19-03-2015, 09:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-03-2015, 09:38 AM ja muutjaks oli Tift.)
Esteks sellest tagatüki paigaldusest - see tükk on sul kõik üks tervik. Filigraanne töö, peaks ütlema. Mõni kõks suurema haamriga käib ikka asja juurde . Rippsistemi tükid võib sinna südamerahuga külge krudida ja unustada - see on päris hea tugevusvaruga tehtud. Masina tagaots näeb välja nagu tank - värise, Putin, rsk!Mulgimaa mehed sõidavad oma kätega tehtud massinatega Kremli siledaks !
Treimistöödest rääkides - see pink peaks sul ikke endal olema. Saaks oma asjad tehtud ja teistelegi jätkuks... .
Hüdropumba vahetükk - selle kinnised laagrid tee enne paigaldust tasakesi ühe külje pealt lahti ja lisa kergelt määret juurde. Korduvad elujuhtumid tõestavad, et see on vajalik.
Nüüd, kui see tagaplaat on paikas, on paras aeg hakata vaatama, kuidas diffriluku hoovastikuga lood on. Pean sulle ütlema, et ära sa seda plaati veel päris kinni tõmba, sest vahest on tarvis see veel korraks maha võtta, et difriluku juhtimisvidinad paika saada. Ei või iial teada . Rattapoolsete kammitsamutrite alla lähevad veel tagaporikate kinnitusplaadid vms?
Treimistöödest rääkides - see pink peaks sul ikke endal olema. Saaks oma asjad tehtud ja teistelegi jätkuks... .
Hüdropumba vahetükk - selle kinnised laagrid tee enne paigaldust tasakesi ühe külje pealt lahti ja lisa kergelt määret juurde. Korduvad elujuhtumid tõestavad, et see on vajalik.
Nüüd, kui see tagaplaat on paikas, on paras aeg hakata vaatama, kuidas diffriluku hoovastikuga lood on. Pean sulle ütlema, et ära sa seda plaati veel päris kinni tõmba, sest vahest on tarvis see veel korraks maha võtta, et difriluku juhtimisvidinad paika saada. Ei või iial teada . Rattapoolsete kammitsamutrite alla lähevad veel tagaporikate kinnitusplaadid vms?