Postitused: 1,376
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
21-04-2013, 22:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-04-2013, 22:20 PM ja muutjaks oli
Tegelane5.)
Vanu filme vaadanud ning seal silma jäänud, et hobu vankrite rattad on altpoolt rohkem koos nö "positive camber" nurga all(u nagu tühjal maantee muhul
Rattad nö kokku, mitte laiali või otse
Milleks see vajalik oli? Lastiga pidi õigeks vajuma?
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 364
Teemad: 21
Liitus: Feb 2011
Vaevalt, et ass sul nüüd koormaga sirgeks paindub. Ehk oli otsuse taga praktilisus, kui rattad on v-kujuliselt, siis mahub kärule suurem/laiem koorem peale.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Ka ei käi selline rataste asetus kinnitusmutri peale. Võid lausa mutri ära kaotada ja ikkagi koju jõuda.
Postitused: 10,564
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
151
22-04-2013, 09:45 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-04-2013, 12:17 PM ja muutjaks oli
v6sa.)
Kulumist kannatas ka kauem. Ning kuludes hakkas külgkoormus (mis kodaraid lõhub) vähenema. Tõsi, mitte kauaks - lõpuks vajust teistpidi lääpa ja siis hakkas kuhugi vastu hõõruma.
Minu kätte on sattunud ühed vedruvankri rattad, kus kodarad ei ole mitte tasapinnas, vaid kerges koonuses väljapoole. Sellesama vedruvankri teljejäänused olid ikka väga suure nurga all.
Samas lõikas enam ühel serval jooksev rattavits väga kiiresti kamarast läbi...
Postitused: 1,808
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
17
Ei olnud vankrite kõrgajal võimalust nendega sillastendi minna - nüüd on olukord parem, tasemel riistad ja õppinud mehed olemas.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)