Sõiduautod «Жигули» hooldus, pilte,juttu tehasest
#41

(24-03-2013, 17:07 PM)MAZ Kirjutas:  Minu meelest ka Tartus oli väga lühikest aega VAZ teenindus? Parandage mind,kui eksin.

Polnud see nii pisike aeg midagi. Maja, kus praegu on "Carring", ehitati algselt VAZ serviseks.
http://www.carring.ee

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#42

Kas kuskil pilte ka on selle Tartu Vaz service kohta. Kas ma otsisin siis vale nimega et ma ei leidnud.
Vasta
#43

Kui juba lahmimiseks läks panen veel mõned:

http://www.ra.ee/fotis/index.php?type=2&id=424453

http://www.ra.ee/fotis/index.php?type=2&id=416632

http://www.ra.ee/fotis/index.php?type=2&id=416633

http://www.ra.ee/fotis/index.php?type=2&id=416634

http://www.ra.ee/fotis/index.php?type=2&id=425916

http://www.ra.ee/fotis/index.php?type=2&id=434210

http://www.ra.ee/fotis/index.php?type=2&id=434211

http://www.ra.ee/fotis/index.php?type=2&id=434212

http://www.ra.ee/fotis/index.php?type=2&id=498525

http://www.ra.ee/fotis/index.php?type=2&id=341454

edit:
Vaade Tallinna Tööstuskaubastu autokaupluse laoplatsile Mustamäel.
http://www.ra.ee/fotis/index.php?type=2&id=357503

(24-03-2013, 18:36 PM)deeremees Kirjutas:  Kas kuskil pilte ka on selle Tartu Vaz service kohta. Kas ma otsisin siis vale nimega et ma ei leidnud.

oskab keegi kommenteerida, et kas see on see sama VAZ keskus
http://www.ra.ee/fotis/index.php?type=2&id=416624
http://www.ra.ee/fotis/index.php?type=2&id=416633
või mingi muu töökoda?
Vasta
#44

Ma teadsin siiani, et Tartus asus see hooldusmaja varasemalt Turu tänaval, praeguses Sepa Keskuses.
Vasta
#45

Sepa teenindus oli nagu selline üldteenindus. Seal remonditi nii moskvitse, volgasid, sapikaid, kui ka ziguli´sid. Ilmatsalu ringil oli spetsiaalne VAZ-autode teenindus.
Lisaks tegutses sealsamas kõrval asuvas tanklas ka üheboksiline teenindus. Koos varuosade müügipunktiga. Seda müügipunkti osa ei ole vist nagu enam tankla küljes. Praeguse R-kioski katus tuleks mõtteliselt edasi pikendada kuni peaaegu nurgani. Müügipunkti uks on siinpoolses otsas. Vist otsast. Teeninduspunkt kuulus samuti VAZ servisele, või pagan teab, mis tema nimi oli. Kooperatiive siis veel ei olnud, kõik puha riigi värk. Teisel pool teed võtsid kombainid vilja. Volvo nimegi ei teatud eriti.

Elusvaade

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#46

(23-03-2013, 18:55 PM)deeremees Kirjutas:  Kunagi ETV pealt jooksis film kus rääkis Nõukogude liiklusest ja autodest ja seal natuke näitas seda Ziguli hooldusmaja. Smile
"Vana aja asjad", kus Heimar Lenk tegi intervjuud. Aga see võis ka olla Järve hooldekeskus.

Haljalas oli VAZ teenindus Rakvere mnt 5 ja eraldi varuosapood Rakvere mnt 18a.
Vasta
#47

Mis aastateni need VAZ Service hoolduspunktid tegutsesid. Kas sinnamaani kui Eesti taasiseseisvus või hiljem.
Vasta
#48

Vana aja asjad, osa liiklusvahenditest. Seal siis teenindusest kah väike lõik ja muid teisigi toredaid kaadreid Wink
http://arhiiv.err.ee/vaata/vana-aja-asja...usvahendid

Tekstid ja sisuloome sinu kodulehele, e-poele, blogile!
info.pantertrade@gmail.com
Vasta
#49

(24-03-2013, 22:21 PM)heiki Kirjutas:  
(23-03-2013, 18:55 PM)deeremees Kirjutas:  Kunagi ETV pealt jooksis film kus rääkis Nõukogude liiklusest ja autodest ja seal natuke näitas seda Ziguli hooldusmaja. Smile
"Vana aja asjad", kus Heimar Lenk tegi intervjuud. Aga see võis ka olla Järve hooldekeskus.

Haljalas oli VAZ teenindus Rakvere mnt 5 ja eraldi varuosapood Rakvere mnt 18a.


Mäletan minagi seda vaz teeninduspunkti, maja ees seisis tihti ka pealt kinnine, kollast värvi vaz kastikas. Hiljem müüdi seal majas uusi Nissaneid. Mõelda vaid, väikeses alevikus müüdi 90-ndate keskpaiku tutikaid Nissaneid (maxima, primera olid salongis seismas).
Vasta
#50

Nõuka ajal oli selle vaz kastika numbrimärk 2101BA3 hilisemal ajal 506RAA. Tegemist oli 84 või 85 aasta vaz 21013-ga.
Vasta
#51

(26-03-2013, 21:25 PM)rivo54 Kirjutas:  Nõuka ajal oli selle vaz kastika numbrimärk 2101BA3 hilisemal ajal 506RAA. Tegemist oli 84 või 85 aasta vaz 21013-ga.

No see on ikka väga ülbe number. Seal peab päris kenake lugu taga olema.
Vasta
#52

(26-03-2013, 22:06 PM)Alts Kirjutas:  
(26-03-2013, 21:25 PM)rivo54 Kirjutas:  Nõuka ajal oli selle vaz kastika numbrimärk 2101BA3 hilisemal ajal 506RAA. Tegemist oli 84 või 85 aasta vaz 21013-ga.

No see on ikka väga ülbe number. Seal peab päris kenake lugu taga olema.
mis lugu seal eriti olema peaks , autoservise sägad olid lihtsalt omalajal umbes samakõvad mehed ,kui praegu riigikogujad
Vasta
#53

Kogu selle uute autode komplekteerimisega on meeles üks seik, kui vastavalt kliendi soovidele ja rahakoti paksusele oli komplekteeritud siseturule määratud vaz 2105 kõrvalasuvast export tagasitulnud salongiga, siis juhuslikult märgati, et katus on ostetaval autol rikutud.... Nimelt oli mingi lahtipääsenud kett rongi peal kogu selle aja vastu katust kriipinud...( autosi toodi rongiga Eestisse)... ja tuli kõik tagasi monteerida.....

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#54

(26-03-2013, 21:25 PM)rivo54 Kirjutas:  Nõuka ajal oli selle vaz kastika numbrimärk 2101BA3 hilisemal ajal 506RAA. Tegemist oli 84 või 85 aasta vaz 21013-ga.

Polegi ühtegi kastiga vazi näinud liikumas. Nad vist suht haruldased. Ei tea kas see kastiga vaz veel alles, mida siin mainitud on. Või juba kuskil vanarauaks viidud.
Vasta
#55

(27-03-2013, 17:11 PM)deeremees Kirjutas:  
(26-03-2013, 21:25 PM)rivo54 Kirjutas:  Nõuka ajal oli selle vaz kastika numbrimärk 2101BA3 hilisemal ajal 506RAA. Tegemist oli 84 või 85 aasta vaz 21013-ga.

Polegi ühtegi kastiga vazi näinud liikumas. Nad vist suht haruldased. Ei tea kas see kastiga vaz veel alles, mida siin mainitud on. Või juba kuskil vanarauaks viidud.

Üheksakümnendatel liikus neid 2104 baasil kastikaid omajagu. Varasemalt olid vaid mõned üksikud istehtud isendid.
Vasta
#56

(27-03-2013, 17:47 PM)zazik Kirjutas:  
(27-03-2013, 17:11 PM)deeremees Kirjutas:  
(26-03-2013, 21:25 PM)rivo54 Kirjutas:  Nõuka ajal oli selle vaz kastika numbrimärk 2101BA3 hilisemal ajal 506RAA. Tegemist oli 84 või 85 aasta vaz 21013-ga.

Polegi ühtegi kastiga vazi näinud liikumas. Nad vist suht haruldased. Ei tea kas see kastiga vaz veel alles, mida siin mainitud on. Või juba kuskil vanarauaks viidud.

Üheksakümnendatel liikus neid 2104 baasil kastikaid omajagu. Varasemalt olid vaid mõned üksikud istehtud isendid.
04 baasil kastikad olid tehasetoodang.Illustreeriv pilt [Pilt: 302748_428745100507775_1970504033_n.jpg]
773AOP
Mark: VIS
Mudel: 2345
Esmane registreerimine: 06.11.2000
Vasta
#57

Selle Vaz-i ja hiljem Nissanite Haljalas service pidamise au saab endale mu äi. Kui sinnakanti satun, uurin kollase kastika kohta.

(26-03-2013, 19:52 PM)dude Kirjutas:  Mäletan minagi seda vaz teeninduspunkti, maja ees seisis tihti ka pealt kinnine, kollast värvi vaz kastikas. Hiljem müüdi seal majas uusi Nissaneid. Mõelda vaid, väikeses alevikus müüdi 90-ndate keskpaiku tutikaid Nissaneid (maxima, primera olid salongis seismas).

Turbonegro
Vasta
#58

Aga, rääkige meile kes juures ei olnud, mismoodi mootorrataid müüdi? Kus kohas? Vabalt või loaga jne?



Citroen DS 21 1970, Matchless 500 twin 1955, K750 1960, K750M 1970
Vasta
#59

(27-03-2013, 21:00 PM)magnusk750 Kirjutas:  Aga, rääkige meile kes juures ei olnud, mismoodi mootorrataid müüdi? Kus kohas? Vabalt või loaga jne?

Tean ühe külgkorviga emmilise raudteedpidi venemaale saatmist. Ilmselt oli siin lihtsam saada kui seal.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#60

(27-03-2013, 21:00 PM)magnusk750 Kirjutas:  Aga, rääkige meile kes juures ei olnud, mismoodi mootorrataid müüdi? Kus kohas? Vabalt või loaga jne?
Külkorviga (soologa ei tohtinud üldse sõita) EMMIlised müüdi loaga.
Alamat kalssi rattad müüdi "vabalt" kaubamaja kaudu. Jutumärkides sellepärast, et paremad rattad (Jawa) läksid ikke tuttavatele. Pideva passimise pääle õnnestus mul soolo IZ Jupiter osta. Hind oli 630rubla. Rollereid ja võrrisi seisis pidevalt lettis. Rollerid kadusid siis letist, kui neile ülevaatus ära kaotati.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne