27-08-2013, 01:28 AM
Kuidas lahendasid teema alguses mainitud leegitoru ja summuti ühendamise probleemi? Asbestnöör koos paigaldusjuhisega ootavad sind siiani muide.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
(27-08-2013, 01:28 AM)Marko Kirjutas: Kuidas lahendasid teema alguses mainitud leegitoru ja summuti ühendamise probleemi? Asbestnöör koos paigaldusjuhisega ootavad sind siiani muide.Ostsin poest tuubi sumpsipastat. Leegika seibi määrisin sellega mõlemalt poolt ja peab. Sumpsi/leegika vahel on muidu vitonist o-rõngas, kuid ei pea. Toppisin sinna niipalju nööri, kui mahub ja lõpu temmisin sama pastaga. Enne pastat kerisin maalriteibiga tiiru ümber leegika, et seda ära ei mäkerdaks. Nii on päris ok.
(29-07-2013, 09:21 AM)mellpoiss Kirjutas:(28-07-2013, 22:44 PM)Maccaroni Kirjutas: paraku ei paku aga nii ahvatlevat lõhnabuketti.
Sõltumatu 2takt ruttusõitmise instituudi poolt nii tsiviil- kui rajamasinatel testitud - alt pole vedanud!
Boonuseks see, et kolonnis sõites tahavad kõik vabatahtlikult "sabas" liikuda - et seda "õiget" nautida.
On kuulda olnud ka tõsiusklikest, kes talvemasenduse teraapia mõttes mõne tilga pliidirauale poetavad, pidavat aitama.
Proovi ära.
Viimaseks tõestuseks tõenäoliselt üks vähestest pillidest, äsjasel 24h ühisruttusõitmisel, millel keerati ainult kraani ja gaasirutskat.
OK, polnud ka kõige kõrgemad eesmärgid seatud, sest sarja kollanokkadel ei sobi kohe vanadel kaladel ninast verd välja lüüa - ikka tasa ja targu sulandume kollektiivi.
(24-07-2014, 23:46 PM)roosakummik Kirjutas: Mitme hambaga see soolomasina tigu on 14- 15