Teema on suletud

Projekt kuidas ehitada Mercedes W124-le. heinaniiduk.

video on vaadatud, kuna tahan kindel olla kas ma mõtlen õieti, siis pole teil raske kallid kaasfoorumlased raske seletada piltide põhjal kuhu täpselt tuleb jõud anda ja kust jõud võtta et saaks kordades aeglasema pöörlemise. kõik ei ole nii kiire taibuga.

NB! Sellest ma sain aru, et korpus peab paigal seisma ja kere küljes tugeva klambriga kinni olema. "Jõud sisse" mõtlen käigukastist tulevat jõudu ja "jõud välja" tagasillale minevat jõudu.

Alustame esimesest pildist ja siis liigume teise pildi juurde.
   
   

(19-06-2013, 19:21 PM)meli666 Kirjutas:  Kas PRIA nõuetele see lendteradega niiduk üldse vastab? Minu teada on kindlaks määratud niiöelda heksli pikkus, ehk hein peab ikka purustatud olema.

Et siis käsivikatiga ei tohigi niita?!?

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.

ega küll küllale liiga tee.
prooviks siis niimoodi.
mu mobla küll ei suuda sealt pilti ette manada, aga usutavasti oleks sobiv link asjaga tutvumiseks veel selline:
http://www.howstuffworks.com/transport/e.../gear7.htm

(19-06-2013, 23:54 PM)karvik Kirjutas:  Et siis käsivikatiga ei tohigi niita?!?

ikka tohib. aga kui pria käest raha tahad, siis peab põld lage olema. ehk käsivikati puhul pead heina ää vedama või siis iga nädala või paari tagant niitma, et ei jõuaks üldse asi pikaks kasvada.

ma arvan et pole mõtet siin teemas Priat arutada, Pria jaoks võite oma teema teha, ma ei niida heina ainult Pria pärast, kes see ikka tahab võsa sees elada. nii et Pria ja muud nõuandjad tehke oma rubriik, siin käib tehniline teema.

Sinu kommentaarid diesel pole asja selgemaks teinud kui ma ise tean, las mõni teine ka kommenteerib vahel, pea vahet paar päeva, liiga palju kommentaare pole ka hea, asjalikud väljaütlemised kaovad nende vahele lihtsalt ära. Nii ei mäleta enam keegi varsti mida ma selgeks tahtsin saada. Loe selle lehekülje esimest postitust, siis saad targemaks, mulle on vaja rääkida konkreetsetest hammasratastest pildil, kuhu ühendada jõud ja kust võtta jõud.

Ainuke kes oskab asja lahti rääkida on ehk Marko, kui ta mulle veel õiged hammasrattad ka kätte näitab, sealt kust jõud võtta ei olegi vist hammasratas, pigem see kuue auguga suur seib, mis on hammasratta ümber. vt. alumist pilti.

interneti otsingut vast oskab igaüks kasutada:
http://et.wikipedia.org/wiki/Planetaar%C3%BClekanne

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)

Sellist aeglustit pole ise käes hoidnud.
Selle koha, kuhu kardaaniflantsid kinnitada, saab teada ju lihtsalt seadet käevahel keerutades.
Ainult piltide järgi näen kahte suuremat tehnilist probleemi.
Hammasrataste õlitus ja tolmu eest kaitsmine.
Sisenev võll ei pruugi kannatada kardaani külgsuunalist koormust.
Tõenäoliselt on vaja lisaks kardaaniflantsile ka laagripukki.
Loomulikult peavad mõlemad kardaanid võimaldama pikkuse muutumist.

(20-06-2013, 00:25 AM)comoon Kirjutas:  ... nii et Pria ja muud nõuandjad tehke oma rubriik, siin käib tehniline teema....
Tehnilisest teemast on asi kaugel. Kui kuskile mujale rubriiki pista, siis ainult naljanurka. Seal tuleks teha eraldi teema "Tõsine nali".
Kui nüüd minna tehnilise asja kallale, siis sellise planetaari kardaani vahele aretamine on tüki tõsist asja. Ära tuleb lahendada mõlema kardaani kinnitusotsad ja lisaks terve korpuse auto alla kinnitus. Ka peab saama selle ehituse hermeetiliseks, kuna ilma õlita sellised asjad pikalt ei toimeta.
Enne mersu külge nuputamist tuleb aga hoopis uurida planetaari vastavust kardaani jõududele. Muidu võib esimese künka otsa ronides äkki kasti seest tühjaks lükata.

Lisan - näe, meil raulex'iga ühine mure. Toungue

hp

Küsimus, kas mersu tavaline kardaan muudab oma pikkust vastavalt vajadusele? minuarust on kummalgi pool mingid leevendavad kummid?

(20-06-2013, 16:14 PM)comoon Kirjutas:  Küsimus, kas mersu tavaline kardaan muudab oma pikkust vastavalt vajadusele? minuarust on kummalgi pool mingid leevendavad kummid?

Ei muuda, sest selleks puudub vajadus - nii käigukast kui differ on põhja küljes kinni. Puksidel väändumise jagu annavad järele leevendid.

Mutriga kinnisurutav pikinuut on vajalik paigaldusel ja kompenseerimaks konkreetse isendi eripärasid.

(20-06-2013, 00:25 AM)comoon Kirjutas:  ma arvan et pole mõtet siin teemas Priat arutada, Pria jaoks võite oma teema teha, ma ei niida heina ainult Pria pärast, kes see ikka tahab võsa sees elada. nii et Pria ja muud nõuandjad tehke oma rubriik, siin käib tehniline teema.

Sinu kommentaarid diesel pole asja selgemaks teinud kui ma ise tean, las mõni teine ka kommenteerib vahel, pea vahet paar päeva, liiga palju kommentaare pole ka hea, asjalikud väljaütlemised kaovad nende vahele lihtsalt ära. Nii ei mäleta enam keegi varsti mida ma selgeks tahtsin saada. Loe selle lehekülje esimest postitust, siis saad targemaks, mulle on vaja rääkida konkreetsetest hammasratastest pildil, kuhu ühendada jõud ja kust võtta jõud.

Tehniline teema on siin tõesti, Sinul küll kahjuks selle tehnilise poolega suurt miskit pistmist pole.
Siinkohal peaksid ise ehk vahet pidama, teed endale põhitõed selgeks ning siis saad isegi aru, kuhu ühendada ja kustkohast võtta... Toungue

Pealegi, see käkerdis ei hakka sul nagunii toimima, vahekasti oleks kindlam variant siiski.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

(20-06-2013, 00:25 AM)comoon Kirjutas:  ma arvan et pole mõtet siin teemas Priat arutada, Pria jaoks võite oma teema teha.

No kuidas nüüd PRIA nii vähetähtis järsku on? Artiklis ju selgelt kirjutatud, et tahad sinagi raha toetuse näol saada.
Just PRIA nõuetest tulebki alustada. Nõuded järgmised:
Rohumaa on hooldatud, kui niide on:
a) kokku kogutud heinakuhjadesse eesmärgiga need hiljem koristada,
b) pressitud heina- või silopallideks,
c) põllult ära veetud,
d) hekseldatud (heksli pikkus kuni 20 cm, hekseldamine alates 1. juulist).
Vat see viimane nõue ongi sinu jaoks.
Kui ehitada tavaline rootorniiduk, siis suve jooksul tuleb ikka mitu korda see põld üle vuristada, et asi nõude piiresse jääks.
Nagu mainitud, siis mees kõrvaltkülast sai sellega juba jama kaela, et lasi ükskord rootoriga heina maha ja heksli pikkus ei vastanud nõuetele.
On tegelikult mille üle mõelda ja siis ka vastav tehnika omale muretseda või siis antud teema puhul ise teha. Ehk siis kavalam äkki on mõelda trumliga purustusniiduki peale. Sest rahadega on nagu on ja kõik on kulu.
Aga nüüd tehnilist poolt ka. Vaatasin, et Moskvits 400 või 401 käigukast on vägagi väikeste mõõtmetega. Kõrval 10 liitrine pang võrdluseks.
   
Sellise saaks vast ilusti kardaani vahele sokutada. Pole küll mersut altpoolt näinud.
Selle planetaarjulla jätaks isegi õlituse pärast mängust välja. Asi töötab originaalis ju käigukastis vedela õli sees. Seal vist peaks olema sees ka nõellaagrid ja ilma õlituseta on need varsti otsas. Ja mingi kobuska sinna ümber teha, et asi õli sees oleks. Võimalik kindlasti, aga treialile jätkub seal omajagu juba tööd.

luik, ma arvan, et planetaari saaks isegi nii panna, et eraldi kinnitada pole vaja põhja külge. Samas pean nõustuma, et algataja veovõime jätab tiba soovida.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Ok, kas kellegil on pakkuda moskvits 401 käigukasti või võimalikult väiksete mõõtmetega käigukasti, muidugi ei mata ma planetaar ülekande mõtet maha, kui kellegil vedeleb T40 käigukast, kus see aeglusti http://www.youtube.com/watch?v=0Oy2o0uIIzI sees on, siis oleks huvitatud.

Antud videos üks vend keerutab ka seda käes.



.

(21-06-2013, 11:11 AM)comoon Kirjutas:  ...kui kellegil vedeleb T40 käigukast...

Big Grin Mis sa sellega tegema hakkad???

hp

kas aeglusti ei ole siis käigukastis sees, kus ta siis sees on? Hea et tähelepanu juhtisid, võib olla on ta tõesti kusagil mujal kui käigukastis, või T40 ei olegi käigukasti?


Loodan, et said peatäie irvitada, et ma T40 ehitust ei tunne.

Huumor kuubis. lugenud seda teemat ja ei usu siiani.

KRT osta hobuniiduk, pane see oma mersule sappa ja lase käia, mida sa leiutad teadmata mis tükke üldse tahaks kasutada.
Teine variant on vaheta mersu kombaini vastu Smile

(21-06-2013, 12:17 PM)nymmik Kirjutas:  Huumor kuubis. lugenud seda teemat ja ei usu siiani.

KRT osta hobuniiduk, pane see oma mersule sappa ja lase käia, mida sa leiutad teadmata mis tükke üldse tahaks kasutada.
Teine variant on vaheta mersu kombaini vastu Smile

Juhin tähelepanu faktile, et tegu on PROJEKTIGA! See on ju juba esimeses postituses kirjas ja teemat lugedes tuleb see ju ka igas postis ilusasti esile! Cool

ja projektiJUHT teeb oma tööd hästi Cool ilma igasuguse irooniata. Mul on au töötada koos samaheade projektijuhtidega ja mina, vaene insener, pean tegema nagu juht ütleb :d


Jälgin huviga teemat ja loodan, et mersu saab päitsed pähe Smile

Mis tsentrifugaalsidurit sa siin päeval otsisid? Ees teed niimoodi: vead otse väntvõllilt pika rihmaga, sidurit asendab see, et üles tõstes läheb rihm lõdvaks ja terad jäävad seisma. Ei ole vaja lihtsaid asju keeruliseks ajada. Paar juhtrullikut tuleb muidugi kombineerida sinna.
Üldse tundub see poolhaige projekt mulle nagu oma laps juba, kole palju selle peale mõeldud. Vot vihastan kord ja sebin mõnele Granadale samasuguse asja külge. Eraldi teema muidugi on, kas kass minu teostatud töö peale ka jookseks Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(21-06-2013, 12:02 PM)comoon Kirjutas:  kas aeglusti ei ole siis käigukastis sees, kus ta siis sees on? Hea et tähelepanu juhtisid, võib olla on ta tõesti kusagil mujal kui käigukastis, või T40 ei olegi käigukasti?


Loodan, et said peatäie irvitada, et ma T40 ehitust ei tunne.

Kurat mees, just tegid mu päeva heaks. Toungue Rolleyes
Jätkake samas vaimus ja sellest projektist saab kõige kuumem teema siin foorumis...

ToungueRolleyes

Vanameister Baskini naljad kahvatuvad teie kõrval... Big GrinRolleyes

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne