Klassikaliste autode oksjon.
#1

Kuna viimasel ajal on olnud ka palju juttu selles, mis on palju ning mis on vähe, ning kui palju uunikum peaks maksma jne, siis annan lingi varsti, nädala pärast, ühele Londoni oksjonile.

http://www.classic-auctions.com/Auctions...1.aspx?p=1

Oksjonite eripära on see, et reeglina müüvad omad autod seal inimesed, kes ei viitsi ise müügiga tegelema, samas, neil on piisavalt kiire (või summa ei ole nendel määrav)
Oksjonite korraldajad võtavad keskmiselt 20% müüjalt (seller premium) + 10% ostjalt (buyer premium)

Põhimõtteliselt, "estimate price" alumine piir on reeglina see, millega omanik on nõus alates müüma plus vahendustasu , siis kui "estimate price" on 20000-25000 gbp, siis see tähendab seda, et omanik on nõus müüma alates 15k-ga

http://www.classic-auctions.com/Auctions...1.aspx?p=1


Mina omal ajal armusin sellesse autosse, aga tol ajal omanik tahtis päris ulmehinda saada, ning oli ka kriisis. :

[Pilt: 48353.jpg]


Teine, mis tundub selline huvitav ja mitte väga kallis on see:

[Pilt: 48387b.jpg]

Ka, ilmselt, odavam, kui USAst tuua...

[Pilt: 47805a.jpg]

Kindlasti, odavam, kui USAst tuua, ma arvan...

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#2

(11-04-2013, 02:11 AM)denis23 Kirjutas:  Kuna viimasel ajal on olnud ka palju juttu selles, mis on palju ning mis on vähe, ning kui palju uunikum peaks maksma jne, siis annan lingi varsti, nädala pärast, ühele Londoni oksjonile.
Kindlasti, odavam, kui USAst tuua, ma arvan...

Mulle jäi sealt silma see 1970 Mustang Conv. Selle estimate-hind on küll eriliselt hea (arvestada tuleb USAst tuues transa+euromaksud!!!) aga ma ei taha uskuda, et nii madala hinnaga see kaubaks läheb... ~7600 EUR on liiga hea, et olla tõsi!
Hinnatase on seal isegi brittide kohta kohati odav, überkallid on vaid väga haruldased masinad. Millised on lõpphinnad, on muidugi teine teema. Häda muidugi ka RHD - see piirab palju. Sestap ongi see Stang uskumatu. Ma usun, et Sa ei pahanda, kui ma selle Stangi ka tqhq'sse viitan?

Sealt hea ka vaadata, mis hinnaga siis tegelikult masinaid maha on müüdud ja silma jäi see 1947 Sunbeam lõpliku müügihinnaga ~5550 eur. Siit tekib ju kohe küsimus, et mis hinda küsiks sedasorti tasemel hästi sõitva ja komplektse auto eest "tavaline eestlane" auto24's??? Vähemalt 1 oleks numbril ees kindlasti... ja siis "soodushind" 9999 eur, kiire!" Sad
Vasta
#3

Hei, mis selles Mustangis nii erilist onSmile

Mul on FB-s üks ameeriklane kes lihtsalt vahendab USA-s kohaliku meedia kuulutused, kui tema kõrval, siis teeb ka korralikud pildid.
Mina küll arvan, et USAs oleks selle Fordi hind kuskil alla 10k USD. Seal ei armastata taastamistvajavad autod, kui see ei ole midagi väga erilist. Kui huvitab - pane "atkinson brothers".

Kui vaatad, siis imestad, kui HEAD ja ODAVAD uunikumit saab USA-s osta, kui sa lepid näiteks, standartse neljaukselise kerega, mitte et hakkad coupesid või kabriosid taga ajama. Viimased mis nägin, olid paar 1955-56 Caddy, mõlemad 4 uksega sedaanid, ja nagu prillikivid, vist hinnad oli 15 000 USD ringi.


Muide, Inglismaal USA-st autost toomine on tollimaksuvaba ja käibemaks 5%. Nii et sisuliselt, saad hakkama ainult transpordikuludega (ca 1300 eur/autokoht)

Mis puutub hindadesse, siis Inglismaal tegemist on ikkagi toimiva haruga, ehk teisel sõnul, 90% autod müüakse ikka suhtkiiresti, ostjate ja müüjate ootused on enam vähem samad. Kuna turg on suur ja toimiv, siis kõik enam vähem teavad mis on õige hind.

Analoogne ka teenusega - hinna ja kvaliteet on paigas. Ei saa keegi põhjendamatult suurt hinna küsida, või vastupidi, pooltasuta töötegemist loota.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#4

Oksjonid läbi ja Mustang läks müügiks olematu 4480 naelaga ja teine "hingelähedane" riistapuu, rallikas 280 SL täitsa naljahinnaga 2260 naela!!!
Et sedamoodi siis ja selliste hindadega... ehk see, mida meil siin tahetakse, on ikka täielik ulme mõnikord.
Vasta
#5

(22-04-2013, 12:42 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Oksjonid läbi ja Mustang läks müügiks olematu 4480 naelaga ja teine "hingelähedane" riistapuu, rallikas 280 SL täitsa naljahinnaga 2260 naela!!!
Et sedamoodi siis ja selliste hindadega... ehk see, mida meil siin tahetakse, on ikka täielik ulme mõnikord.

Tere. Ma jälle esitan kysimuse, et kui köik on nalja hinnaga siis peab miskit viga ka olema. Oma silmaga pole meist keegi kumbagi näinud... aga jah kes ei riski see Sampust ei joo.

Selliste ostmiste puhul kehtib reegel. 50 50. 50 meetri pealt 50 mph on täitsa ok.
Vasta
#6

Mõlemad autod on vrakid ju ning täiesti tavalised tolle aja sõidukid?
Nende taastamine maksaks kümned ja kümned tuhanded naelad.
Samal ajal on turul päris heas seisukorras sama margi autod võimalik osta 10-12 000 EUR.

Ma näen reegli - väga heas seisukorras autod maksavad rohkem ja rohkem, viletsas seisukorras autod vähem ja vähem.

Üks asi, mida ma ei suuda mõista, see on see. 75 000 naela, ehk siis ca 95 000 eur:

http://www.classic-auctions.com/Auctions...35864.aspx

[Pilt: 47776.jpg]

Mis minule väga meeldis, ning läks ka normaalse hinnaga oli see:

http://www.classic-auctions.com/Auctions...35935.aspx

[Pilt: 47805.jpg]


Ja see:

http://www.classic-auctions.com/Auctions...35934.aspx

[Pilt: 48387.jpg]

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne