06-07-2014, 13:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-07-2014, 13:24 PM ja muutjaks oli maitus.)
(06-07-2014, 10:12 AM)Tift Kirjutas:Siit selgub, et ei olegi midagi võimatut . Head keevitust mul ei ole ja keevitaja olen ka kehvapoolne, rääkimata treimistöödest,....... aga milleks siis head sõbrad on...!(06-07-2014, 05:23 AM)maisalup Kirjutas: Hoopis lihtsam on lähneda tagantpoolt. Lõika tagant silimdri kaan maha ja siis silindrist nii pikk jupp maha kui tarvis lühemaks teha ning keevita uuesti kokku. kõik keermed jäävad alles. Silibdri vars aga lõika lühemaks eest silma juurest ja hiljem keevita silm tagasi. Pole treialit vaja ega midagi, aga on vaja härti keevitada, et survet pidama jääb. Kui hea keevitaja oled, siis teeb kodus relaka ja keevitusega selle ära.
See on lihtsaim moodus. Olen ise kasutanud sealjuures ikkagi treiali abi, sest mahalõikamisel on hea, kui ees on sirge joon ja mõlemal hülsi serval või siis tagumisel kaanel faasid olemas keevituse jaoks. Ses mõttes on igati õige seda mahalõikamist teha treipingis. Hülsi seina paksus on tavaliselt 5 mm. Tagakaane üks serv läheb väikse astmega hülsile sisse ja siis on pealt hea kindel keevitada. Astmega ühendus on suht lollikindel ja ka tavaline keevitaja saab hakkama. Varrel nii tehaksegi - silm maha ja pärast uuesti otsa tagasi. Paljudel silindritel käib silm keermega otsa. Varre lühemaktegemisel oleks hea, (kui vars täiesti sees on), et silindri kaane ja silma vahele jääks mõni millimeeter veel vart näha, muidu teeb haiget hülsikaane tolmu- ehk porikaitsetihendile.
(06-07-2014, 11:31 AM)autojuht Kirjutas: Vika pilt siia üles, siis AMF komisjon saab otsustada kuidas asi lahendadaPilt tuleb ka mingi aeg