Oldtimers Winter Rallye 2013 järelkaja.

Hea meel on lugeda,et mõte liigub(senini raiuti nagu rauda,et just nii peab olema ja nii jääb).Jõuaks need mõtted ka nüüd reaalsete muutusteni, ehk tulevad siis tagasi ka "vanad pussud"(fraas ühest postitusest,mis vähemalt mind tõsiselt solvas).Miks ma ei näinud rajal mitte ühtegi Pobi või vana Volgat,miks ma kohtasin vaid mõnd üksikut tõsist vanatehnikafänni,kellega tavaliselt koos kokkutulekutel käime,miks ma ise sõitsin roostetanud mosserisuga,kuigi restaureeritud tõeliselt vanu liikureid on mul mitu?
Miks pidi LK-2 olema kaheringiline?Ootasin minagi seal stardijärjekorras tubli tunni.Võiks ju käia nagu LK-1, et iga minuti tagant masin rajale sõltumata sellest,kas keegi on hanges(rajal ju laiust piisavalt).
Miks peavad etapid olema nii pikad?Piisaks kuni 30 km.
Miks peab olema nii palju KP-sid?Piisaks kuni 5 igale etapile.
Miks peavad AKP-d olema avatud kuni mitu tundi peale viimase auto ideaalaega?Kui ma kapitaalselt võssa sõidan või rallitrassil klappe reguleerin või kui bens otsa saab on see minu probleem ja minu otsustada,kas lähen koju või jõuan veel viimasesse AKP-sse.
Miks on FUN see,et värvin oma roostetanud masstoodangu kaelkirjakuvärvidesse või kleebin täis hüüdlauseid a-la "ROOLIS KURI MUTIONU"?
Andke andeks minu sarkasm,kuid kui tõepoolest kõik jätkub samamoodi oleks selle ettevõtmise õigem nimi RISTSÕNASELGELTNÄGIJATE TULEPROOV.

Aamen
Vasta

vähemalt minu ekipaašile läks see ralli igati korda sest seekord suutsime ilusti lõppuni sõita ja ei pidanud otse söögikohta sõitma ning auto pidas ilusti vastu, karpa ei tõrkunud ja roolivardad jäid ka sirgeks (eelmine ralli õnnestus üks kõveraks väänata)

Korraldajale kiitused ja jõudu-jaksu uue ralli korraldamiseks.
Vasta

(27-02-2013, 23:48 PM)Vana7 Kirjutas:  Hea meel on lugeda,et mõte liigub(senini raiuti nagu rauda,et just nii peab olema ja nii jääb).Jõuaks need mõtted ka nüüd reaalsete muutusteni, ehk tulevad siis tagasi ka "vanad pussud"(fraas ühest postitusest,mis vähemalt mind tõsiselt solvas).Miks ma ei näinud rajal mitte ühtegi Pobi või vana Volgat,miks ma kohtasin vaid mõnd üksikut tõsist vanatehnikafänni,kellega tavaliselt koos kokkutulekutel käime,miks ma ise sõitsin roostetanud mosserisuga,kuigi restaureeritud tõeliselt vanu liikureid on mul mitu?
Miks pidi LK-2 olema kaheringiline?Ootasin minagi seal stardijärjekorras tubli tunni.Võiks ju käia nagu LK-1, et iga minuti tagant masin rajale sõltumata sellest,kas keegi on hanges(rajal ju laiust piisavalt).
Miks peavad etapid olema nii pikad?Piisaks kuni 30 km.
Miks peab olema nii palju KP-sid?Piisaks kuni 5 igale etapile.
Miks peavad AKP-d olema avatud kuni mitu tundi peale viimase auto ideaalaega?Kui ma kapitaalselt võssa sõidan või rallitrassil klappe reguleerin või kui bens otsa saab on see minu probleem ja minu otsustada,kas lähen koju või jõuan veel viimasesse AKP-sse.
Miks on FUN see,et värvin oma roostetanud masstoodangu kaelkirjakuvärvidesse või kleebin täis hüüdlauseid a-la "ROOLIS KURI MUTIONU"?
Andke andeks minu sarkasm,kuid kui tõepoolest kõik jätkub samamoodi oleks selle ettevõtmise õigem nimi RISTSÕNASELGELTNÄGIJATE TULEPROOV.

Aamen

Vot minule jääb küll see kriitika praegu mõistmatuks. Osaliselt seepärast, et mina ei oska ürituse senisele korraldusele suurt ette heita (siltidelt otse mahakirjutamine oleks igatahes igav, praegune ristsõna sunnib mõtlema ja jätab mõned "otsad lahtiseks"). Tõesti arusaamatuks jääb kriitika lõikude pikkuse jms suhtes. OK, üksi sõites on tõesti raske, aga no siis tuleb lihtsalt leppida selle muu fun-faktoriga, kui ei võida, siis ei võida.

Aga kriitika tehnika osas on küll arusaamatu. Miks lgp kaasfoorumlane siis sõitis vana roostes Mossega, mitte korraliku vanatehnikaga? Kui isegi need, kel on korralik vanatehnika varnast võtta, ei näita noortele (sest praegusel kujul on see üritus esimeseks kokkupuuteks vanatehnikakultuuriga väga paljudele noortele osalejatele) eeskuju, kes seda siis üldse tegema peaks? Kui vanad kalad ka roostes Mossedega sõidavad, siis nagu ei teki ju kellelgi motivatsiooni ja tahet midagi vanemat ja huvitavamat rajale tuua.

Selle asemel, et ennast ise Mutionu Mossega võrreldava tasemeni langetada võiks ju olla eeskujuks.

Ahjaa, AKP-d on pikemalt lahti, et rivi alguse ja lõpu vahel oleks enamvähem võrdsed võimalused väikese hilinemise korral tulemus kirja saada. Vastasel korral oleks stardijärjekorral liiga suur mõju lõpptulemustele.
Vasta

Oli tõesti tore üritus, mida veel tükk aega hiljemgi on mõnus meenutada. Ilm oli super ja tsikiga osaledes on see ülioluline. Rallile panin end kirja koos kaardilugejaga kuid see jäi haigeks ja sellega oligi saatus otsustatud. Aegsasti enne rallit mõtlesin, et üksi tsikliga poleks see mõeldav - külmaga kogu aeg kindaid käest kiskuda, legendi lapata ja ristsõna lahendada. Siiski starti tulin. Ristsõna ruudustiku puudumine (legendis oli lihtsalt tühi valge leht) kinnitas ainult force majore olemasolu. Osalesin kuni korraliku pimedani. Siis ei olnud enam legend, tsiklispido ja rattaspido numbrid nähtavad ja sõitsin otse Mõisakülast Strandi. Jällegi minu viga, et ma õigel ajal starti ei jõudnud - sellevõrra jäin rohkem ka pimeda peale ja sattusin siis vist ka kiiremate masinate seltskonda.
Esmakordse osalejana üllatas trassil sõitvate masinate päris korralik kiirus võrreldes minu tsikliga ja ülikorralike talverehvide olemasolu enamusel võistlejatel. Enda tsiklil olid all identsed rehvid, mis sellele masinale tehases alla pandi, ehk siis originaalid, vahe ainult selles, et toodetud tänapäeval. Esirehvi olid lisatud ka naelad (korvirehv on isegi täisoriginaal ja pole kordagi veljelt maas käinud). Originaalrehvid on ju kah üks väga oluline osa uunikumide originaalvälimuses või mis? Mingine röögatu lai rehv mõne vanakese all mõjub ju nagu sadul sea seljas või ju ma olin siis sellest asjast enne valesti aru saanud. Loodetavasti ma liiga palju kaasvõistlejatel ees ei koperdanud! Igatahes silmad ruutus kihutamise vähendamine ristsõnaga väga suure osakaaluga lõpukoha määramisel on minu arust küll väga hästi välja kukkunud!
Vasta

Algul mõtlesin, et tänaks korraldajat ja rohkem midagi ei räägikski... Aga siin foorumit lugedes ei suutnud end tagasi hoida ja mõtlesin, et räägiks kõik südamelt ära. Esiteks paluks vabandust kõigi ees keda solvas meie osalemine Opel Asconaga (nr. 99) sellisel üritusel aga miks see kõik nii läks võite lugeda alljärgnevalt.
Kuna isu on alati rallile korras autoga tulla ja et probleemid viimasel hetkel ei ründaks, sai auto valmis tehtud juba varakult. Kahjuks sellest ei olnud midagi kasu, sest 30. jaanuaril leidsid maanteel end lumesahk ja meie Saab ja nii selle autoga läks... Sellel hetkel olin kindel, et Saabile 10nes ralli jääb ära ja arvatavasti ka meile. Paar päeva hiljem küsis äi, et kui tema Ascona sobib siis ta võib seda mulle laenata, mõtlesin, et võib ju läbi sõitma tulla.
Siis aga juhtus midagi enneolematut ja õpilased kinkisid uue Saabi. Nüüd oli 2 nädalat aega seda valmis ehitada. Algul nokkisid siit ja sealt, suurimad mured olid pidurid ja heitgaasid. Kuna aga pidurid on kahel Saabil peaaegu identsed ei muretsenud väga nende pärast ja sukeldusime kahe karpa maailma, et CO 9% saaks lubatud alla 4,5%. Ja ühel ilusal päeval see juhtuski. Nüüd siis pidurid korda ja ülevaatusele. Aga kahjuks järelejäänud nädal ja oma lollus oli liiga lühike aeg asi korda saada. Ja nii ma pidingi reede õhtul tunnistama oma lüüa saamist ja võtma Ascona.
Ega Asconaga ka hästi ei läinud, õhtul tankima minnes ei tahtnud üle poole paagi kütust sisse minna ja hommikul 04.00 oli öösel seismisega Ascona kaotanud oma tühikäigu ja et sellest veel vähe oleks oli ka soojenus lakanud töötamast. Nii me siis sõitsime nukral meelel hommikul magamata silmadega, külmast siniste nägudega Türi poole. Kohe esimene LK, kõik oli super, isegi finišisse mahtusime rohelise põrnikaga koos ära Toungue. Esimestel katsetel oli ka kõik suurepärane, ei tulnud vist isegi eriti hilinemisi aga siis tuli LK2. Kuna ma viitasin eelmise õhtu kütuse probleemile aga Türil sai jälle paaki surutud nii palju kui mahtus siis tõesti enne LK2-te ma ei tankinud. Ja nii see juhtuski, peale idealset ühte ringi sai kütus otsa teisel ringil. Pidin räigelt rikkuma võistlusjuhendit ja tankima lisakatsel. Siis enam ei töötanud auto ja oli tõesti tunne, et seekordne Talveralli on meil ära neetud ja, et peaks koju ära minema, enne kui hilja. Õnneks kosutav lõuna, auto imeline tervenemine ja ideaalselt selgeks õpitud kalaroots tõstsid tuju. Lisaks sai seltsimehi kraavist välja aidatud, ise kraavi sõidetud ja lõpuni sõidetud. Oli väga meeldejääv ralli ja kui ma enne mõtlesin, et see ralli oli neetud siis pigem oli see meid proovile panev, et kui väga me ikka soovime sellel üritusel osaleda.
Tänan suurepärase ralli eest Priitu ja ta meeskonda, see on uskumatu kuidas te suudate ikka ja jälle seda imelist asja vedada Smile.
Järgmine aasta tuleme kindlasti Saabiga ja loodan, et saan selle uue Saabiga selle 10a tähise kätte, et siis Priit paluks vähemalt 10 aastat veel Uunikumide Talverallit.
Vasta

(27-02-2013, 23:48 PM)Vana7 Kirjutas:  Miks pidi LK-2 olema kaheringiline?Ootasin minagi seal stardijärjekorras tubli tunni.Võiks ju käia nagu LK-1, et iga minuti tagant masin rajale sõltumata sellest,kas keegi on hanges(rajal ju laiust piisavalt).
Miks peavad etapid olema nii pikad?Piisaks kuni 30 km.
Miks peab olema nii palju KP-sid?Piisaks kuni 5 igale etapile.
Miks peavad AKP-d olema avatud kuni mitu tundi peale viimase auto ideaalaega?Kui ma kapitaalselt võssa sõidan või rallitrassil klappe reguleerin või kui bens otsa saab on see minu probleem ja minu otsustada,kas lähen koju või jõuan veel viimasesse AKP-sse.
Miks on FUN see,et värvin oma roostetanud masstoodangu kaelkirjakuvärvidesse või kleebin täis hüüdlauseid a-la "ROOLIS KURI MUTIONU"?
Andke andeks minu sarkasm,kuid kui tõepoolest kõik jätkub samamoodi oleks selle ettevõtmise õigem nimi RISTSÕNASELGELTNÄGIJATE TULEPROOV.

Aamen

See vanade autode vähesus on küsimus omaette ja eks selle vajaduse või vajaduse puudumisega peab mõtteid mõlgutama korraldaja. Mina ise naudin sõitu 407-ga rohkem kui näiteks Saab 96-ga. Nauditavus tuleb tegelikult vigadest, sest 96 on liiga hea auto ja vanatehnika tunne jääb nõrgaks. 407 on mul orginaal soojendusega ja pakub sellega leiget salongi, pidurid ühe mansetiga mis mõjuvad kõigile ratastele korraga, nukvõllilt kojamehed,klaasipesu puudumine, 45hj jne... see kõik tekitab vana-aja tunde!
Raja pikkus ja KP arv on meile just plussiks ja mida rohkem on kiiruskatseid seda parem - siin ma sinuga ühist arvamust ei jaga. Viimane 70km-ne lõik mis sellel aastal oli , oli ilma kp ja ajata ja see tundus meile väga igav.
Miks autod kleebitakse loomadeks või milleks iganes ... ei tea, ise sellest rõõmu ei tunne, kuid kas neid peaks mitte olema? Seda ma ka ei arva.
Kokkuvõtteks, kui Talveralli oleks rohkem Jyväskylä ralli moodi, oleks seal kindlasti rohkem vanatehnikat, aga see oleks siis juba teine üritus.Võibolla peaks ka selle korraldama, aga pikk,põnevuse ja tegevusrohke Talveralli peab jääma.
Vasta

(28-02-2013, 09:59 AM)janek555 Kirjutas:  Viimane 70km-ne lõik mis sellel aastal oli , oli ilma kp ja ajata ja see tundus meile väga igav.

Hehee. See viimane lõik ei olnud ju ilma ajataWink Aega oli vaja arvutada.
Meie tiimis ei leidunud ühtegi, kes oleks viitsinud seda arvutada, andsime tunde järgi minna. Ja suhteliselt edukalt vist, arvatavasti eksisime vaid paar minutit. Päästjateks osutusid 66-ratastega GAZ-52 Kilingi-Nõmme taga ning "boksipeatus" pärast silda (ehk enne viimast kurvi). Juhus ja vaist tulid appi, umbes seal ma seda finišit ootasingi.

Tagantjärgi arvutasin välja, et selle lõigu (kuni salafinišini) ideaalaeg oli 75 minutit.
Vasta

Tere,

MZMA 407 võiduajajate võiduajamine täitis igati oma eesmärki.Nagu juhendis kirjas,et tegemist FUN üritusega,sellena seda võtsimegi.AKP-des olime alati õigeaegselt(+ mõni tund),ristsõna tegime ära(selle asemel võinuks ka sudoku olla),legend oli arusaadav(mõned sihitud sõidud Lätis),kalaroots arusaadav(spikerdasime),tehnika toimis laitmatult ja rehvid pidasid korralikult(ainult kaks väljasõitu ja purunenud radiaator).Saunametsas taastasime bussipeatuse posti.

Selle meeleoluka nädalavahetuse eest täname ralli korraldajaid,Gaz 69 seltskonda,kes meid 30 kilti slepis Pärnusse vedasid,Strand hotelli ettekandjaid,lumehangest väljasikutajaid,Läti hobuseid + ühte lätlast kes ei osanud ei vene,läti ega inglise keelt,Belka bändi konverentsisaalis koos libapunkarite ja kalavaagnaga,hotelli lohakaid ning lõpuks oma venda kes mind slepis Pärnust Luigele toimetas.
Meie pildikokkuvõte on näha järgneval aadressil
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.494045640630730.101929.100000758940221&type=1&l=00ca222cd5

Uute kohtumisteni

Haarald
Vasta

Ülalpool küsiti, miks rajal polnud ühtegi Pobi.

Võin vastata - meil selgus konkreetselt päev enne reedest Türile väljasõitu (st läksime eelmisel õhtul pea-aegu kohale), et on olemas noor tehnikahuviline daam, kel on - loe ja imesta - sõitev Pobi. Ja teiseks Pobi, mida kasutatakse ka talvel. Kolmandaks, ta ise ka sõidab talvel.Ja, lisaks, tegu oli ja on Rapla kandis asuva tehnikaga, mis on täiesti sõidukorras.

Vaat, saadanas, kus lugu, kui palju paremini saaks asjaolud kokku langeda!

Aga, ehkki me siis veensime asjaosalisi nii et punavein peekris kahvatus valgeks (tulgu kasvõi ilma võistlusnumbrita ja sõitku esimest korda elus prooviks lihtsalt rada läbi), siis see osa tegudeni veel ei viinud.

Nii et hoiame pöialt, et nad järgmine aasta ikka peale tuleks. Pobi on, Pobi jääb.

Sihuke vastus siis.
Vasta

(27-02-2013, 23:48 PM)Vana7 Kirjutas:  Miks pidi LK-2 olema kaheringiline?

Vaatasin ühte mossevideot ja imestasin, et miks nad teisele ringile läksid. Nüüd tuleb välja, et ette oligi nähtud 2 ringi. Millegipärast ise sõitsin ainult ühe ja nagu kohtunik kah selle pärast ei pahandanud.
Vasta

(28-02-2013, 15:27 PM)rihot Kirjutas:  
(27-02-2013, 23:48 PM)Vana7 Kirjutas:  Miks pidi LK-2 olema kaheringiline?

Vaatasin ühte mossevideot ja imestasin, et miks nad teisele ringile läksid. Nüüd tuleb välja, et ette oligi nähtud 2 ringi. Millegipärast ise sõitsin ainult ühe ja nagu kohtunik kah selle pärast ei pahandanud.

Raskem tehnika sõitiski ühe ringi. Sõiduautodele kaks ringi.
Vasta

(28-02-2013, 00:21 AM)zazik Kirjutas:  
(27-02-2013, 23:48 PM)Vana7 Kirjutas:  Hea meel on lugeda,et mõte liigub(senini raiuti nagu rauda,et just nii peab olema ja nii jääb).Jõuaks need mõtted ka nüüd reaalsete muutusteni, ehk tulevad siis tagasi ka "vanad pussud"(fraas ühest postitusest,mis vähemalt mind tõsiselt solvas).Miks ma ei näinud rajal mitte ühtegi Pobi või vana Volgat,miks ma kohtasin vaid mõnd üksikut tõsist vanatehnikafänni,kellega tavaliselt koos kokkutulekutel käime,miks ma ise sõitsin roostetanud mosserisuga,kuigi restaureeritud tõeliselt vanu liikureid on mul mitu?
Miks pidi LK-2 olema kaheringiline?Ootasin minagi seal stardijärjekorras tubli tunni.Võiks ju käia nagu LK-1, et iga minuti tagant masin rajale sõltumata sellest,kas keegi on hanges(rajal ju laiust piisavalt).
Miks peavad etapid olema nii pikad?Piisaks kuni 30 km.
Miks peab olema nii palju KP-sid?Piisaks kuni 5 igale etapile.
Miks peavad AKP-d olema avatud kuni mitu tundi peale viimase auto ideaalaega?Kui ma kapitaalselt võssa sõidan või rallitrassil klappe reguleerin või kui bens otsa saab on see minu probleem ja minu otsustada,kas lähen koju või jõuan veel viimasesse AKP-sse.
Miks on FUN see,et värvin oma roostetanud masstoodangu kaelkirjakuvärvidesse või kleebin täis hüüdlauseid a-la "ROOLIS KURI MUTIONU"?
Andke andeks minu sarkasm,kuid kui tõepoolest kõik jätkub samamoodi oleks selle ettevõtmise õigem nimi RISTSÕNASELGELTNÄGIJATE TULEPROOV.

Aamen

Vot minule jääb küll see kriitika praegu mõistmatuks. Osaliselt seepärast, et mina ei oska ürituse senisele korraldusele suurt ette heita (siltidelt otse mahakirjutamine oleks igatahes igav, praegune ristsõna sunnib mõtlema ja jätab mõned "otsad lahtiseks"). Tõesti arusaamatuks jääb kriitika lõikude pikkuse jms suhtes. OK, üksi sõites on tõesti raske, aga no siis tuleb lihtsalt leppida selle muu fun-faktoriga, kui ei võida, siis ei võida.

Aga kriitika tehnika osas on küll arusaamatu. Miks lgp kaasfoorumlane siis sõitis vana roostes Mossega, mitte korraliku vanatehnikaga? Kui isegi need, kel on korralik vanatehnika varnast võtta, ei näita noortele (sest praegusel kujul on see üritus esimeseks kokkupuuteks vanatehnikakultuuriga väga paljudele noortele osalejatele) eeskuju, kes seda siis üldse tegema peaks? Kui vanad kalad ka roostes Mossedega sõidavad, siis nagu ei teki ju kellelgi motivatsiooni ja tahet midagi vanemat ja huvitavamat rajale tuua.

Selle asemel, et ennast ise Mutionu Mossega võrreldava tasemeni langetada võiks ju olla eeskujuks.

Ahjaa, AKP-d on pikemalt lahti, et rivi alguse ja lõpu vahel oleks enamvähem võrdsed võimalused väikese hilinemise korral tulemus kirja saada. Vastasel korral oleks stardijärjekorral liiga suur mõju lõpptulemustele.

Need minu küsimused ei ole kriitika - kaugel sellest, nende tagant tuleb välja lugeda ettepanekud, kuidas saada rohkem tõeliselt vanatehnikat sellele rallile.Sõna RALLI ikkagi eeldab,et sõidetakse etteantud keskmise kiirusega ja jõutakse AKP-ni enamvähem ettenähtud ajal.Samuti pole mul ristsõna vatu absoluutselt mitte midagi, aga kui see muutub niivõrd ajaröövliks,et talutava kiirusega AKP-sse jõudmine osutub võimatuks, on midagi kuhugipoole kaldu. Siit siis ka vastus minu poolt iseendale esitatud küsimusele Mutionu Mosse kohta.Vana auto korralik restaureerimine võtab nii rängalt raha,et selle eest võiks osta paar "pesukotti" või 3 Daciat ning kui ma sellega pean õigeaegseks kohalejõudmiseks jäistel teedel kihutama 100 km/h, siis andke andeks - ei soovi.Teeäärsetes hangetes võis ju näha kümneid väljasõidujälgi.Seekord erilist kahju ei tekkinud,sest pehmed hanged olid heaks maandumiskohaks,aga kui neid puhvreid poleks olnud?
Et lisakatseid võiks olla rohkem - 100% nõus,kuid need ei tohi tekitada tunnipikuseid stardijärjekordi.Olen kahel korral sõitnud HEIDELBERG HISTORIC RALLY-l ja seal oli lisakatseid mõlemal päeval üle 10-ne, kui mitte kunagi ei oodanud stardijärjekorda üle 3 - 4 masina.Tõsi, ajavõtt oli seal elektrooniline,kuid LK-d toimusid üldkasutatavatel teedel ja sõit toimus enamasti ajalise täpsuse, mitte max.kiiruse peale(kuigi anti võimalus kihutada ka F-1 rajal ja kaldovaalil.
Veelkord ristsõnast.Kui selle raskusaste jätkab samamoodi tõusujoones,nagu viimastel aastatel, ei ole mõtet alla neljaliikmelise meeskonna mingit edu loota(piloot,kaardilugeja,hea fotokaga varustatud ristsõnakirjutaja ja sidemees, kes pidevalt on ühenduses kodus arvutitaga või entsüklopeedia virna kõrval istuva ämmaga).
Näen, et mõne minu küsimusetaguse asja muutmine teeb ka kohtunike töö lihtsamaks ja kergemaks,kuid see on juba korraldusmeeskonna otsustada.
Mina olen otsustanud - Mutionu Mossega ma enam ei tule.Kui juhend ja muu muutuvad mulle sobivaks, olen järgmisel aasta tõenäoliselt GAZ-21-ga kohal.
Vasta

Hmm. Justnimelt selleks, et keegi ei peaks, silm ruutus, avaliku tee peal oma vanakesest viimast võtma, ongi ju AKP-sse hilinemine äärmiselt väikese kandepinnaga lõpptulemustes. Täpselt samal põhjusel on vanemad ja/või aeglasemad liikurid rivi eesotsas. Täpselt samal põhjusel on AKP-d tagantjärele pikalt lahti.

Lõigu pikkused - Lõigud on justnimelt nii pikad ju sel põhjusel, et 30km lõikude puhul oleks sama ülddistantsi puhul tarvis ligi 2x rohkem AKP-brigaade. Sellest on Priit ise juba rääkinud kuivõrd suure lisakuluga on tegu.

Ristsõna kohta olen ma oma subjektiivse arvamuse juba avaldanud. Kui ülesanne oleks lihtsalt kuskilt siltidelt maha kirjutada, oleks ju mõttetult igav. Keeruline ristsõna segab kõvasti kaarte ja vähendab veelgi hilinemise mõju lõpptulemustele.
Ja tegelikult saab ka kahemehelise meeskonnaga väga hästi sõita. Meil oli küll kolmene meeskond, aga kuna seltskonna ainus nutitelefon oli hõivatud ja sõidu ajal autost helistamine polnud ka müra tõttu eriti mõeldav, siis see meeskonnaliikmete arv küll märkimisväärset rolli ei mänginud. Me ei teinud isegi KP-dest pilte. Mõningaid vastuseid analüüsisime küll sõidu ajal, lihtsalt tuli võimalikult detailselt meelde jätta, mis KP-s näha oli. Ainsad vastuste guugeldamised, mis tehtud sai, toimusid LK-2 järjekorras.
Ja see järjekord omakorda omas positiivset rolli seltskondlikus plaanis. Mõni aasta tagasi kui lõuna toimus ühiselt, oli seal võimalik autosid vaadata ja inimestega suhelda. Nüüd on lõuna jooksvalt ja ega seal aega väga raisata pole ka, seega oli LK-2 ootel võimalik kaasvõistlejatega vastastikku "kõvatada", muljeid vahetada ja niisama kontakte luua.


Edit: Keskmiste kiiruste üle mõtisklesin isegi. Sel aastal, erinevalt kõigist eelnevatest, ei tekkinud küll enne iga AKP-d puhveraega. Enne esimest sai mõned minutid passida, enne kolmandat ka, igale poole mujale sai väga täpselt või mõne minutise hilinemisega jõutud. Ehk siis minu (isegi tänapäevamõistes korralike kiirusomadustega) auto jaoks olid kiirused parajad, tõsisema vanatehnika jaoks ilmselt natuke liiga kiired.
Vasta

(28-02-2013, 15:30 PM)zazik Kirjutas:  
(28-02-2013, 15:27 PM)rihot Kirjutas:  
(27-02-2013, 23:48 PM)Vana7 Kirjutas:  Miks pidi LK-2 olema kaheringiline?

Vaatasin ühte mossevideot ja imestasin, et miks nad teisele ringile läksid. Nüüd tuleb välja, et ette oligi nähtud 2 ringi. Millegipärast ise sõitsin ainult ühe ja nagu kohtunik kah selle pärast ei pahandanud.

Raskem tehnika sõitiski ühe ringi. Sõiduautodele kaks ringi.

hmm uhvitav-uhvitav... ma olin küll sõiduautoga, aga mul kästi ainult 1 ring teha. heameelega oleks 2 tk neid seal paarutanud Toungue

Lind on ka inime
_____
Lincoln Town Car 1997
Ford Ranchero 1977
GAZ Kuban 1991 Big Grin 
Mazda 323 1981 (USA variant)
VW New Beetle 2000
Vasta

Vana jutus on pointi, kuid kahjuks on paljude asjade juures määravaks rahaühik.
Vaevalt keegi sooviks ntx 100 euri per nägu välja käia selleks et kõik toimuks nii nagu sinu kirjutises. Priit siiski teeb etteantud minimaalse eelarve ulatuses nii hästi nagu võimalik on.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta

(28-02-2013, 16:09 PM)Kuban Kirjutas:  
(28-02-2013, 15:30 PM)zazik Kirjutas:  Raskem tehnika sõitiski ühe ringi. Sõiduautodele kaks ringi.
hmm uhvitav-uhvitav... ma olin küll sõiduautoga, aga mul kästi ainult 1 ring teha. heameelega oleks 2 tk neid seal paarutanud Toungue

Sinu puhul kahtlustan soolist diskrimineerimist Big Grin Kiire kõne volinikule ja Priit pannakse aru andma Big Grin
Vasta

Äh, ärge vaielge, see pole fun! Big Grin Kõigile ei saagi kõik ühtemoodi meeldida, see on paratamatus millega tuleb leppida Smile
Vasta

(27-02-2013, 17:13 PM)PlyVal64 Kirjutas:  "Probleem" ongi 136 jõuvankrit. 50-60 aja ja paberiga saaks kiirelt hakkama, praegune mass on päev otsa väljas tööd teinud amatöör-kohtunikele overkill. See ongi, et suur mass = käive ja käibe pealt saab kokku üliodavat üritust korraldada aga tulemuste kokku löömine on kuratlikult keerukas ja igasugune ajavõtuteenus päris kallis. Kuna eesmärk on kättesaadavas hinnas FUN ja seda ka meile organisaatoritena, mitte fääntsi vannabi ropu raha eest, siis ei ole aktiivsed mõttetalgud Kohtunike poolt siiani odava, efektiivse, kiire ja lihtsa lahenduseni viinud. Ainus kiire ja efektiivne on/oleks jõuvankrite arvu räige piiramine jõuvankrite vanuse, veorataste arvu, täismassi jne põhiselt. 60 jõuvankrit, 3 minutit stardiintervall, väga täpne regulaarsuse jälgimine, palju ootamatuid trassil ja nii ei teki "troppe" ja kohtunikel on AEGA kõik numbrid sisestada, kohe ära arvutada jne. Isegi Ristsõna kontroll per jõuvanker ei võta 3 minutit. Aga kui neid sorteerimata ja eelkontrollimata kujul suures pakis tuleb pooleks ööks (ehk Tiina jõudis tagasi 21.30) korraga 130 lehte.... Aga siis tuleb ka karmistada AKP'de lahtioleku aega - seekord venis LK-2 täpselt ideaalajast 1:15 ehk +1:15 oleks pidanud olema lahti ka AKP-4-5-6 aga olid peaaegu 2-2,5 tundi algsest Ajagraafikust kauem ja ikkagi kõik Finišisse ehk AKP-6 ei jõudnud.

- - -

Nii tulebki, et 60 hästi valitud vana, ilusat ja piisavalt kiriet jõuvankrit, 2 minti stardiintervall ja kõik k.a. tulemused võiks sujuda ka praegusel algelisel kujul kiiresti ja tõrgeteta.

Ja mis takistab seda üritust siis 60 hästi valitud vana ja stiilse autoga tegemast? Otsustamatus massi- või elitaarürituse kasuks (ehk katsed kuidagimoodi kõigile sobiv kesktee leiutada) ja tendents kvalifitseerumistingimuste muutumisele stiilis "aina vähem (kindlaid) reegleid, aina rohkem erandeid" peletab lõpuks ilmselt ka osa tõsistest tegijatest eemale.

Loodus teatavasti tühja kohta ei salli - küllap tekib tõsisemate osaluspiirangute korral kõrvale mõni alternatiivne analoogne üritus (mõtteid sel teemal liigub), mis laiemas mõttes tuleks asjale ainult kasuks.

Või on paljukirutud mosse- ja kopikameeste osalus-eurorubladest ikka kahju loobuda?
Vasta

(28-02-2013, 16:13 PM)zazik Kirjutas:  
(28-02-2013, 16:09 PM)Kuban Kirjutas:  
(28-02-2013, 15:30 PM)zazik Kirjutas:  Raskem tehnika sõitiski ühe ringi. Sõiduautodele kaks ringi.
hmm uhvitav-uhvitav... ma olin küll sõiduautoga, aga mul kästi ainult 1 ring teha. heameelega oleks 2 tk neid seal paarutanud Toungue

Sinu puhul kahtlustan soolist diskrimineerimist Big Grin Kiire kõne volinikule ja Priit pannakse aru andma Big Grin

ahniisiis jah, missee zoovoliniku nummer on? ai Priit...

Lind on ka inime
_____
Lincoln Town Car 1997
Ford Ranchero 1977
GAZ Kuban 1991 Big Grin 
Mazda 323 1981 (USA variant)
VW New Beetle 2000
Vasta

Kipub meenuma rahvalause: Sõida, aga ära mölise! Big Grin
Its just for fun.

BTW: Joomasteristsõnaselgenägijatetuleproov Talveralli. Nii ma nimetaks naljaga pooleks. Ristsõna oli pähkel ja midagi kurta seal pole. Korraldaja otsustab ja seega tuleb rahul olla.
Otsus edasikaebele ei kuulu. Big Grin

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne