18-03-2015, 23:08 PM
Täna sai üht teist ära tehtud ja ka kõvasti ämbrisse astutud. Kõigepealt mõtlesin välja ja tegin valmis difriluku hoovastiku. Kõik oli tore niikaua kui pealmist plaati kohale hakkasin panema ja avastasin, et tagasitõmbevedru jääb aisa kronsteini ette- tätsa tola, ma ei tea mis kohaga ma mõtlesin:
Aga ok, selle vedru saab ka hoovastiku külge hiljem kuhu iganes panna. Pidurid sai eile paigaldatud. Igavesti lahe oli tuulutada- üks käsi ulatas näppu nipli peal hoidma kui teisega pidurit vajutasin . Aga vägev sai, leket ei ole ja pidurdab ilusti:
Siis hakkas aga "nalja" saama. Kui ma selle difriluku vedru kus seda ja teist olin saatnud, siis sättisin pealmise plaadi paika ja avastasin, et aiste kronsteinid on just sellise kohapeal, et keskmisi kammitsaid ei pane mingi nipiga niisama paika. Tõstsin siis plaadi üles, aga selleks tuli plaat tahapoole liigutada, sest need kuramuse aistehoidjad läksid muidu vastu difri korpust ja plaati ei saanud tõsta ja tagasi nihutades läksid ju hoopis vale koha peale plaadi sees olevad kammitsate augud...rsk ! No täisesti võimatu tundus esimese hooga- suits ette ja istusin maha, no s_tamaitse oli suus, täiesti võimatu tundus. Hea et kodus viina ei ole, oleksin pudeli jutiga tühjaks joonud arvatavasti. No proovisin siis veel sellist nõksu, et tõstsin üles ainult plaadi tagumise serva, jättes esimese raamile ja ... õnnestuski. No suur oli mu rõõm ja sära tekkis silma.... aga see rõõm oli üürike. Kohe selgus välimisi kammitsaid pannes, et parempoolne raam oli kuidagi laiem välja tulnud kui kammitsate vahe seda võimaldas. Haarasin uue suitsu järgi ja laususin kõige vägevamaid sajatusi mida ma oskasin. Ei saa ju ometi hakata raami ümber tegema. Viga ei olnud küll suur, aga piisav, et ära ei mahuks- asjad ju rauast ja ei anna kummi moodi kokku suruda. Lõpuks keerasin kammitsale mutrid otsa ja andsin keskele haamrit- läksid küll natuke kõveraks. Mingi moega sain siis vähemalt kammitsa otsad raami peale. Siis sättisin tungi alla ja hakkasin tõstma. Tusis koos terve massinaga ja mingi aja pärast vajus kriuksudes masin alla ja nii sain kammitsad kuni plaadini. Aga plaadi augud olid tükk maad vasemal kui kammitsa otsad. Õnneks on Gaziku rummudes suured avad sees ja läbi nende andsin siis otstele kaika pikendusega kolakat kuni otsad auku said. Siis tungisin lõpuni sisse. Ma kohe ei julgenud neid keermeid vaadatagi, tegin enne veel kolmanda suitsu rahustuseks. Siis aga selgus, et mutter läheb päris näpuga keerates otsa. Ju siis said need kammitsad ikka õigest materjalist tehtud. Mingi vintlatt oleks mitte ainult et keermest puhas olnud vaid ka teise profiiliga. Tulemus siis selline:
Rippsüsteemi toel on omaarust tugevust piisavalt ja esimene ja peamine rippsüsteemi vidin sai ka külge. Üle mõõtes selgus, et see asi on 1 cm vasakule saanud, aga tühja temaga, sellest ei saa silmaga aru ja vaevalt, et ka ekspuatatsioonis tunda annab. Pingutitega on ka selline jama, et ei lähe keskelt otsa- tagasilla kobakas jääb ette. Mõõtsin, et kui pingutite otstel mõlemalt poolt sent maha võtta ja võll ka lühemaks lõigeta, siis peaks otsa minema- mis hirmsat jõudu seal ikka on, et natuke kitsamad ei tohiks olla..
Aga ok, selle vedru saab ka hoovastiku külge hiljem kuhu iganes panna. Pidurid sai eile paigaldatud. Igavesti lahe oli tuulutada- üks käsi ulatas näppu nipli peal hoidma kui teisega pidurit vajutasin . Aga vägev sai, leket ei ole ja pidurdab ilusti:
Siis hakkas aga "nalja" saama. Kui ma selle difriluku vedru kus seda ja teist olin saatnud, siis sättisin pealmise plaadi paika ja avastasin, et aiste kronsteinid on just sellise kohapeal, et keskmisi kammitsaid ei pane mingi nipiga niisama paika. Tõstsin siis plaadi üles, aga selleks tuli plaat tahapoole liigutada, sest need kuramuse aistehoidjad läksid muidu vastu difri korpust ja plaati ei saanud tõsta ja tagasi nihutades läksid ju hoopis vale koha peale plaadi sees olevad kammitsate augud...rsk ! No täisesti võimatu tundus esimese hooga- suits ette ja istusin maha, no s_tamaitse oli suus, täiesti võimatu tundus. Hea et kodus viina ei ole, oleksin pudeli jutiga tühjaks joonud arvatavasti. No proovisin siis veel sellist nõksu, et tõstsin üles ainult plaadi tagumise serva, jättes esimese raamile ja ... õnnestuski. No suur oli mu rõõm ja sära tekkis silma.... aga see rõõm oli üürike. Kohe selgus välimisi kammitsaid pannes, et parempoolne raam oli kuidagi laiem välja tulnud kui kammitsate vahe seda võimaldas. Haarasin uue suitsu järgi ja laususin kõige vägevamaid sajatusi mida ma oskasin. Ei saa ju ometi hakata raami ümber tegema. Viga ei olnud küll suur, aga piisav, et ära ei mahuks- asjad ju rauast ja ei anna kummi moodi kokku suruda. Lõpuks keerasin kammitsale mutrid otsa ja andsin keskele haamrit- läksid küll natuke kõveraks. Mingi moega sain siis vähemalt kammitsa otsad raami peale. Siis sättisin tungi alla ja hakkasin tõstma. Tusis koos terve massinaga ja mingi aja pärast vajus kriuksudes masin alla ja nii sain kammitsad kuni plaadini. Aga plaadi augud olid tükk maad vasemal kui kammitsa otsad. Õnneks on Gaziku rummudes suured avad sees ja läbi nende andsin siis otstele kaika pikendusega kolakat kuni otsad auku said. Siis tungisin lõpuni sisse. Ma kohe ei julgenud neid keermeid vaadatagi, tegin enne veel kolmanda suitsu rahustuseks. Siis aga selgus, et mutter läheb päris näpuga keerates otsa. Ju siis said need kammitsad ikka õigest materjalist tehtud. Mingi vintlatt oleks mitte ainult et keermest puhas olnud vaid ka teise profiiliga. Tulemus siis selline:
Rippsüsteemi toel on omaarust tugevust piisavalt ja esimene ja peamine rippsüsteemi vidin sai ka külge. Üle mõõtes selgus, et see asi on 1 cm vasakule saanud, aga tühja temaga, sellest ei saa silmaga aru ja vaevalt, et ka ekspuatatsioonis tunda annab. Pingutitega on ka selline jama, et ei lähe keskelt otsa- tagasilla kobakas jääb ette. Mõõtsin, et kui pingutite otstel mõlemalt poolt sent maha võtta ja võll ka lühemaks lõigeta, siis peaks otsa minema- mis hirmsat jõudu seal ikka on, et natuke kitsamad ei tohiks olla..