Teema on suletud

Projekt kuidas ehitada Mercedes W124-le. heinaniiduk.
#1

Jah, lugesite õigesti, plaan on ehitada sõiduautole Mercedes W124 1987a. 2,0 d(53KW) heinaniiduk, mis ei oleks ainult muru niitmiseks vaid niidaks ka kõrgemat heina.
Jõud on plaanis võtta mootori otsast rihmaga eraldi õlipumbale, sealt edasi panna reduktor õli jõul pöörlema mis ajab ringi umbes 6 võsalõikuri ketast, ühe ketta läbimõõt 300 mm.
Niitja peaks paiknema vasakul pool esiratta juures, peaks ehitama konstruksiooni mis kinnitub lanseroonidele ja talale kus peal on automootor?

Kellel on ideid või kommentaare võib oma arvamust avaldada, samuti võib soovitada kust saada õlipumpa, reduktorit ja muid detalile või millise masina õlipump või reduktor siia sobivad. Samuti võib ühendust võtta Tartu või Valgamaa meister kellel kodus tööriistad olemas, et see isee ära teha. Ei oota kommentaare ala lihtsam on traktor osta jne. See on projekt.

http://imageshack.us/photo/my-images/23/...13316.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/11/vsaltera.jpg/

http://www.snap.ee/user/tiit456/album/mersu

NB! ÕLIPUMBA EHK HÜDROVARIANT JÄÄB VIST ÄRA, KOLMANDAL LEHEKÜLJEL LÄHEB JUTT SELLELE, KUIDAS SIISKI VÄIKESTE KARDAANIDE ABIL JÕUD SAADA VÕSAKETASTELE.


Nüüd jäävad ka võsakettad ära ja tööd hakkab tegema merdcedese ette tulev raider tüüpi niiduk lendteradega.

Eks tulebki kõik võimalikud etapid läbi käia, et see kõige optimaalsem leida.


tel. 55-992-054.
#2

(15-05-2013, 11:51 AM)comoon Kirjutas:  Niitja peaks paiknema vasakul pool esiratta juures,

Diisel+konstrui, kõik esisilla peal. Vajub sisse ja tagumik on kerge, rattad hakkavad puksima? Oleks veel esivedu.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
#3

Nii rasket kobakat ei ole plaanis ehitada, ma ei hakka heina purustama, vaid plaan on ehitada võsaketastele kaitse ümber, nii et pool ketast on ainult eest avatud ja hein langeks tervena taha.
#4

Laseme geeniustel rahulikult tegutseda. Eduard Bornhöhe vajab kirjutamiseks materjali.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
#5

Mul on Sampo 10 Perkinsi mootori otsa käiv reduktor üle, selle reduktori küljes on kohe olemas ka hüdropump. Võibolla sellest kompotist midagi?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
#6

oskad sa öelda täpset marki, tootlikkust või võimsust, mõõdud, pilte meilile tiit456@hot.ee
#7

Üritan lähiajal sulle pildid ja mingid mõõdud anda.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
#8

Puhtalt teoreetiline mõttemõlgutus:
Viis ketast tahavad saada mingeid kilovatte ringi ajamiseks + lõiketakistus + kaod hüdrosüsteemis. Niipalju kilovatte tühikäigul kätte ei saa. Mootor peab töötama noh, umbes poolte pööretega. Esimese käiguga liigub auto edasi aga siis kiirusega - jumala lambist- 20 km/h. Põllul? Võsas? Hüpeldes? Lisaks ei kujuta ette, milliste pööretega peaksid kettad ringi käima, et jõuda purustada kõik, mis liigub nende poole kiirusega 20 km/h.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
#9

Mina toetan ksf! Aspelund'i arvamust! Wink
#10

See jubi mida Sa seal auto peal oled joonistanud,ei tasu vaeva. Pigem liigu oma mõtetega sellise süsteemi peale,et esirataste külge ehita selline süsteem nagu Terase niidukil,mida enda ees lükata sai ja lõikas muru mis sahises..... Kuigi minule tundub,et see kaadervärk sobiks siis ainult ühele poole ja laius oleks 1,8 m. Seda selleks,et mõlemale poole ei jõua niitmise ajal vahtida. Venelased vist isegi tegid selliseid niidukeid,et mõlemal küljel ja ka ees olid vikatid ja jube laialt niitis.....aga meil pole ju sellistega kuskil sõita. Samuti on maa mättaid ja mägesid täis. Inimene on ju ka nagu mutt,kes kogu maa on ära sonkinud,sodi täis vedanud ja ehitanud. Kus siin üldse niita..... Ja pealegi selles autos istudes ei näe ju üldse välja. Traktoril kabiin ju kõrgel jne. Sellise aparaadiga on ohtlik niita,pead ennem kõik platsilt minema peksma,muidu jäävad ette või alla. Ohtlik värk na. Aga suuna andsin siis kätte,ise pane edasi!
#11

Eks ole kolhvgi traktorina tööle pandud aga selliste ketastega natuke Ulluks vist läheb asi. Teevad nad head tööd kusagil 7000pöördest edasi ja tahab iga ketas kusagil 1,4kW(umbkaudne soovituslik võsaka võimsus sellisele kettale). Seega kusagil 8,4kW peab jõudma ketastele. Kõik hüdra ja muud kaod juurde ja peab vist tõesti sõitma kusagil poole võimsusega vähemalt.

Aga hulle peab olema kess asju katsetavad, nii et edu!

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
#12

Talupoja mõte õigem. Kasuta või vaata hobuvikati laadset süsteemi. Sealt peaks saama nö reduktori ja kas edasi tuleb lati või mõne muu asja niiduk seda tead ise. Lisaks 16" ratas ja sinna 7,5-16 rehv traktori mustriga. Siis põhi kõrgemal.

Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
#13

Tänud kõigile kes aruteluga kaasa tulid, eks tark ongi enne kuulata palju erinevaid arvamusi ja siis otsustada kas tasub üldse asi ette võtta ja kui võtta siis mille kasuks otsustada.
Väga suur argument miks mitte asja ette on kommentaar, kus räägitakse auto esimese käiguga liikumise kiirusest ja kas terad jõuavad kõike ees ära niita.
Võin öelda et maa kus ma seda kasutada kavatsen on kividevaba, mättaid ikka leiab, hein on tihe, umbes 80cm kõrgune kui mitte niita pikka aega.

Arutaks selle mõtte ka ära mis mul tekkis, kummaga on kasutegur suurem, kas siis kui panna generaator rihmaga mootori väntvõlli otsa pöörlema ja niidukile elektimootor või panna ikkagi hüdropump mis töötab õliga.

Üks küsimus veel, kas võib panna kaks ühesugust hüdropumpa, ühe panen väntvõlli otsa pöörlema ja teise samasuguse niiduki peale, iseenesest peaks ju umbes samasuguse jõu kätte saama nagu väntvõll pöörleb?

Küsimus: mis tööpõhimõttega töötab Terase niiduk, nagu üks kommenteerija märkis, keegi oskab lingi või pildi panna?

Teie argumendid?
#14

(16-05-2013, 12:17 PM)comoon Kirjutas:  ...
Teie argumendid?

Loe natuke senitehtut:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=28450

Neid teemasid on veel...

Idee on surnult sündinud (vale toorik), kuid ehitada võib muidugi kõike.Rolleyes
#15

Mesal on taga sõltumatu vedrustus, seega on suht lihtne differ asendada sobivama ülekandega jupiga. Kaalujaotust saab parandada ballastiga pagassis, sissevajumise vastu jälle on laiemad või lausa topeltrattad. Difri blokeering ei ole ka teab mis imeasi. Aspelundi ja Tomi suhtumisega asjale lähenedes ei sünni iial midagi lahedat.
Edu nuputamisel!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
#16

Laheda ja idiootse vahel on õhkõrn piir. W124 omanikuna tahaks ma näha, kuidas temaga mätaste vahel ukerdada saab või kuidas temaga põõsaste vahel manööverdada on.

Ma olen ära õppinud selle reegli, et iga töö jaoks on oma tööriist. Loomulikult võib ehitada ja üritada, aga masin, mis niites esimese mätta taha kinni jääb, ei ole niiduk.

Kui on vaja heina niita, siis on selleks vajalikud seadmed alates vikatist ja lõpetades hulga tõsisemate riistadega. Loota, et Mersu külge poogitud kaadervärgist saab niiduk ja võsapurustaja? Ma parem ostan lotopileteid.

Mulle tundub, et see projekt on vildakas lähtülesande püstitamisest saadik. Kui tõesti on vaja midagi sarnast ehitada, on mõistlik baasmudeliks valida sõiduk, mille loojad on arvestanud tema ehitamisel teedeta maastikul sõitmise võimalusega. Heal juhul on käigukastil ka väljavõte lisaseadmete jaoks. W124 puhul on tema kasutatavus traktorina küsitav.

Alles meil siin oli üks kodanik, kes BMW mootorrattamootorit üritas Fiatile jõuallikaks panna. Millegipärast ei ole ma kuulnud, et see projekt erilist edu oleks saavutanud.

Universaalse võsaniiduki ehitamine ei ole päris kioskist järjekordse kõnekaardi ostmine.

Igatahes soovin trollivale härrasele comoon (või tiit456 või urmas2) edu ja pikka meelt projekti realiseerimisel.

A

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
#17

Põllumajandus-tehnikaks kohanda parem mõni UAZ või Land Rover tüüpi sõiduk. Vahekastis võimalik väljavõtteid võtta, ei jää mätta taha kinni ja vahekast võimaldab ka aeglasemat liikumiskiirust.
#18

Kas keegi vastalistest esimese postituse lõpuni ka on lugenud?
Oletame nüüd hetkeks, et algatajal on selliseid autosid mitu: emmele, issile, lapsele ja mõned veel juppideks. Milleks talle Golf või traktor, kus ükski osa ei ühildu? Küsimus ju on tegelikult selles, kas mesaga saab niita. Mina ütlen, et saab.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
#19

(16-05-2013, 16:33 PM)Marko Kirjutas:  Küsimus ju on tegelikult selles, kas mesaga saab niita. Mina ütlen, et saab.

Jumala tõsi!
Olen oma silmaga näinud,kui naine(50ja+) on vedanud enda järel harkatra..... mis see siis Mersule ära vedada oleks.Cool
Aga hobuniiduki vedamisega saaks iga autu hakkama.
#20

Just niimoodi käibki ühe lause kontekstist väljarebimine.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne