K 750 peaülekanne ja esiamordid, uute varuosade hankimine
#1

Käsil hetkel oma kalli emmi taastamine ja tekkisid mõned küsimused targematele meestele!
Võtsin laiali peaülekande, taldrikul oli 37 hammast ja teol 8. Millise ülekandega on tegemist? Plaanin sõitma hakata korviga, kas jätan sama ülekande? Käigukast on hetkel originaal, tulevikus tahaks panna tagurpidikäiguga dnepri kasti!
Millist õli soovitate esi amortidesse? Milline peaks olema kogus?
Millist õli tagadiffrisse ja käigukasti?
Siis oleks veel lähiajal plaanis osta uued summutid, leegitorud ja karpad.
Kust saaks neid kõige soodsamalt? Tean et põlva motopoe omanik toob riiast juppe. Kas keegi teab kus asub riias see pood/ koht kus müüakse k 750 detaile? Tänud kõigile abimeestele Cool

Seib on poldi poeg
Vasta
#2

Ahoi!

Sul tegemist kõige tavalisema peaülekandega.
Maakeeles seletatuna:
Aeglane 37/8, kiire 35/9, ülikiire 35/10. Viimane vajab tavaliselt silla korpuse freesimist, et "tigu" ära mahuks.
Jäta see sama ülekanne ja ära üle 70 sõida. See on vene päritolu külkade kestvuse retsept. Igasugu muud ülekanded ja liigne pööretamine lõpetavad mootori eluea ennetähtaegselt.
Ise olen kasutanud oma pisut järeleaidatud isendil tsiklisuunitlusega Castroli silla ja kasti õli ja siiani on nii kast kui sild pidanud vastu nii pikkadele distantsidele kui jõhkrale ülekoormusele. Täpseid õli marke peast ei mäleta.
Õli üksi loomulikult ei aita, peaksid lahtivõetud asjad ka korralikul ning ilma lõtkudeta kokku panema. Uute juppide hankimisse soovitan suhtuda skeptiliselt, kuna tänapäevased uued varuosad on üldjuhul kehvema vastupidavusega kui peaaegu läbi kulunud nõuka-aegsed jupid.
Juppide hankimiseks on mõistlik külastada Tagadi restauraatorite päeva, mis on kohe-kohe tulemas - 5 mai juba!

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#3

Käigukasti ja differil GL1 või GL4 õli kuna sees on messing mis ei talu aggresiivsemat suurema hulga lisaainetega õli.



Citroen DS 21 1970, Matchless 500 twin 1955, K750 1960, K750M 1970
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne