01-03-2013, 21:19 PM
(28-02-2013, 10:13 AM)Tarmo5 Kirjutas: No nii väga hea et tuleb erinevaid arvamusi ja arutelusi valdkonnast võrr.teema hakkab ära vajuma justkui ,niiet katsun hagu alla visata.
Vahepeal mainitult räägin abja sõidust
Jäätis esiteks minu rattal on plekist paak millel on valsid sisse tagutud ja ära pahteldatud et peale sõitu kindsud sinised ei oleks.
Minuarust näitas Abja sõit ka seda kus on siis standard võrr (jälle minuoma ) ja nii öelda standard võrrid vähemalt esimesed 4.
Jah 2 aastat ei ole ma teda isegi lahti võtnud aga vahe on selgelt näha vist.Pean muidugi mainima et kukuti ka võistluse jooksul -7 korda, sest all originaal kirjaga originaal rehvid ( USSR toode ikkagi).
Hoopis tekkis mul küsimus süüdete kohta.
Sandardis on lubatud D seerja süüde. Kas hiinakas on D seerja võrri mootor või ei ole?
rauda tuleb taguda ne athodj at kassõ
et äkki saaks kommentaari ainukese õige standartmootori omanikult ,et mida siis peaks mootoriga tegema kui tahad saada head tulemust ja aktsepteeritavat vastavas klassis. saab ju teha selle red valve ka nii, et mootori pinnale midagi välja ei tooda. kui pole mõnda poldiotsagi näha ,siis see ju on mootorisisene forseerimine,kuna asub mootori sees.
kas kanaleid ja ülevoole võib muuta, juurde teha ,suuremaks teha, väiksemaks teha , kui kõik toimub ikka mootori sees?
lisaks tuletan veel meelde,et tegelikult olen mina liivimaa parim ratsutaja