Postitused: 91
Teemad: 30
Liitus: Dec 2004
Maine:
0
Soetasin telwini 200A MIGi ja tahan hakata oma tarbeks AL-i ja RV materjali keevitama. Selleks on vaja tuua ka pudel argooni. Mul on ühes pudelis 50bar Heeliumit(mingi sukeldumisgaasi segamise jääk). Kas AL-i ja RV-d heeliumis saab keevitada ja missugune on tulemus? Hetkel pole ka kelladega regulaatorit, küll aga on mingis kolakastis pinnaltoitega sukeldumiseks reguleeritavaid õhuregulaatoreid. Tea, kas CO2-Argooni regulaatoris midagi erilist on? Õhu regulaatori kellad näitavad sisend ja väljund rõhku, argoon regulaatoril vist madalrõhu kell näitab liitreid minutis. Mis väljund rõhu peale peaks gaasi keerama, et ei jääks puudu ega saaks liiga palju?
Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Dec 2011
Maine:
4
Alumiiniumi keevitamisel ära unusta ka teflon kõri .
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
15-03-2013, 00:10 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-03-2013, 00:14 AM ja muutjaks oli
phyl.)
Ega see MIG-iga alumiiniumi keevitamine tugev jää. Rabedaks/hapraks muudab keevituse kõrvalt materjali ja korralikku läbistamist ka ei toimu.
Kui aastas mõni detail kokku vaja keevitada, siis soovitan soojalt lasta TIG-i meestel seda teha.
MIG on ikka pleki- ja raua töödeks.
Vastav masin peab ka ikkagi olema, et värvilisi metalle saaks kokku keevitada.
Link:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=28608
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 870
Teemad: 3
Liitus: Feb 2012
Maine:
13
Natuke sõltub materjalist. Osa jäävad tõesti keevise kõrvalt rabedaks, aga eamasti on tegemist ühe tihendi veaga mis jääb käpa ja susside vahele.
Rabedaks jäävate materjalidega on üks võimalus natuke lõõmutada ja siis keevitada. Õhukese materjali puhul piisab kasvõi sellest kui tavalise ballooni otsa käiva gaasipõletiga üle lasta.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Postitused: 870
Teemad: 3
Liitus: Feb 2012
Maine:
13
(15-03-2013, 19:47 PM)Gravity Kirjutas: Tig keevituse puhul pole elektrood ja täidistraat omavahel seotud ehk kogu protsess on paremini kontrollitav erinevalt Migist. Kui sul on näiteks väike detail siis keevituse kiirus pidevalt muutub kuna detail soojeneb ja seda vähem tahab soojendamsit saada. Alguses kui on liiga külm siis ei hakka täidismaterjal peale. Mig puhul tähendaks ,et peaksid sujuvalt muutma traadi etteande kogust keevitusprotsessi vältel või muutma keevitusvoolu. Veidi keeruline ju
Täna tegelevad selle probleemiga juba keevituseadmed ise. Seadmel on vaja teada materjal ja paksus.
Need küll maksavad vähe rohkem.
Ettesoendamine aitab palju. ise olen hädaga teinus seda tavalise elektripliidi peal.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Postitused: 445
Teemad: 71
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
Veel üks probleem millega alumiiniumi MIG-ga keevitades kokku puutub on see ,et kõik vidinad pole alati puhtast alumiiniumist mida vaja suristada. Ühe rehvipingi reduktor läks puru meil näiteks aga see sunnik oli silumiinist. Andis ikka oksendada seda kokku. TIG-ile selle täitetraadi juppi ikka leiad et mingit muud materjali kokku lasta aga hakka MIG-le rulli nüüd mingite sunnikute jaoks otsima.
Ja ega väikeste detailide puhul polegi mõtet keevitust alati sisse lülitada.. Mida sa neist külmõmblustest ikka soristad sinna peale. Tsikli heebleid sai näiteks elektroodiga üldse keevitatud.