Teema on suletud

Projekt kuidas ehitada Mercedes W124-le. heinaniiduk.

(26-07-2013, 23:58 PM)comoon Kirjutas:  Ärge unustage, et mersul on sama palju võimu kui MTZ80- nel.

Kui sa nii täpselt seda tead, siis oskad ka ehk öelda kas neil on ka sama moment?
Ise ei tea kummastki eriti midagi.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.

(26-07-2013, 23:58 PM)comoon Kirjutas:  kui kõik nii targad on siis paluks gaz69 vahekasti mõõtmeid, laius, kõrgus, pikkus? Tehke omale mersu põhjaalune selgeks ja siis pakkuge sobivat lahendust, pole mõtet rapsida. Ma olen mosse käigukasti keerutanud ja tean, et see teeb neli korda liikumist aeglasemaks esimese käiguga. See kast on mul olemas ja soetatud 15 eur koos kardaaniga. Ärge unustage, et 200d mersul on sama palju võimu kui MTZ80- nel.

Marko, käes on ju reede õhtu ja viinavõtmis aeg käesSmile Marko. ära unusta, et inimestel vedeleb mõtetut kola kodus, mida neil vaja ei ole ja ainult kuulutades saan ma omale vajalikud osad mulle sobiva hinnaga kätte. Rolleri rattad sain näiteks 6 eur. tk. Mulle pakutakse iga päev 10- neid rehve, soodsa hinna puhul ostan need loomulikult ära.

Võimu võib olla, aga vääned põle muffigi ja no teises teemas juba on seda teemat lahatud pikalt ja laialt, et põle mõtet oma päkka nokuga võrrelda.

Come to the dark side, we have cookies!

Phyl andis juba umbkaudse vastuse ära.

Seega selgitan ehk vahet mis on vääne ja mis on võimsus, siis commonil lihtsam.

Vääne on see kui suur on saabas ja võimsus on see kui tihti lüüakse.

Mesa järelikult lööb jube tihti, et saada see võim kätte, aga pisike saabas suurt jälge ei jäta ja vastupidi.

Võimsus annab kiiruse, vääne teeb tööd!

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.

(26-07-2013, 23:35 PM)raulex Kirjutas:  Härra comoon tahtis ju peaaegu põhjagaasiga heina niita, tsiteerin:
Mersu peaks liikuma edasi umbes 5km tunnis, pöörded umbes 2500- 3000 peal...mõelge natuke, missugune võim seal tekibSmile
Seega jaotuskasti kaks korda aeglustust on ikka häbiväärselt vähe...
Selliste argumentide juures jääb mul üle ainult nõustuda Big Grin. Kui selle mercu esimese käigu ülekanne on 3.87, siis kahe kasiga kokku on esimeste käikude aeglustuse summa kokku 15x. Kui arvestada, et 3000 nde pöörde juures sõidab mercu otsekäiguga ehk 150- nega, siis 150/ 15 =10 km tunnis. Seega on vahekast mis kaks korda aeglustab, peale kahte käigukasti täiesti omal kohal, et saada lõppkiiruseks 5 km/h.... Big Grin.
Ma ei suuda ka leida, et kas kütusekulust 1 ha kohta ka juttu on olnud .. Big Grin

Krt.Peab juba iseennast ka tsiteerima.Mersust saab teha traktori ja hea traktori.
Tööd tuleb muidugi kõvasti tehaBig Grin
(02-07-2013, 09:56 AM)raulex Kirjutas:  Mersust saab soovi korral teha sobiva sõiduki.Eestis on juba ka tehtud.
Sõnade tegemise asemel on vaja muidugi käsi liigutada.
Siia lumesaha asemele niiduk ja elu lill:
[Pilt: 2012Jaanuar024.jpg]

ja lõppkokkuvõttes sõltub kõik niidetava heina paksuset, mis kiirusega auto sellelele peale liigub, kui teravad on lõiketerad, kui lai on niidulaius, kuidas hein eemaldub terade ja ketaste alt. hobujõud jäävad ikka hobujõududeks. kes nõustub?

(27-07-2013, 02:07 AM)comoon Kirjutas:  ja lõppkokkuvõttes sõltub kõik niidetava heina paksuset, mis kiirusega auto sellelele peale liigub, kui teravad on lõiketerad, kui lai on niidulaius, kuidas hein eemaldub terade ja ketaste alt. hobujõud jäävad ikka hobujõududeks. kes nõustub?

Mina nõustun sellega 100%. Mis sa selle teadmisega nüüd peale hakkad?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

(27-07-2013, 00:27 AM)raulex Kirjutas:  Krt.Peab juba iseennast ka tsiteerima.Mersust saab teha traktori ja hea traktori.
Tööd tuleb muidugi kõvasti tehaBig Grin
(02-07-2013, 09:56 AM)raulex Kirjutas:  Mersust saab soovi korral teha sobiva sõiduki.Eestis on juba ka tehtud.
Sõnade tegemise asemel on vaja muidugi käsi liigutada.
Siia lumesaha asemele niiduk ja elu lill:
[Pilt: 2012Jaanuar024.jpg]
Austet ksf! raulexi omatehtud unimogi portree jättis juba mõnda aega kustumatu mälupildi. Sihuke tummine tükk teine. Et mitte pikalt siin meie suurepärast niidukiteemat reostada, tunnen huvi, kas sellest ehitustööst ka siin päevikut peetud, saaks lingi, või kui mitte, siis, usun, et on ka teisi, kes ootava huviga.

Tervitades, IP

Sellest mersust juttu siin http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=59&t=33367

See mersu pole minu tehtud, vaid eestis tehtud.Siia teemasse sobis sellepärast, et comoon võrdles mersut traktoriga.
Mersu ehitamise teema:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=59&t=33367
Minu looming on analoogne Terrano koll:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=59&t=34589
Siia foorumisse teen teema siis, kui tekib reaalne võmalus edasi ehitada.Niisama targutada ei viitsi.

enne ehitamist tule ikka parimad lahendused välja mõelda, reaalselt ehitamise kõrval ei jää ju netis käimiseks aega ja niisama valmis teha ja pärast ümber teha on ka mõttetu ressursi raiskamine. kui sul on mingi idee, siis parim koht seda ideed täiustada ongi teema tegemine. kui sinu eesmärk on kellgi olemasolevat täpselt kopeerida, siis pole ju teemat vaja teha. kui sa pidasid reaalse võimaluse all silmas rahalist külge, siis tuleb raha teenida veel aga teema võid ikkagi teha.

(27-07-2013, 02:07 AM)comoon Kirjutas:  hobujõud jäävad ikka hobujõududeks. kes nõustub?

Kui sa nüüd mõtled seda, et hobujõude kilovattides ei tasu mõõta ja vastupidi, siis on su jutt puhas kuld.

Kui aga mõtled seda, et autot viib ainult võimsus edasi, siis ei ole see pris see.

Kui minu mudel autol oli peal 2,5hj ja 3,45cm3 mootor siis korrutades selle suuruse nahaalselt 28 saab võimu juba tsipa rohkem kui antud mersul. Kubatuur jääb aga alla 100cm3. Et milleks siis vaja nii suurt mootorit nagu mersul on? Eks ikka selleks, et oleks saapal ikka mingisugunegi jälg maha jätta.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.

(26-07-2013, 23:58 PM)comoon Kirjutas:  Tehke omale mersu põhjaalune selgeks ja siis pakkuge sobivat lahendust, pole mõtet rapsida.

Kui sa tahad kangesti mersuga niita siis sinu puhul soovitaks küll töökorras niiduk osta ja mersu näiteks sinna katusele istutada. Vähemalt on niidu funktsioon olemas ja teistele saad rääkida, et aretasidki niiduki mersu alla.

(28-07-2013, 09:49 AM)fanatt Kirjutas:  
(26-07-2013, 23:58 PM)comoon Kirjutas:  Tehke omale mersu põhjaalune selgeks ja siis pakkuge sobivat lahendust, pole mõtet rapsida.

Kui sa tahad kangesti mersuga niita siis sinu puhul soovitaks küll töökorras niiduk osta ja mersu näiteks sinna katusele istutada. Vähemalt on niidu funktsioon olemas ja teistele saad rääkida, et aretasidki niiduki mersu alla.

Et siis näiteks E-303 ja selle kuudi asemele mersu?
Selliselt oleks ka kenasti raulexi pakutud idee kasutatud. Big Grin

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.

(28-07-2013, 11:32 AM)karvik Kirjutas:  
(28-07-2013, 09:49 AM)fanatt Kirjutas:  
(26-07-2013, 23:58 PM)comoon Kirjutas:  Tehke omale mersu põhjaalune selgeks ja siis pakkuge sobivat lahendust, pole mõtet rapsida.

Kui sa tahad kangesti mersuga niita siis sinu puhul soovitaks küll töökorras niiduk osta ja mersu näiteks sinna katusele istutada. Vähemalt on niidu funktsioon olemas ja teistele saad rääkida, et aretasidki niiduki mersu alla.

Et siis näiteks E-303 ja selle kuudi asemele mersu?
Selliselt oleks ka kenasti raulexi pakutud idee kasutatud. Big Grin

Täpselt nii! See oleks kõige lihtsamBig Grin Keegi võiks selle comooni jaoks photoshopis valmis ka joonistadaBig Grin oleks juba joonis ees.

Ärge mehed jamage! Istutamine pole käkitegu, kuigi, jah seekord tulemus oleks sinnapoole küll.
Asi selles, et siis jätkuks teine 22 lehekülge küsimusi ja sedasamust, et millise läbimõõduga ja seinapaksusega toru kasutada, milliseld polte ja äkki hoopis vinkelrauda ja keevitust jne. jne.
...sest üks tark jõuab rohkem küsida, kui kümme..... vastata ning ega enne ju ei või tööga pihta hakata, kui asi igati läbi arutatud.

Jätku......kellel kannatust ja huumorimeelt!

Tervitab Veteran.

(28-07-2013, 12:02 PM)Veteran Kirjutas:  Ärge mehed jamage! Istutamine pole käkitegu, kuigi, jah seekord tulemus oleks sinnapoole küll.
Asi selles, et siis jätkuks teine 22 lehekülge küsimusi ja sedasamust, et millise läbimõõduga ja seinapaksusega toru kasutada, milliseld polte ja äkki hoopis vinkelrauda ja keevitust jne. jne.
...sest üks tark jõuab rohkem küsida, kui kümme..... vastata ning ega enne ju ei või tööga pihta hakata, kui asi igati läbi arutatud.
Rokem polegi nagu eriti midagi lisada.Kui keegi suudab teoreetiliselt mersu liikurniidukile (või traktorile, veoautole jne) paigalduse lahendada, nii et hiljem kõik ka praktiliselt probleemideta teostatav on, siis võtan selle inimese ees mütsi maha.

Kas ülekandega ei saa siis jõudu tekitada? Kas väändemoment ei võrdu siis jõuga?

(28-07-2013, 21:56 PM)comoon Kirjutas:  Kas ülekandega ei saa siis jõudu tekitada? Kas väändemoment ei võrdu siis jõuga?
Tekkis küsimus: Kas füüsika tunnid jäid vahele, või pole vanus veel sealmaal, et füüsikast midagi teada?

Eelnevate postituste põhjal tundub, sul kama kaks, millest rääkida: jõud = vääne = võimsus = töö = superniiduk. Otsi vähemalt neti avarustest, kui raamat on kaugel ja raske.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!

(28-07-2013, 21:56 PM)comoon Kirjutas:  Kas ülekandega ei saa siis jõudu tekitada? Kas väändemoment ei võrdu siis jõuga?

HP ja Nm on kaks täiesti erinevat asja.

Ülekandega tekitatakse kujutlev jõud, aga tegelikkuses on kõik ülekanded mootori jõule kahjulikud ehk siis näite abil - tavaliselt on kõikidel taga veolistel manuaal pillidel 25 prossa vähem jõudu rattas kui on mootoris.

Esi veolistel pillidel on veoosa kadu 14,5 prossa (manuaalil).

Nelikul on vist 35 prossa kadu (manuaalil, faktiga võin eksida)

Tagaveolisel automaat pillil on veoosa kadu 35 prossa.

Ja tavaliselt on antud masinatel passis mootori võimsus, mitte see mis rattast välja tuleb.

ehk jällegi näite abil selgitan, et kui võtame bmw 5 seeria 141 kw mootori, siis manuaal pillil jõuab rattasse 105,75 kw, aga automaadil 91,65 kw. Ehk siis see vahe on juba persega tuntav ja pannes autod joonele, siis automaat peaks jääma tahapoole.

Come to the dark side, we have cookies!
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne