Ülbelt siis suisa uus teema (vabandan - ei osanud seda ka mujale postitada).
Ehk siis – jagaks teiega minu tänast leidu (paraku küll interneti- mitte heinaküünileid):
1957 Jurisch Motoplan
No ei saa vanapeerulikult (taas) ohkamata jätta: "Küll ikka vanasti tehti ilusaid asju!"
ai sa mait! see tempo on tõesti kobe. sellega ju teie klubisse ei saa. seega peab mainima, et on väga imelik, et sul üldse pilk seukse massina pääle pidama on jäänd. või on äkki lisaks uus klubi sündimas? ikk?
(Seda postitust muudeti viimati: 12-04-2013, 19:59 PM ja muutjaks oli unicman.)
Mis te nii kaugelt otsite:
Made in ESSR:
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Velorex 16, 2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
minuoma, aga siiski hetkel sellises seisus veel, nagu pildil.... häbenen vaikselt nurgas edasi...
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Velorex 16, 2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
(12-04-2013, 21:01 PM)unicman Kirjutas: minuoma, aga siiski hetkel sellises seisus veel, nagu pildil.... häbenen vaikselt nurgas edasi...
Ära häbene siin midagi......
Tegelt ongi nii. Nõukogude ajal oli kolhoosis üks mees,vist osakonnajuhataja,kes kamandas kõik tööle.......mõisaajal kubjas......ja tänapäeval vast on selles ametis kuri naine..... Aga mitte igalühel...... Aga eestlasele on vaja pidevalt kõrvale ühte meest,naist,kes koguaeg kamandaks stiilis.... Hakka pihta! Tee ära! Nüüd on õige aeg! Ja nii edasi...... Ilmad on ka viletsad....kõik see teeb laisaks ka... Aga jõudu Sulle! Ootame huviga masina uuestisündi.
(Seda postitust muudeti viimati: 13-04-2013, 11:01 AM ja muutjaks oli 90Deville.)
(12-04-2013, 18:47 PM)diesel Kirjutas: ai sa mait! see tempo on tõesti kobe. sellega ju teie klubisse ei saa. seega peab mainima, et on väga imelik, et sul üldse pilk seukse massina pääle pidama on jäänd. või on äkki lisaks uus klubi sündimas? ikk?
Sellega loomulikult saab meie klubisse, vöi üldse misiganes klubisse maailmas ma usun.
KKK poolt tuleb selle auto esimesele omanikule eestis üks vana ja kallis viski(söörukas, sina vöid m...i imeda), nagu just otsustas klubi juhatus ja ainus liige minu isikus
Minule on tempo koguaeg meeldind ja ma parem ei hakka heietama mitmele müüjale olen ka ostupakkumise teinud(loomulikult kövasti alla turuhinna, mis ilmselt seletab ka tehingu mittetoimumist)
Järgmiseks vöite guugeldada dkw schnelllasterit, silmast hakab verd jooksma selle ilu peale....
See eesti plastkäkk on kah lahe, midagi pole öelda.
Ma mäletan 80-date uunikuminäitustelt mingit kolme rattaga väikest veokit, millel vist mingine iz-i mootor oli esimest ratast ketrama pandud, kuna originaali polnud võtta. Jäi meelde, et nimi oli Tempo ja keegi rääkis veel, et Eestis tehtud.
25 aastat pole ma seda masinat enam näinud. Oskab keegi öelda, kas on alles ja mis mark ja mis tehase töö ta ikkagi lõpuks oli?
(14-04-2013, 21:57 PM)Soobel Kirjutas: Ma mäletan 80-date uunikuminäitustelt mingit kolme rattaga väikest veokit, millel vist mingine iz-i mootor oli esimest ratast ketrama pandud, kuna originaali polnud võtta. Jäi meelde, et nimi oli Tempo ja keegi rääkis veel, et Eestis tehtud.
25 aastat pole ma seda masinat enam näinud. Oskab keegi öelda, kas on alles ja mis mark ja mis tehase töö ta ikkagi lõpuks oli?
Mäletan ka Unicu ürituste piltidelt. Kuna oleks nagu esimese vabariigi aegsest kirjandusest reklaame näinud, siis peaks olema Saksa toode ehk see: http://en.wikipedia.org/wiki/Tempo_(car)