Hinnaunelmate paraad
#21

Kadari, 5+ !

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#22

Muret ei valmista mitte kõrged hinnad vaid madal palgatase.
Vasta
#23

Antud Volgad on lihtsalt liiga uued ja selgelt sitad autod, kui võtta absoluutskaalal. Küsida saab ja võib kõike aga selge on see, et mistahes sellist autot tuleks võrrelda Saksamaal Mercedeste hindadega ja kui seal küsitakse omamoodi legendi aga selle siiski haruldase ERIMUDELI eest 10K eur, siis pole mõtet püüda suvalist ja selgelt sitemas olukorras Volgat müüa 2/3 selle hinnaga! Lihtsalt me oleme ammu juba osake Euroopast ja "lolle" tuleb juba mujalt otsida!

Edit: Veel erilisem erimudel, tutikas 24 aastat vana W124 4-matic TE maksab aga juba 35 000 eur Wink Ksf! Võsa on praegu täiesti "endast väljas" aga Ta pole vist ainus, kes sellise aja peale keelt limpsaks. Ja iga uuem aasta tõmbab hinnast maha 3333,33 eurot.
Vasta
#24

natuke OT aga mu töökaaslase naabrimees ostis omale sügisel saksast w124-ja (täpselt ei mäleta aga mingi tavalise varustusega, tavaline bensukas oli, mitte e500) 5000.- eest, no lihtsalt oli vähesõitnud ja korralik auto ja ta tahtis korralikku mersut
Vasta
#25

Nu kui rehkendada, et tänane uus sarnane Mersu maksab miskit 60 k tuuris, siis ju päris hää kaup poole hinna eest poole kõvem auto saada...Rolleyes
Garantiid pole vajagi, aeg on nood mudelid juba ära proovinud.

loll on loll olla.
Vasta
#26

(30-03-2013, 17:05 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Antud Volgad on lihtsalt liiga uued ja selgelt sitad autod, kui võtta absoluutskaalal. Küsida saab ja võib kõike aga selge on see, et mistahes sellist autot tuleks võrrelda Saksamaal Mercedeste hindadega ja kui seal küsitakse omamoodi legendi aga selle siiski haruldase, siis pole mõtet püüda suvalist ja selgelt sitemas olukorras Volgat müüa 2/3 selle hinnaga! Lihtsalt me oleme ammu juba osake Euroopast ja "lolle" tuleb juba mujalt otsida!

Sina Priit ei saa enam asjadest aru, müüsid oma kingitused maha ja nüüd paned siin partsu.

Sinu tõsine luul on, et sakslane ja venelane annab omavahel võrrelda, ei anna, ei saa, pole võimalik.

Ideoloogia erinev, vajadused erinevad, võimalustest ma ei räägi ... sakslane reeglina hoiab oma tehnikat ja koonerdab, venelane ei hoia tehnikat ja koonerdab sealt, kus sakslane never-ever ei tee! Seega ka tehnika säilivus on väga kõrge Saksas ja mitte Venemaal, ühtlasi sellest tulenevalt ka vähesõitnud ja hästisäilinud isendeid Venemaal vähem, kui Saksas. Ok ... siiani on teema populistlik aga, sa Priit, unustasin ära kõige tähtsama, kui venelane ostab midagi hingele, siis TA RAHA EI LOE!!!!

Seega on ka tulevikus võimalik meil näha Vene ja ka Saksa tehnika liikumist ulmeliste hindadega, aind et Vene tehnika ulmeliselt kõige ja Saksa tehnika ulmeliselt madal.

Dad.
Vasta
#27

(04-04-2013, 10:09 AM)dad Kirjutas:  Ok ... siiani on teema populistlik aga, sa Priit, unustasin ära kõige tähtsama, kui venelane ostab midagi hingele, siis TA RAHA EI LOE!!!!

Rääkides Volgadest ja nostalgiast, siis venelane ei loe raha V8-Volgade soetamisel ja siin tegutses Riho kunagi ainuõigesti. Mingil ajahetkel võib nende eriliste Volgade hind tõesti ka 600 "Pullamani" omadega sarnanema või isegi ületada Mersut. Kuid ei hakka mitte kunagi suvalise Volga hind selline olema. Kui, siis autentne Mk.I GAZ-24 oma, mida toodeti väga vähe ja veel vähem on neid säilunud.
Näiteks kui uued omanikud sõbralikust garaažikooperatiivist küsiks emma-kumma 31013 eest a'la 25-30K eur, siis pole mõtet üldse vinguda, et palju küsitakse. Olgu või kõver kere jne - iga auto on ülim haruldus ja iga auto omab ajalugu. Ja kui mistahes romu V8-Volga on kasvõi 90% komplektne ja matching numbers... ja seda nad on. Kuid mitte mingi ajalugu ei ole, et "vanaisa võitis spordiloteriiga aastal 1987". Poohui on vanaisa ja spordiloterii!

Need kaks Volgat, paar ZIL'i, ZIS'i ja mõni Tšaika on hetkel Eesti kõige haruldasemad autod. Kõige haruldasem on äkki üldse Junost? Siis Kirsi 111 ning sinna otsa kohe V8-Volgad.

Ahjah, et kes ei tea, siis jutt on nendest Volgadest.
Vasta
#28

(04-04-2013, 11:53 AM)PlyVal64 Kirjutas:  Need kaks Volgat, paar ZIL'i, ZIS'i ja mõni Tšaika on hetkel Eesti kõige haruldasemad autod. Kõige haruldasem on äkki üldse Junost? Siis Kirsi 111 ning sinna otsa kohe V8-Volgad.

Nagu sa isegi võid tõdeda, siis masinad saavad aja jooksul lihtsalt otsa, jooksevad masinad Eestist välja ja on jälle tühi plats (ajalooliselt ilmselt kuni järgmise maailma ümberjagamiseni). Isegi meie kalliks peetud 451 kadus ida poole, kui venelased haisu ninna said.

Seega, mida iganes sa ka põhjendad, seletad või seisad lihtsalt pea peal, hakkavad "labased" Volgad maksma.

Dad.
Vasta
#29

Ok, ma saan aru et isad soovitavad neid teema alguses välja pakutud isendeid lausa investeerimisobjektina kaaluda, kuna meie naaberrahva hingelised eripärad tingivad neile hindadele veel ohtrasti kasvuruumi (ning mõistliku summa eest pakutud teenimisvõimalusest ära ütlemine tunduks veits imelik)?
Vasta
#30

Minu jaoks GAZ-24-10 on suht mõtetu auto, mida ka tasuta ei taha, olgu sellel R-4, V-8 või V-16 mootor peale. Vale auto, valest ajastust, valedest materjalidest jne. Seda enam ei saa ma eriti pihta viimati mainitud Tuula või mõne pedaalimoskvitchi hindadele.
Aga mina ei saa aru, miks mind või kedagit veel peab kõigutama see, mis hinnaga keegi seda asja tahab müüa. Ei huvita - las müüb. See kellele see meeldib, see ostab ja on selle peale õnnelik. Suht vähe kõigutab. Lisaks on ka elementaarne eetika.

Näide.

Ülalmainitud, kalliks peetud UAZ-450 rippus Auto24-s mitu kuud 70 000 eekuga ning terve foorum siin kaagutas kui ikka kallis see on, jne jne
Enda arust, 4500 eur maailmas ainuke säilinud originaalse isendi eest pole väga palju. Aga selleasemel lihtsalt kaagutas troobikond teadjamehi, kuidas ikka UAZ võib 70 000 maksta, kes see loll kes see ostab. Vaat kui see UAZ oleks Mersu, või BMW.
Muide, müüdi tol aastal vist 30 000 uut autot Eestis, keskmiselt 300 000 EEK tükk, eksole?

Kes ei tea, millest UAZist juttu on.

[Pilt: 260ed3u-480.jpg]

Venelastele, kes seda UAZi ostsid, see läks maksma, arvan, 70 000 X3 rohkem pluss aeg ja närvid ja risk, sest ok, ma ei räägi mida kõik need pidid selleks korraldama et seda üle piiri tuua. Aga peate mind lihtsalt uskuma. Ja olid need venelased selle ostu peale ikka väga ja väga õnnelikud nagu lapsed.

Need samad kaagutajad veel olid minu peale ka solvunud kaSmile

Nii et mina ei saa aru, kelle asi üldse, millise hinnaga keegi oma auto tahab müüa? Ei meeldi? Ära osta. Aga pole vaja kaagutama.

Milleks kellegi asja laita? Mis on kallis ja mis on odav? Kas sinu asi? Ega ostma ei pea ju vägisi? Kui liiga kallis - tee samasuguse ning müü odavalt maha.

Seda enam naljakas, et GAZ-24-d on ka sellise ja suurema hinnaga omaniku vahetanud, ka Eestis, ka viimasel ajal. Ja ka kordades suurema raha eest lastud Volgasid tehasekonditsiooni taastada. Just tuttav tegi kliendi toodud 24-le ainuüksi keevitustööd viiekohalise (!) numbri eest. Ilmselt, tellija on loll ja foorumit ei loe.

Mina näiteks vahin lahtise suuga sellise kuulutuse (auto jäi müümata, hetkel on "OSTA KOHE" hind poolteist korda maksimumpakkumisest kõrgem)

http://www.ebay.de/itm/Raritat-Ford-Knudsen-Taunus-Coupe-V6-GLX-mit-nur-026500-km-original-im-KDA-/290886162771?pt=Automobile&hash=item43ba2a9953

Või sellist:

http://www.ebay.de/itm/VW-T1-Samba-kein-VW-Kafer-Karmann-Kubel-T2-Porsche-356-911-/281085200862?pt=Automobile&hash=item4171fbc9de

või sellist:

http://www.ebay.de/itm/Porsche-356-C-mit-dem-seltenen-elektrischem-Schiebedach-und-Scheibenbremsen-/251253381876?pt=Automobile&hash=item3a7fde5af4

Minu jaoks kõik need asjad on unelmate valdkonnast, aga mida see minu arvamus loeb?


Mis me nüüd teeme? Äkki kirjutaks EBAY-le kaebuse? (irw)

Üldiselt, teatud tüüpi inimesed leiavadki et kõik ümberringi ülehinnatud, ainukesed on allahinnatud see on need ise tööturul.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#31

(05-04-2013, 00:29 AM)denis23 Kirjutas:  Mis me nüüd teeme? Äkki kirjutaks EBAY-le kaebuse? (irw)

Kaebuse kirjutame hiljem, aga algatuseks teeb "myrakaru", kes on vanatehnika hinnapoliitikaga hästi kursis, uue teema, nimetusega: "Hinnaunelmate paraad EBAY-s" ja kindlasti leidub ka kaas-kaagutajaid.

Olen Denissiga igati nõus. Kogu teema on täiesti mõttetu. Üks loll tõmbab sae käima ja teised muudkui valavad õli tulle Big Grin
Tehke oma asja ja tehke seda hästi. Siis on ka põhjust rahul olla. Kui teil aga midagi teha pole, siis ärge tehke seda siin!
Titeerin siinkohal Kreisiraadiot: "Sõida, aga ära mölise!"

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta
#32

Motika võib paraadist maha võtta - enamvähem nädalaga on hinnasilt kohendunud 600 võrra allapoole. Volgade loosungid on endiselt kõrgel, aupaugud võivad kõlada ja kokkutulnud rõõmustada.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne