõistlikult sõita, siis ei tohiks autoga midagi juhtuda, kui kiirustada, siis võib sõit nii mitmeski kohas padrikus või kiiremas korras õli mitte selleks ettenähtud kanaleid mööda väljutava mootoriga lõppeda.

Kokkuvõtteks julgen osalemist ka omaltpoolt soojalt soovitada Smile

Tehnoautos näeme (loodetavasti siiski mitte Smile ), raisk!
Vasta
#35

Küsimus.

Kas peale Andres Tõnistet keegi veel soovib legendi miilides?
Palun andke teada.

VW K-70L '73; SAAB 90 '84; FORD SCORPIO MK II TOURING GHIA `96
Vasta
#36

Eelnev võistlus nr.-te jagamine toimub neljapäeval s.o. 8. augustil, kl. 19-21 Alfredi Pubis Rahumäel Tallinnas.

VW K-70L '73; SAAB 90 '84; FORD SCORPIO MK II TOURING GHIA `96
Vasta
#37

Tere.
Mure järgmine.
Kas kellelgi rallitajatest on kärukonks autol sabas ja saaks Tallinnast sarnase SKIF kerghaagise Elvasse lohistada.
Kompenseeriks selle vaeva muidugi.
Suured tänud juba ette.
Allan.
Tel.56477273


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#38

Meie oleme stardiks valmis. Vaja vaid Tallinnast Elvasse sõita Smile
Vasta
#39

Meie ei jõudnud oma Datsuniga kaugemale kui Raplasse. Masina generaator arvas, et enam ma elektrit ei tooda. Kollasel kastiga Datsunil jääb seekord tähesõit sõitmata.

1987 Volvo 740 "kastikas"
2001 Volvo V70XC
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne