#1

Tere,

Mõned kuud tagasi sai endale üks K-750 muretsetud. Ratta osa on iseenesest sõidukorras ja esimesed prooviringid ka tehtud, mille tulemusena selgus, et piduritega vaja natukene tööd teha ja ka tühikäik vajaks veidi timmimist.
Korvi osa vajab muidugi tõsisemat tööd ja seoses sellega on mõte talve jooksul kogu ratas korra pulkadeks võtta, uue värvkatte alla saada koos korviga ja siis kevadeks kokku tagasi (loodetavasti).
Päris musta numbri peale taastamise plaani ei ole, aga teadlikul ei tahaks valesid juppe ka külge panema hakata, seega ehk targemad mehed oskavad kommenteerida mis K-750-ga täpsemalt tegemist võiks olla ja mis on piltidel valesti.
Dokumentides on aastaks märgitud 1961 aga niipalju kui enda teadmised erinevatest K-750-st on, siis see ei tohiks küll antud ratta puhul tõele vastata.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
                   
   
Vasta
#2

Pane aga otsingusse k750 ja saad terve õhtu teemasid lugeda ja enda sõiduriista teiste piltidega võrrelda. Eks see paras kompott on, raam on pikk ehk Dnepri oma koos käigukastiga, esipidur ka Dnepri pealt, paagikummid koos kinnitustega puudu, tagaporilaud ühest tükist jne. Aga pole hullu, peaasi, et sõidab ja tahtmist jaguks!

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta
#3

Edu sulle rattaga. Antud motikas kuulus alguses minu arsenali. Loodan et oled selle ümber registreerinud oma nimele.

Kunagi pole aega teha midagi korralikult, aga alati on aega ümber teha.
Õige mõistmine tuleneb halvast kogemusest.
Kogemus tuleneb halvast mõistmisest.
Vasta
#4

Ümber sai see probleemideta regatud, kuna otsustasin hetkel soolona arvele võtta. Eks kui korvi korda saab, proovib asja ringi teha.
Seda, et tegu paraja "segaverelisega" on, kahtlustasin isegi, aga kõiki nüansse (nagu pikem raam ja esipidur) ei osanud kogenematusest ise vaadata.
Ega muud ei olegi, kui tuleb suvel aega võtta ja hakata vaiselt korvi osa tegema ningi siis edasi vaatama, kui palju ja mida soolo osas ette võtta...
Vasta
#5

Raam võib õige olla sest viimased K 750M oli pika raamiga,omal olnud 1970 a originaalis K millel oli pikk raam,samas 68a oma oli lühke raam
Vasta
#6

Lõpuks juhtus nüüd see, mis varem või hiljem juhtuma pidi, ehk jäin esimest korda teele Smile
Asi hakkas siis sellega, et kõigepealt oli tunda, et jõud on võrdlemisi kadunud võrreldes sellega mis alguses oli ning järgmine kord hakkas juba mootor sõites jukerdama, nagu ei saaks kütust kätte ning lõpuks suri täitsa välja.
On kellelgi ideid, et kust võiks vea otsimist alustada?
Vasta
#7

Jõud kaob ka siis kui üks pütt tagant ära.Mul oli juhus kus sitatükk küünla kontakti vahel ja piisas,et jõud kadunud nja üks pütt ei töödanud.Kui kütet kätte ei saa siis karpa või kraan ümbes.Ka küünlad võivad ära kooleda kiiresti ja järsku.Karpas vist sõela pole küll aga oli vist kraani settepotis,mäleta enam täpselt kuna viimati näppisin 20 aastat tagasi.
Vasta
#8

Mõned vihjed: Segu liiga lahja. Süüte valesti regullitud. Paagikorgi ventilatsiooniauk kinni.



Citroen DS 21 1970, Matchless 500 twin 1955, K750 1960, K750M 1970
Vasta
#9

Viimase koolemise süüdlaseks osutusid tõepoolest küünlad ning peale nende vahetamist oli minek hoopis teine. Ehk siis enne sisuliselt sõit ühe püti pealt käiski.

Nüüd siis aga on väikeseid probleeme ka uute küünaldega. Ühtel silindril on küünal ilus kena kohvipruun aga parempoolse sildindri küünal on täitsa must, mis viitaks nagu liialt rikkale segule.
   
Sai siis seda karpat vaesemaks reguleeritud maksimaalses võimalikus ulatuses, aga sellest ei muutunud küünla tahmamise osas midagi, aga mootor hakkas küll lõpuks halvemini käima.

Mis veel lisaks rikkale segule võib sellist küünla tahmamist põhjustada?
Vasta
#10

Ehk on see K-750M ja ehk on see hoopis õli,mis küünla mustaks ajab.
Vasta
#11

(12-08-2013, 22:18 PM)uko Kirjutas:  Ehk on see K-750M ja ehk on see hoopis õli,mis küünla mustaks ajab.

Dokumentides on ta küll K-750 aga eks kogu muu olemuse järgi tundub ta pigem K-750M olevat kuigi ega ta vist päris puhast tõugu pole midagi.

Õli puhul olen aru saanud, et küüna võiks/peaks ka veidi õline ise olema, aga antud juhul on küünal täiesti kui, lihtsalt tahmanud.
Korra võtsin muidugi ka pead maha ja siis tundus küll, et ega need kolvirõngad liiga õlitihedad kummaski silindris pole.
Vasta
#12

Sportlikust huvist küsin kuidas ka projekt edeneb

Kunagi pole aega teha midagi korralikult, aga alati on aega ümber teha.
Õige mõistmine tuleneb halvast kogemusest.
Kogemus tuleneb halvast mõistmisest.
Vasta
#13

Kuna hetkel vaba garaazipinda talvel pole, kus tööd teha saaks, siis on kogu projekt talveunes. Aga plaan on selline, et suve lõpuks ikka korv korda saaks.
Vasta
#14

Vaata klapivahed üle selles silindris kus tahma sees.Süüteküünla asendus vali hoolikalt too emmis on kaunis kapriisne isend selle koha pealt.
Kas väljalaske klapivahe paigast, õli sees, segu paigast, jätab vahele mingil põhjusel.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne