11-07-2013, 22:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-07-2013, 22:41 PM ja muutjaks oli karvik.)
Kolm ratast samal põhjusel miks kaika vedrustus reaalselt ei tööta.
Ja ei saa praegu aru miks ei peaks töötama auto ratta rumm. Kui võtta näiteks VW golf-i esisilla küljest jupp mille küljes on laager ja koos kõige muuga, siis on ta juba valmis tükk. Pooltelje ots tuleb juba läbi laagri, laager on mõeldud taluma koormust. Pealepoole jäänud pooltelje otsa külge saab igast asju treida kruvida jne. Allapoole jäänud ratta kinnitus kohale saab panna kasvõi auto enda velje.
Pooltelje otsa pead muidugi lahti arutama sest telg ise töllab kolepalju selleks et ilma lisadeta midagi sinna külgsuunas tõmbama saaks panna.
Või sain ma midagi valesti aru?
Ja ei saa praegu aru miks ei peaks töötama auto ratta rumm. Kui võtta näiteks VW golf-i esisilla küljest jupp mille küljes on laager ja koos kõige muuga, siis on ta juba valmis tükk. Pooltelje ots tuleb juba läbi laagri, laager on mõeldud taluma koormust. Pealepoole jäänud pooltelje otsa külge saab igast asju treida kruvida jne. Allapoole jäänud ratta kinnitus kohale saab panna kasvõi auto enda velje.
Pooltelje otsa pead muidugi lahti arutama sest telg ise töllab kolepalju selleks et ilma lisadeta midagi sinna külgsuunas tõmbama saaks panna.
Või sain ma midagi valesti aru?
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.