Jawa 634.7, 1983
#61

Kuidas lahendasid teema alguses mainitud leegitoru ja summuti ühendamise probleemi? Asbestnöör koos paigaldusjuhisega ootavad sind siiani muide.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#62

(27-08-2013, 01:28 AM)Marko Kirjutas:  Kuidas lahendasid teema alguses mainitud leegitoru ja summuti ühendamise probleemi? Asbestnöör koos paigaldusjuhisega ootavad sind siiani muide.
Ostsin poest tuubi sumpsipastat. Leegika seibi määrisin sellega mõlemalt poolt ja peab. Sumpsi/leegika vahel on muidu vitonist o-rõngas, kuid ei pea. Toppisin sinna niipalju nööri, kui mahub ja lõpu temmisin sama pastaga. Enne pastat kerisin maalriteibiga tiiru ümber leegika, et seda ära ei mäkerdaks. Nii on päris ok.
Pean jah järgi tulema. Päeval ei leidu aega..., kuid õhtuti käin üsna tihti tsikliga tuuritamas. Kas mõnel õhtul saab läbi põigata, kui ette helistada?

================================
Jawa 350-634, Suzuki RGV 250 Gamma, Vespa ET-4 125, MB 280SL (R107)
Vasta
#63

Kuna sa tead sellist sõna nagu temmimine, ei ole mul sulle vist midagi õpetada. Aga järgi saab tulla igal ajal, ma peamiselt kodune. Koduperemees noh.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#64

Kust sellist karpa vahetükki saada?
Vasta
#65

(31-01-2014, 09:50 AM)tõnn Kirjutas:  Kust sellist karpa vahetükki saada?
treialil tuleb teha lasta.

================================
Jawa 350-634, Suzuki RGV 250 Gamma, Vespa ET-4 125, MB 280SL (R107)
Vasta
#66

(29-07-2013, 09:21 AM)mellpoiss Kirjutas:  
(28-07-2013, 22:44 PM)Maccaroni Kirjutas:  paraku ei paku aga nii ahvatlevat lõhnabuketti.

[Pilt: A747-P002F1F-328x367.jpg]

Sõltumatu 2takt ruttusõitmise instituudi Big Grin poolt nii tsiviil- kui rajamasinatel testitud - alt pole vedanud!
Boonuseks see, et kolonnis sõites tahavad kõik vabatahtlikult "sabas" liikuda - et seda "õiget" nautida.Smile
On kuulda olnud ka tõsiusklikest, kes talvemasenduse teraapia mõttes mõne tilga pliidirauale poetavad, pidavat aitama.Big Grin

Proovi ära.

Viimaseks tõestuseks tõenäoliselt üks vähestest pillidest, äsjasel 24h ühisruttusõitmisel, millel keerati ainult kraani ja gaasirutskat.
OK, polnud ka kõige kõrgemad eesmärgid seatud, sest sarja kollanokkadel ei sobi kohe vanadel kaladel ninast verd välja lüüa - ikka tasa ja targu sulandume kollektiivi.Big Grin

Proovisin selle tavaõlist 3x kallima õli ära ja ei ütleks, et lõhn oleks 3x parem või ligilähedane kastoorile.
Võibolla omadustelt on parem, kuid soovitud lõhnabuketti ma sealt ei leidnud.
Vist on nina nohune.
Vasta
#67

Kasutan oma kahetaktilistes Shell Racing M-i,mõeldud muidugi kartidele aga kastoori lõhn nii hea,et vanakooli meestel on nina püsti ja ajavd nagu isased koerad õhku tagaBig Grin

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#68

Ära'nd kade ole, näita vahelduseks ka mõni uuem pilt.
Vasta
#69

2014 hooajaks sai tehtud nii mõnigi update. Tuhatkond kilomeetrit olen sel aastal maha sõitnud.

[Pilt: 01070281273760f.jpg]

1. Resosumpsid. Ot nemetskoi firmõi MZ, sportivnõi variant. Nendega oli selline lugu, et harutasin nad koheselt laiali ja avastasin mufflerist pehmelt öeldes imeliku mürasummutuslahenduse, mis ka koheselt prügikasti rändas. Selle klaasvillast ja tsinktraadist aretise asemele sai muffleri sisuks tehtud roostevabast perfotoru.
Minek on korralik. Veab nii alt kui ülevalt ja magus elu algab 4000 RPM alt. Võrreldes Jawa originaalsumpsidega on üpris käredahäälsed ja nüüd on ka kiiruse pealt kuulda, mida mootor teeb.

[Pilt: 010702812949ad4.jpg]

2. Tagumised gaasamordid. Ot angliskoi firmõi Girling. Täpselt pole õnnestunud tuvastada, kuid ilmselt pärinevad nad Nortonilt. Jawa 634 originaalist ca 5 cm pikemad ja tiba jäigemad - sõita on väga hea.
Seoses tõstetud tagumikuga sai ketile aretatud reguleeritav alumine rullik, kuna pikem kiigekäik eeldab lõdvemat ketti ja rulliku mõte on kiige alumises asendis ketile vajalik pinge anda.

3. Esiamordid on pärast õlivahetust lõpuks korralikult tööle hakanud. Mineral W10-ga sai asi parem, kui algselt sisse valatud W15-ga.

4. Spidoka sain lõpuks tööle. Algse setiga lakkas kõigepealt toimimast odomeeter ja külka tigu näitas kiirust 10 km vähem, kui tegelikult oli. Liiga väike spidonäit on ju demoraliseeriv Smile
Kurtna laadalt sain tuttuue spido ning hiljuti ka õiges mõõdus spidoteo, mis näitab täpselt GPS kiirust ja ka odo toimib nagu peab.

5. Pärast kolvipeade ja kanalite puhastamist mõõtsin Squish clearance, mis on mõlemal pütil 0,8 - 1 mm.

[Pilt: 0107028123c44b6.jpg]

===

Õlijutu kohta lisaks niipalju, et kasutasin sedasama Shell Advance Racing M nimelist toodet eelmise hooaja lõpus. Pudelil on kardipilt, kuid taga kenasti kirjas, et toode sobib kõigile 2T racing kartidele ja tsiklitele. Lõhn on tal tõesti eriti hea ja õlitab suurepäraselt, kuid kahjuks sittab kolbe ja kanaleid kastoorile omaselt täpselt samamoodi nagu puhta kastooriga sõites.

Castrol A747 on ca 30% - seega üsna väikese kastoorisisaldusega estri baasil poolsünt. Kahtlemata superhea õli, kuid jah - lõhn pole suurem asi.

Selle hooaja olen lasknud Castrol Power 1 Racing nimelise täissünt võidusõiduõliga, mis on kõigest 2x kallim, kui tavaline ja lõhnalt sama hapu, kui A747, kuid määrib nagu üks racing toode määrima peab ja lisaks põletab jäägid ära - seega sittab mootorit vähem.

Kastoorist tekkiv nõekiht oli üheks detonatsiooni põhjuseks, millega eelmine hooaeg sai maadeldud. Teine põhjus oli ilmselt varasevõitu süüde, mis sai regullitud 2 mm enne Ü.S.S.
Ühesõnaga enam detonatsiooni pole ja õiget lõhna pole samuti - viimasest tunnen muidugi suurt puudust, esimesest mitte eriti Smile

Nüüd on palavaid sõiduilmasid tulekul - seega, kui kellelgi isu Tallinna lähistel kahetaktilisi vanureid tuulutada, siis lööks ka mina kampa.

================================
Jawa 350-634, Suzuki RGV 250 Gamma, Vespa ET-4 125, MB 280SL (R107)
Vasta
#70

Mitme hambaga see soolomasina tigu on 14- 15
Vasta
#71

(24-07-2014, 23:46 PM)roosakummik Kirjutas:  Mitme hambaga see soolomasina tigu on 14- 15

12 hammast.

================================
Jawa 350-634, Suzuki RGV 250 Gamma, Vespa ET-4 125, MB 280SL (R107)
Vasta
#72

Shell-i oma sittab jah,aga ainult sel juhul kui pööre madal,muidugi ei saagi ju Jawaga koguaeg 6000+rpm sõita,kardil seevastu põletab ilusti kõik ära ja kanalid puhtad kuna need raketi ja rotaxi mootorid kõrge pöördega.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#73

Mul sama jama, spidokas näitab kiirust 10 kilomeetrit tegelikust vähem.
Õlina olen viimasel ajal kasutanud täissünt Motex 2T-sk. Meie külapoes maksab too 12.80.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne