Projekt: Sisu SL210
#81

(22-08-2013, 09:34 AM)v6sa Kirjutas:  
(21-08-2013, 21:52 PM)2715 Kirjutas:  See, et Sisul kasti poldid ei püsi on legendaarne fenomen.
Teedeviletsuses korra kuus ikka kontrollitakse neid.

Oskad ehk öelda margi ja mudeli, millel jõuülekande poldid säärastes tingimustes ei lõtvu? Jättes kõrvale viiekümnendate optimeerimata lahendused.

Õnnetus on see, et kord järele andnud liide tahab edaspidigi mehekätt tunda...Toungue

Kui see juba tüüpviga on, miks siis tehases kohe neid traadiga ei kontreerita? Või tehas ei luba rasketes tingimustes tööd? Asfaldimasin äkki?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#82

(22-08-2013, 15:47 PM)aavu Kirjutas:  ...
Kui see juba tüüpviga on, miks siis tehases kohe neid traadiga ei kontreerita? Või tehas ei luba rasketes tingimustes tööd? Asfaldimasin äkki?

Odavam on need kolm-viis laialilagunenud isendit kinni maksta, kui hakata olemasoleva raua arendusega tegelema. Vaja ju uut rauda müüa...Toungue

Küllap insenerid leiaks lahenduse, kuid see pole omanikele meeltmööda.
Lõppkasutaja - kes sellest hoolib?
Vasta
#83

Pole kuulnud küll, et lahti loksuvad kastipoldid nii levinud asjad oleksid.
Vasta
#84

Hommikul kruvisin kasti kinni tagasi, kolm auku tuleb üle puurida ja uued keermed lõigata, see väike töö jäi homseks.
Kogu protsess sai alguse vast sellest et käigukasti kanduri poldid olid vist juba mitmeid aastaid puudu... said needki uued pandudWink Rolleyes

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#85

Vahest kiputakse ca 30 aastat tööd teinud masinatel levinud vigade korral neid tüüpseteks lugema - jättes arvestamata masina vanust ja tehtud töötunde Smile
Vasta
#86

Kuna reedel otsustas esimene rehv päeva varem lõpetada, siis oli vaba aega ja käisin lammaris, sealt sain vedrupaki esisillale. Vasakpoolne pakk on suvejooksul ära surnud, täiesti sirge. Sisu varuosadega on kitsas käes aga scanni vedrud peaks ka sobima, väliselt vaatlusel-mõõtmisel olid küllalti sarnased. Varuosade poolest on hea, enamus detaile on teiste masinatega universaalsed, nagu ikka, Sisut ennast lammarisse praktiliselt ei jõuagi...


[Pilt: CAM00190.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#87

Peab tunnistama et SISU on üldiselt VÄGA KÕVA masin. Veetud palju ja sõidetud maha suht lühikese ajaga üle 6000km, tehniliselt suuremaid rikkeid pole esinenud ning kulud piirduvad hooldusega.


[Pilt: DSC_0716.JPG]

[Pilt: DSC_0724.JPG]


Kui töö tehtud saab siis tuleb suurem pesu ja hooldus, seejärel tuleb mõelda mis edasi. Kas läheb müüki või jääb alles, nö igaks juhuks. Järgmiseks suveks neljasillaline, vahepeal aga oleks väiksemat kolmesillalist ka vaja, nii et ei teagi mis sellega nüüd teha.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#88

võib-olla natuke off topic, aga millisel liinil töökäib? Pärnu ja Kilingi-Nõmme vaheline elektriliin?

Suurim ralli tulemuste andmebaas: http://www.ewrc-results.com
Vasta
#89

(12-09-2013, 22:54 PM)SirAllar Kirjutas:  võib-olla natuke off topic, aga millisel liinil töökäib? Pärnu ja Kilingi-Nõmme vaheline elektriliin?

Täpselt niiWink Toungue

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#90

Uute poltidega püsib käigukast kenasti küljes, sõitnud mitu tuhat km maha ja kõik OK. Üleüldse sai vahepeal korralik tehnohoole tehtud, nüüd peab hakkama endale materjali vedama ja talveks saha ette organiseerima.

Kui keegi aga arvab et tal seda Sisu rohkem vaja siis on võimalus see omale soetada. Võimalus vahetada MTZ 820, 920 jms traktorite vastu, eelistatud siiski samas veoklassis olevad lääne masinad Wink Hooldusniidukeid ja võsalõikureid on ka hetkel puudu... Rolleyes

http://www.rasketehnika.ee/kasutatud/aut...rhash=1d78

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#91

Tehnilise poolepealt pole suurt midagi kirjutada, ainult "kalla ja talla".

[Pilt: CAM00373.jpg]

[Pilt: CAM00376.jpg]

[Pilt: CAM00388.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#92

Sisu tallab endiselt Lõunaosariikide mägiseid teid, käidud ka pealinnas kus mööda männiku teed sõites käigukast ja selle kinnitus end jälle meelde tuletas... BLIN! Sellest tulenevalt kasutasin üle pika aja ühistransporti Wink Garaasist kogu vajaminev killavoor kaasa ja "tehnoabi" tallinna poole teele. Õhtul kella 10 paiku sai natuke mutertatud ja seejärel mõned tunnid sõitu ning masin oligi tagasi tartumaal. Järgmine päev võtsin käigukasti maha sest survelaager vajas nagunii vahetamist, ühtlasi sai kogu sidur üle käidud ja käigukasti poldid ümber tehtud 14mm peale. Käigukasti kanduri poldid on nüüd 18mm. Peab tõdema et Eatoni sidur on igati kasutaja sõbralik.

Kokkupanemiseks sai tehtud kiirelt üks tsenteerimisvõll, ega teisiti kahte ketast paika ei ajagi. Üks elektrood sai ka vahele lükatud et nuudid ühel joonel oleksid... Wink Sellega peaks see probleem nüüd jäädavalt lahendatud olema.

[Pilt: CAM00453.jpg]

[Pilt: CAM00460.jpg]

[Pilt: CAM00462.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#93

Kus selline sild asub?
Vasta
#94

(28-10-2013, 10:52 AM)speedsta Kirjutas:  Kus selline sild asub?
Tartu maanteel
Vasta
#95

(28-10-2013, 10:52 AM)speedsta Kirjutas:  Kus selline sild asub?

See sild on Eesti esimene ökodukt, asub varsti valmival Aruvalla - Kose lõigul Tallinna - Tartu maanteel Cool
Vasta
#96

Paar suvist pilti meenutamaks vana sõjavõitja vägitegusid.

[Pilt: CAM00250.jpg]

[Pilt: CAM00266.jpg]


Ja lõpetuseks veel viimane pilt minupoolt, eile õhtupoolikult sõitsin Sisuga viimase sõidu, oli ilus päikeseloojang ja teekond pikk. Tegin sõidupealt veel viimased pildid...

[Pilt: CAM00491.jpg]




See oli masin millest oli tõsiselt kahju loobuda, käisin sellega nii tulest kui veest läbi. Alati oli miskit mille kallal nokitseda, kuid alati võisin kindel olla et vanake end koju tagasi veab. Talvel siinmail töid ei teosta ja niisama seisma ei tahtnud ka jätta, seega läks uuele omanikule. Loodan et Sisu teenib sama ausalt edasi nagu seda minukäes tegi.



Vanemad kallurid ja nende pildid on siin teemas edaspidigi oodatud.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#97

Ei saa endiselt Sisust ei üle ega ümber. Cool Väliselt on tegu siiski rohkem Renualt´ga, kuid leidub ka selles masinas ürgset SiSu olemust... näiteks kasvõi läbi aegade Sisudel pruugitud pommikindel Eaton Fuller kast. Kuidagi kodune tunne tuli kohe... Rolleyes

[Pilt: CAM00526.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#98

Keegi suht kobedat Sisu ei soovi, üks viimaseid tõelisi Sisu veokaid mis tehti. Hilisemad Renualti ristandid pole enam päris need, neljasillalise C-seeria masinaga sellised koormad ei vea nagu vana kolmesillalisega. Wink 25t pidevalt turjal ja ei tee teist nägugi... Wink C420-koos hiab tõstukiga läheb palju kergema lasti juures juba "vedelaks"


http://www.rasketehnika.ee/used/1648764

   

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#99

Väga huvitab mis põhimõttel toimib sel Sisul veokasti soojendus ? Kas tal on kasti all mingi kuumavee radikas või midagi muud.

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta

Heitgaasid käivad läbi kasti põhja, ehk summutist suundub toru kasti alla ja hetigasid liiguvad läbi kasti karkassi ja väljuvad tagant otsast... lihtsalt ja lühidalt öeldes Wink

Siin pildil on näha koht kust heitgaasid kasti põhja suunatakse. Kasti keskel olev auk.
Rohkem aimu saab siis kui teema algusest ette võtta ja pilte lähemalt uurida, sellest kõverikust torust oli ka kuskil pilt olemas mis summuti asemele käis.
(10-07-2013, 18:51 PM)mlsluik Kirjutas:  [Pilt: DSC_0069.JPG]


Selle masina kasti nurkades on näha avad kust siis gaasid väljuvad...

[Pilt: 48752444.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne