29-06-2013, 17:03 PM
Ega mul teadmised mööda külge maha küll ei jookse, sellepärast ma siin igat pisiasja arutangi.
No näed siis, sain jälle targemaks, ega ühe inimese juttu ei saagi alati tõena võtta, tuleb mitu arvamust ära kuulata ja laagrimüüjate käest küsida, palju teatud laager pöördeid kannatab. Võib kasutada ka koonus rulllaagreid, peaasi et neid oleks saada ka laagripukkide peal. Poes peaks ju laagri tehnilistes näitajatse olema kirjas kui palju nad pöördeid kannatavad.
Mis puutub põllu peal sõitmisesse, siis nüüd ongi hea küsida arvamust:
kui panna suuremad veljed alla nii, et keevitada näiteks poolemeetrine toru suuremale veljele külge, teise otsa krae kuhu puurida viis auku vastavalt mercedesele ja see siis alla panna(toru pikkus oleneb sellest kui palju on vaja et, rattaid saaks välja keerata) Taha on vaja ilmselt lühemat toru, piisab sellest kui velg rattakoopast väljapoole jääb?
Küsimus on aga selles, kas see hakkab kuidagi negatiivset mõju avaldama rattalaagritele?
Teie arvamused?
No näed siis, sain jälle targemaks, ega ühe inimese juttu ei saagi alati tõena võtta, tuleb mitu arvamust ära kuulata ja laagrimüüjate käest küsida, palju teatud laager pöördeid kannatab. Võib kasutada ka koonus rulllaagreid, peaasi et neid oleks saada ka laagripukkide peal. Poes peaks ju laagri tehnilistes näitajatse olema kirjas kui palju nad pöördeid kannatavad.
Mis puutub põllu peal sõitmisesse, siis nüüd ongi hea küsida arvamust:
kui panna suuremad veljed alla nii, et keevitada näiteks poolemeetrine toru suuremale veljele külge, teise otsa krae kuhu puurida viis auku vastavalt mercedesele ja see siis alla panna(toru pikkus oleneb sellest kui palju on vaja et, rattaid saaks välja keerata) Taha on vaja ilmselt lühemat toru, piisab sellest kui velg rattakoopast väljapoole jääb?
Küsimus on aga selles, kas see hakkab kuidagi negatiivset mõju avaldama rattalaagritele?
Teie arvamused?