15-05-2015, 09:35 AM
(15-05-2015, 02:09 AM)maitus Kirjutas: Seda filtrit näpuvahel keerutades tekkis veel selline küsimus, et miks peaks antud filtri puhul, tagsivoolutoru olemasolul pump üldse kütust läbi filtri imema kui tagasivool filtrist paaki ja pumbale pealevool, filtrist pumpa, saavad kokku ühes filtri kambris (nii nagu pildil filtri peal nooltega näidatud on)?
...
Kuidas filterelement ja tagasivoolukanalid paiknevad? Kas pumbast sisenenv tagasivool satub puhta kütuse tsooni või paagist pealetuleva filtreerimata kütuse tsooni?
Millise masina pealt kütusefilter üldse pärineb?
Tagasivool ei pea minema paaki, võib ka pumba sisendisse või filtrisse. Aga huvitavaks läheb siis, kui tagasivoolus on õhuleke ja kütusenivoo paagis pumbast allpool... Katsu siis õhk kätte saada.
Miks ta tavaliselt paaki läheb, on eelkirjutajad juba ära öelnud.
Väga mõistlik oleks kütuse peenfilter panna etteandepumba ja KSP vahele - nii ei teki huvitavaid õhuilminguid ja kütuse lõppemisel paagist kaotab mootor varakult võimsust filtrit tühjendamata. Aga kuna Martal on kütusepaak pumbast kõrgemal niikuinii, siis säti lihtsalt filter kütuse miinimumtasemest allapoole ja teeb üsna sama välja. Lihtsalt filtri ummistumisel hakkab jõukadu varem.