Oldtimers Winter Rallye 2013 järelkaja.

Täpselt samamoodi nagu ütleb üles kellegi tehnikal kütusepump, võib midagi ka kolisema hakata.
Milleks siukest kiunu nüüd vaja oli?

Golf mk1, VW T3, Lada 1200, Dnepr MT-10
Vasta

(01-03-2013, 18:16 PM)zazik Kirjutas:  
(01-03-2013, 18:11 PM)ryblik1 Kirjutas:  Polnud ühtegi mosset millel sillad ei koliseks. Vähemasti nendest keda nägime möödumas.
Wink

Kas neid üldse olemas on? Minu meelest on kõigile Mossedele mingi spetsiifiline kolin omane. Tuleb see siis sildadest või logisevatest keredetailidest, ma ei tea.

Ei tea millega tänasel päeval sillad kere küljes on aga vanal heal ajal olid lehtvedru pakid. Nende pakkide kooshoidmise vitsad kolisevadki ja annavad mossele tema omapära.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Siin siis põhjus miks nr 85 all startima pidanud gaz 69 jõudis Kohilast Raplasse ning seejärel 1/4 võrra väiksema võimsusega Kohilasse tagasi.
[Pilt: SAM_0421.JPG]
Vasta

(01-03-2013, 20:02 PM)masinist Kirjutas:  Täpselt samamoodi nagu ütleb üles kellegi tehnikal kütusepump, võib midagi ka kolisema hakata.
Milleks siukest kiunu nüüd vaja oli?


Absoluutselt nõus!
Üleüldse on suht vastik lugeda seda kiunu siin (muidugi mitte kõik postitused). Kui ikka meestel on nii hästi teada, kuidas sellist üritust korraldada, siis võtku ja korraldagu. Ja kui mõttekaaslasi ei leidu, siis sõitku kasvõi üksi just sellise masinaga, mis tema reeglite järgi sobib (ilmselt siis mitte mosse ja siks, millega paljud meist on sõitma õppinud ja oma elu parimad aastad veetnud). Aga Uunikute Talveralli las jääb neile, kes oskavad toredast päevast mõnu tunda ja suudavad korraldaja poolt ette antud reeglite ja kriteeriumitega leppida.
Jõudu, Priit & CO !

Täiesti legaalse ülevaatusega kõige kollasema punasetriibulise ja normaalselt koliseva (esipiduriklotsid) mosse nr 68 meeskond.
Täname tähelepanu eest!!
Vasta

(01-03-2013, 18:11 PM)ryblik1 Kirjutas:  Polnud ühtegi mosset millel sillad ei koliseks. Vähemasti nendest keda nägime möödumas.
Wink

õpi tundma mosse hinge siis saad aru mis koliseb
ei ole vaja kohe E1 selga ronida oskaks sealt ka palju vigu leida kui tahaks.

pidanud kõiki neid mida kommid ja ka seda mis sul praegi on

nii et jõudu helide tuvastamisel ÜV stendis kui tahad

ha-ha-haa noored härrad
Vasta

oblikatel kere nii pehme, et põhjalöögipukse pole vajagi, kaovad ära sinna kerepeale need kolksud
Big Grin



Vasta

(01-03-2013, 15:00 PM)ryblik1 Kirjutas:  Veel üks oluline tähelepanek.

Härrased! Seni kuni me stardieelsel teel seisime ja ennast lõbustasime uut küttepumpa oodates, jäi silma , pigem kõrva üks halb tähelepanek. Tervest toredast virravarrist autodest mis mööda põrutas oli vaid kolme auto veermik nii korras et aukude kohal polnud ühtegi kolinat kuulda. Ma küsiks et kas tõesti on igasugu sikside,mossede,gazide ja muu tehnika sillapuksid ja zarniirid nii kallid et ei jõua neid osta/vahetada enne Talverallit??? Ise pidite ju suured vanatehnikasõbrad olema?
Üks mis ei kolisenud oli ntxbmw635, mis ei ole just kõige odavama varuosa hinnakirjaga auto...

Mitmel teist ülevaatus legaalne ka oli?

Minu mossel on ametlik ülevaatus olemas ja ei ole kellegile pidanud lisa maksma et läbi saada. Pealegi, minu masin ei lagunenud enne starti ära nagu sinu oma seega vinguda pole mõttet, mosse on alati kolisenud ja jääbki kolisema tänu lehtvedrudele. Nagu üks vanatehnika mees ütles "igast masinast saab kord oopel, ka mossest" seega pole vaja mossede ja teiste nõuka aegsete masinate kallal vinguda ja iriseda. Kui need veel sõidavad, siis läänemasinad juba ammu metallihundis.
Vasta

Koliseb ja möliseb. Järelikult töötab.Wink
Vasta

Viimastest postidest saigi pihta selle mossemehe ego... Ei lase mööda aga sõidab ja koliseb omamoodi edasi.
Konnasilmad on teil suured herrad! Ei kannata vähimatki kriitikat, kohe vaja opeli nalju loopida. Minul ei olnud piinlik istuda ja vaadata kuidas paljud mööda kulgesid. Ma olen liiga palju tööd teinud priidu auto normaalkorda seadmiseks, olgem ausad alguses oli ainult ämber ja number. Seega kes võtab vaevaks opelinalju visata peaks olema ette näidata sama mahuga töö, mitte kuurialt iga aasta üheks päevaks elustatav rüma. Või peaks virtuaalselt kihla vedama kaua E1rally veel sõidab versus mõni selline kes arvab et vene tehnika on koskist üle.

BTW, kriitikat olen palju saanud siin foorumis, kui aga teistele mõni märkus teha mis on aus, siis on kohe rusikad püsti.

3 möödunud oblikast ei kolisenud vaid Ascona, see tellisevärvi.

Rahu härrased ja kõpitsege hoolikamalt korda omi kallikesi!

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta

Ei saa mitte vaiki olla... Smile Lugedes kommentaare, siis ootasingi põnevaid seiku rajalt, mis selle sõidu omapäraks on, mitte kommentaare a`la kellel suurem-pikem on... hmh, mehed... Kui olete tähele pannud, siis naised ei virise, vaid nuputavad, mille tõttu vigu ette tuli ja kus end parandada saaks. Mulle oli see neljas sõit sel aastal ja mainiks, et see nagu hea vein, mida vanemaks, seda paremaks Toungue Eriti hea oli lugeda, et kellegi GPS ütles üles Lätis... Nojah, ei ole me siiani seda kasutanud ja ei kasuta põhimõtteliselt edaspidigi, sest FUN faktor kaob ju ära. Et igapäevatöös pean sõitma niikuinii ca 200 km erisugustel teedel päevas, siis selline meelelahutus on vägagi oodatud. Saab Eestimaad näha ja kaasvõitlejatega sidet luua. Mingeid purjus osalejaid meie mees(loe: nais-)kond küll tähele ei pannud trassil, aga see võis tuleneda ka suht algsest stardiajast.... Musta põrnika meeskonnale siiski lisaks, et järjekordselt sai tõestust reegel: ära lase lõdvaks ja ära usalda eesliiklejaid.. Smile Nad teavad, millest räägime. (Nagu nemad ees, nii meie järel Karksis...) Aga järgmisel aastal siis jälle uue hooga ja loodetavasti 70`ndate masinaga, kui ma rooste-eemaldamisest ära ei tüdine (et emasloom, tahan oma lapse sünni juures võimalikult palju viibida ja loodan kaasvõi(s)tlejaid uue ja huvitavaga üllatada Wink
Suur-suur kalli korraldajatele ja nende abilistele, super töö, mis ära jällegi tegite ainult MEIE rõõmuks!
VW Polo `82 tädid Mulgimaalt.
Vasta

(01-03-2013, 23:24 PM)ryblik1 Kirjutas:  Viimastest postidest saigi pihta selle mossemehe ego... Ei lase mööda aga sõidab ja koliseb omamoodi edasi.
Konnasilmad on teil suured herrad! Ei kannata vähimatki kriitikat, kohe vaja opeli nalju loopida. Minul ei olnud piinlik istuda ja vaadata kuidas paljud mööda kulgesid. Ma olen liiga palju tööd teinud priidu auto normaalkorda seadmiseks, olgem ausad alguses oli ainult ämber ja number. Seega kes võtab vaevaks opelinalju visata peaks olema ette näidata sama mahuga töö, mitte kuurialt iga aasta üheks päevaks elustatav rüma. Või peaks virtuaalselt kihla vedama kaua E1rally veel sõidab versus mõni selline kes arvab et vene tehnika on koskist üle.

BTW, kriitikat olen palju saanud siin foorumis, kui aga teistele mõni märkus teha mis on aus, siis on kohe rusikad püsti.

3 möödunud oblikast ei kolisenud vaid Ascona, see tellisevärvi.

Rahu härrased ja kõpitsege hoolikamalt korda omi kallikesi!

asi ei ole mitte egos vaid selles et kui kellegile midagi ei sobi, siis kohe "näe, mossepann, näed lada rüsa või vene rekkaloks" kommentaariks tuleb. Kuna sind hullult häiris see et venemaa tehnika kolises, siis mitte sellepärast et ta katki on vaid selle pärast et see ongi iseloomulik kuna seal kasutatakse PLEKKI mitte PABRIT auto kere katmiseks, pluss vedrustus, mis ikka tekitab päris korralikult kolinat. Kui mina lääne masinaid teepervel nägin, ei käinud küll selline mõtte läbi et "näe mis saast sõidab" kuid mingil põhjusel lääne uunikumite omajad kippuvad kohe halvustama neid kes sõidavad venemaa toodanguga.
Kriitika on hea kui see on asjakohane aga kui vingutakse vingumise pärast siis sorry, see teeb natuke tigedaks küll.
Vasta

Tervitus kõigile,
Olen osalenud 3 korral.Kaks esimest korda 2103-ga.Viimane sõit aga volvo amazonil,kui seda sai üldse sõiduks nimet. ziksi vahetasin volvo vastu kahel põhjusel. 1.ziksist hakkas kahju ja sai müüdud tõsisele vanaauto harrastajale.2.tahtsin korraldajatele rõõmu valmistada millegi" uuega" ( nagu selgub on taas uuem trend.)
Asja point on selles,et tundsin ennast mõlemas autos hästi ja ausalt ei koti teiste arvamus, rallidel olen nautinud iga hetke ja kilomeetrit ja enam ei tundu viimase ralli tee ääres konutaminegi nii hull sest abistajaid ja abipakkujaid oli meeletu hulk.

TÄNUD kõigile!
Vasta

(02-03-2013, 09:40 AM)moskiito Kirjutas:  ...
siis mitte sellepärast et ta katki on vaid selle pärast et see ongi iseloomulik kuna seal kasutatakse PLEKKI mitte PABRIT auto kere katmiseks, pluss vedrustus, mis ikka tekitab päris korralikult kolinat.
...

BS.Toungue Mul oli õige mitu aastat mosse, mille ainus kilin tuli tagumisest paremast ilukilbist, mis ei istunud tihedalt kõrvade otsas. Mosse saab vaikseks küll, kuid selleks tuleb vaeva näha.

Nagu suvalise teisegi autoga - leiad kõik lõtkuvad asjad ja kõrvaldad lõtkud.
Või kasvatad paksu naha ja sõidadki koliseva autoga nagu mees. Mis tähendab, et peab olema sedavõrd selgroogu, et iga märkuse peale ei läheks silmanurk märjaks ja kops õhku täis.Toungue

Kui kellegi, siis just ryblikul on siin õigust arvamust avaldada - oblika raudvara ettevalmistus oli muljetavaldav.Cool Ning tee äärde sundis teda mitte niivõrd ettevalmistuse puudulikkus, kuivõrd detaili praak. Kuigi, eks seegi oleks veidi varasema valimise käigus endast märku andnud inimese ajal.Rolleyes

Kusjuures see hooldamata autode kolin on ka varasematel aastatel kõrvu hakanud. Eks see on vaesuse ja minnalaskmismeeleolu hääl, ei muud.Sad

Kuigi aeg-ajalt tasuks mõtiskleda, kas plekklehm ikka on see elu kese, mille ümber oma maailma sättida...

Tänud kõigile, kes seda üritus elus hoiavad - Priit üksi seda ei tee (kuigi, tagattorkijata ei liigu ükski asi edasi). Teete talve värvikamaksCool
Vasta

407 on mul selles staadiumis,et sealt tuleb kolinaid küll, suurim koliseja on summuti mis otsustas vastu kardaani käima hakata. Mis puudutab vene tehnika kolisemist,siis tervena see ei kolise. Vedrude kolinat pole mina isikikult täheldanud, aga esimesed klotsid tahavad küll koliseda, kui vastavad klambrid väsinud või puudu.
Selle autoga pole üle mõistuse vaeva nähtud, aga üle 500 km otsi on temaga palju tehtud ja reeglina aken lahti majade vahel sõites pole mingeid kolinaid.
Erinevalt lääne tehnikast kipuvad venelastel need kolinad kiiremini tulema ja vahest keset mingit üritust ja siis on piinlik küll kui keset paraadi midagi kliriseb või koliseb.

See on väga hea, et autode seisukorrale tähelepanu juhitakse ja arenemismaad on meil paljudel ... minul kaasa arvatud!
Vasta

Muuseas, sellele juhtis Talle omasel tagasihoidlikul moel tähelepanu ka isand Sooper stardis: jõuvankrite rivi on kuidagi "ära väsinud ilmega". Ning kahjuks tuleb suures plaanis selle väitega nõustuda. Seda veel vahetult enne palju kajastamist leidnud ja uhke pildimaterjaliga illustreeritud soomlaste Talwiajo taustal.
Kuigi Talveralli stiil ja mõte on natuke teine, ei tähenda see, et tehnika peaks kuidagi automaatselt juba stardis "romum" olema. Jõuvanker võib laguneda, see kuulub mistahes tehnikaga seotud tegevuse juurde. Kui vana auto kergelt koliseb peale 300 km külateede läbimist, pole hullu aga kui masin koliseb juba stardis, on tõesti põhjust näpuga näidata...
Vasta

Kuna saag on kenasti k4ima t6mmatud, siis pean siinkohal deklareerima, et n4iteks M4gramaja osales yritusel paremas konditsioonis ja komplektsuses, kui ta seda vooluliinilt mahaveeremise hetkel oli. Ja nagu kodanik 90Deville juba ennist mainis - null tehnilist probleemi, j4relikult Marsimissiooni v6i Hiinas6idu valmidus t4iesti olemas.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(01-03-2013, 23:24 PM)ryblik1 Kirjutas:  Viimastest postidest saigi pihta selle mossemehe ego... Ei lase mööda aga sõidab ja koliseb omamoodi edasi.
Konnasilmad on teil suured herrad! Ei kannata vähimatki kriitikat, kohe vaja opeli nalju loopida. Minul ei olnud piinlik istuda ja vaadata kuidas paljud mööda kulgesid. Ma olen liiga palju tööd teinud priidu auto normaalkorda seadmiseks, olgem ausad alguses oli ainult ämber ja number. Seega kes võtab vaevaks opelinalju visata peaks olema ette näidata sama mahuga töö, mitte kuurialt iga aasta üheks päevaks elustatav rüma. Või peaks virtuaalselt kihla vedama kaua E1rally veel sõidab versus mõni selline kes arvab et vene tehnika on koskist üle.

BTW, kriitikat olen palju saanud siin foorumis, kui aga teistele mõni märkus teha mis on aus, siis on kohe rusikad püsti.

3 möödunud oblikast ei kolisenud vaid Ascona, see tellisevärvi.


Rahu härrased ja kõpitsege hoolikamalt korda omi kallikesi!

selle asconaga on ka palju vaeva nähtud, kere täielikult taastatud, veermik uuendatud ja igaaastane täielik kontroll enne starti.
E. see ei ole sponsoreid otsiv auto seda on räme kallis pidada ja hooldada, iga aastaselt uuendamisse ja alalhoidmisse 1000€ pole probleem kulutada.
keredetailid on kallid kuna plekistantsid läksid peale liinide demontaazi kohe emeksisse - saadaval ainult a osad valdavalt. Sellest autost saabki 400 replika kuna teine samasugune ilusam berlina variant taastamisel.
Eestist sellele osi saada ei ole kõik tuleb teadagi mis teid pidi - ebuy.de

to mossemehed:

olen pidanud ja ka pean ka praegu e. taastan ie412 1977 varianti - lapsepõlve auto millega õppisin sõitma jne.
selle saab vaikseks - vaeva tuleb näha. kui igapäevaselt ringikihutada mööda TALLINNAT siis see räme vaev tõesti.
mossemeestel ju ka oma laul juSmile
Edu ja jõudu kõigile Meestele kes ei karda tatist nina õlise käega pühkidaSmile

H
Vasta

Talwiajo-l osalejatega vestledes, selgus, et meie talveralli on nende jaoks ulme ehk sellise pikkuse ja tingimustega ei oleks nad nõus üldse rajale tulema.
Mis minu liikureid puudutab, siis warre esimene sõit peale ca 16a puhkust oli talveralli, ei jõudnud ma selle masinaga meetritki sõita enne, igaljuhul kõik tuled ja viled sai enne ära kontrollitud (kolks tekkis sõidukäigus, eks puksid hakkasid liikuma), aga minule just see lisaski adneraliini, ning varasematel aastatel osalenud alfa on minu igapäevaliikur suvel ehk vanal autol ikka juhtub, eriti kui arvestada seda, et uunikute ralli ei ole oma tingimustega just "kerge jalutuskäik metsas"
Vasta

mis minu mossesse puutub, siis minu masin on igapäevane sõiduk ja teda eesti teedel mitte kolisevana hoida on pea aegu võimatu, pühapäeva autona, poleks probleemi kuid paraku pean liikuma sellega igapäev ja seda ka tallinna tänavatel pluss keila, haapsalu, pärnu asulad ja lisaks veel kõrvalteed. tagumine vedrustus koliseb sellepärast et seal puuduvad plastikseibid ja peamine koliseja on summuti kus sõel lahti põlenud. Kevadel on plaanis naise mosse liikuma saada ning siis läheb minu kombi põhjalikumaks remondiks ning järgmisel rallil peaks olema rooste ja kolina vaba.
Mis sellesse õiendamisse puutub, siis ind isiklikult pani keema see süüdistus et kõik mis koliseb, on ka mitte ametlikult ÜV läbinud. Sellist juttu saab ajada ainult äärmiselt küüniline inimene kelle silmis ei ole iga vanatehnika oma staatuse vääriline. Minu silmis ei ole vahet, kas tegemist on mersu, oopeli, mosse, lada või datsuniga. Kui on uunikum ja vanatehnika, siis ta ka seda on ja ei uppita enda valikut teistest paremaks.
Vasta

Õhtust!
Mulle helistas üks rallist osavõtja ja kuna ta on teatud põhjustel kirjaoskamatu ja ei oma pääsu internetti,vahendan tema juttu. Ta soovis igaks juhuks ka anonüümseks jääda,seega palun mitte pahandada. Proovin oma jutus edasi anda tema mõtteid nii hästi kui võimalik.

Tema arvates siis vene auto peabki kolisema. Kui on selline talvine treppis ja aukus tee,on see loomulik,et kusagil autos midagi koliseb. On see siis lahtine võtmekomplekt,tagavararatas,bensukanister või midagi muud. Näiteks täiesti uus auto ei kolise niipalju,kui päevinäinud. Mosse puhul siis on täiesti normaalne,kui sellise treppis teega midagi koliseb. Näiteks sirgel asfaldil Mosse on täiesti vaikne auto. Kõik korras. Aga kui oled terve elu sõitnud koliseva autoga ja siis järsku enam ei kolise? Siis on midagi väga viltu ja tuleb hakata kohe viga otsima. Et kas on midagi lausa ära kadunud või kahekorra......
Mis puutub aga seda juttu,et nagu oleksid vanemate vene autode omanikud,kes rallil osalesid,nagu ostnud ülevaatuse.......siis selles tuleb kahelda. Ülevaatusel raputatakse autot nii eest-kui ka tagantpoolt. Katsutakse igaltpoolt,et ei oleks lõtke ega vigaseid osi. Kui ülevaataja ei tuvasta selliseid ohtlikke vigu,lastaksegi auto ülevaatuselt läbi. Mingeid kolinaid "stendis" ei tuvastata,kuna see amordikate kontrollimise seade lärmab ise niipalju,et keegi ei kuule miskit.
Lugupeetud kritiseerijal Ryblikul tundub kuulmisega asjad täiesti korras olema. Vene ajal oleks sobinud tema töökohaks vabalt tehnohooldus ja diagnostika. Aga tal puudub nõukaaegne kogemus vene autodega.
Lugedes tema muret,et kõik autod kolisesid(muidugi siis ainult need,mis kolisesid) ,võib väita seda,et talle sobiks siis järgmisel korraldataval rallil uus amet! Teeks siis ka korraldajatele ettepaneku----panna kodanik Ryblik uude ametisse rallil. Teatud kiiruskatsel siis paneks tema seisma teeäärde ja lasta tal mõõta mööduvate autode mürataset ehk kolinat vastava detsibelliaparaadiga. See,kelle auto koliseb teistest tunduvalt rohkem,vääriks siis äramärkimist ja punktiarvestusel tuleks lisada miinuspunkte vastavalt normidele. See aga kelle auto koliseb kõige rohkem,saaks siis rändkarika omanikuks ja tema nimi koos auto numbri ja margiga graveeritakse karikale.
Karikas ise võiks kujutada ratastel peldikut. Seda selles mõttes,et vana ,roostes ja kolisev auto ongi peldik....Big Grin Ja karika materjaliks võiks siis ikka mingi metall olla,sest mõni võib ju kogemata oma peldiku viha ja solvumishoos lihtsalt puruks peksta.
Muidugi neid,kelle auto üldse ei kolise,võiksid siis saada niipalju plusspunkte,et sellest oleks kasu ralli võitmiseks. Ma isegi arvaksin,et sellest auhinnast ja hindamisest oleks kasu. See nagu innustaks tulema rallile korras ja vaikse autoga. Ja tore oleks ka,kui Rybliku vaeva hinnataks rohkem,sest kuuljaid mehi ei hinnata praegusel ajal eriti.....

Mõnel targemal mehel võib nüüd tekkida küsimused,et miks ma siin targutan ja jutustan,samas kui mind rallil polnud? Isegi kaks tehnoülevaatuse läbinud Mosset olemas......
Sellele tahaks väga vastata,kuid kahjuks ei suuda ma siin asja selgitada. Selleks oleks siis vaja täiesti uus koosolek kokku kutsuda ja ma ei jõuaks siiski seda kõigile ära seletada.....Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne