21-12-2013, 03:04 AM
Räägiks vähe diferentsiaali blokeeringust, õigemini selle pedaalist.
Mul tekkis küsimus, et miks ta jala alla on pandud? Kas käsitsi kang ei oleks mitte mugavam. Kui traktoril ratta ringi võtab, siis pead ju gaasi andma, sidurit vabastama ja samal ajal ka bloki sisse vajutama. Või on seal mingid omad nipid? Käsigaas on abiks kindlasti, kuid siiski. Miks jalaga? Mugavam oleks ju käega kangi tõmmata ja jalaga gaasi timmida.
Kui blokk sees on, kas ta jääb sisse seniks, kuni vedu taga on, või lahkub koheselt peale jala pedaalilt eemaldamist?
Teine asi mis mulle küsimusi tekitab, miks blokeeringul ei ole lukustust, et tõmbad või vajutad ja jääbki lukku seniks, kuni luku lahti lased. Kui habras t-40'ne blokeering on? Kui lukustuse sisse unustaksid, kas jupid hakkaksid lendama? Kas selle pärast on jäetud lukk tegemata blokeeringule. Luku all ma mõtlen tavalist vedruga naga, mis jätab pedaali x asendisse kuni naga vabastamiseni.
Mul tekkis küsimus, et miks ta jala alla on pandud? Kas käsitsi kang ei oleks mitte mugavam. Kui traktoril ratta ringi võtab, siis pead ju gaasi andma, sidurit vabastama ja samal ajal ka bloki sisse vajutama. Või on seal mingid omad nipid? Käsigaas on abiks kindlasti, kuid siiski. Miks jalaga? Mugavam oleks ju käega kangi tõmmata ja jalaga gaasi timmida.
Kui blokk sees on, kas ta jääb sisse seniks, kuni vedu taga on, või lahkub koheselt peale jala pedaalilt eemaldamist?
Teine asi mis mulle küsimusi tekitab, miks blokeeringul ei ole lukustust, et tõmbad või vajutad ja jääbki lukku seniks, kuni luku lahti lased. Kui habras t-40'ne blokeering on? Kui lukustuse sisse unustaksid, kas jupid hakkaksid lendama? Kas selle pärast on jäetud lukk tegemata blokeeringule. Luku all ma mõtlen tavalist vedruga naga, mis jätab pedaali x asendisse kuni naga vabastamiseni.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!