Kus müüakse ning mis õli
#1

Jõudu!

Küsimus laiemale ringile: kas ja kus müüakse Eestis Pekar 68u (k750le siis) karpasid ning mis õli tuleks panna mootorisse, käigukasti ning difrisse?
Vasta
#2

Tere.

Mina sõitsin 10-15 a tagasi kogu aeg kõige odavama mineraalõliga mis saada oli, ehk siis Autooliga. Ei juhtunud midagi hullu. Praegu muidugi võiks suvel panna mingi 20w monograde näiteks Legend on suhteliselt soodne toode.
Käigukastis ja reduktoris oli ka mingi vene TAD-? Mõned tänapäeva õlid söövitavad pronkspuksid läbi aga K-l vist polnudki pronksi käigukastis?
Vasta
#3

Mootorisse nagu ikka vanasõidukitele soovitan panna 15W40 mineraalõli.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#4

Mina olen oma emmilistel kasutanud mootoris 20W50 mineraalõli - teoorias peaks palaval päeval ja/või kehva jahutusega mootorit paremini säästma kui 15W40. Talviseks sõitmiseks see muidugi ei sobi.
Käigukast ja tagaülekanne - tavaline 80W90. Alati võib autentsuse huvides ka vanu "häid" vene õlisid kasutada, aga sõlmede pikaealisuse huvides ei pruugi olla parim lahendus.

Vanade külgkorvide paradiis: http://kylkad.blogspot.com
Vasta
#5

20w50 ehk õhkjahutusega mootori õli ostsin mina Stokkerist. Firmaks Valvoline. Samuti ka sildadesse Valvoline õlid.

/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Vasta
#6

Getz-Eesti käest saab sellist: http://www.sunoco.be/PDF/UK/TDSUK4T%20motoclassic.PDF
oli vist 7 euri liiter.
Vasta
#7

libe teema see õliteema. Põhitõde on vast, et rohkem raha maksev on parem Smile

oma kogemus: '66a õhujahutaja (VW T1 aka põrnikas. Moto on õlifiltrita - isegi tsentrifugaali ei ole; õli mahub motosse vist törts alla 3l) kulges SAE50 õliga. Motuli toode, 2l metallkankus ja ilusad kirjad "Classic" jne peal.
kulges isegi mitmed talverallid (mille eel toimus õlivahetus) - aga ühel aastal oli ilm külmem ja kole kahju oli motosse panna õli, mis tavapäraselt veebruaris siiski kuigipalju voolas, aga tol aastal juba tahkele olekule lähenes. Kahju polnud loomulikult mitte õlist vaid mootorist.
motosse läksid erinevad jäägid, mis garaazhiriiuli väärt pinda raiskasid. Peamiselt ilmselt poolsündid.
tulem oli, et masin loobus oma tavapärasest nõudmisest, mis kõlas: "lisa palun 700..1000km tagant õli. Talverallil 300..400km tagant"
sestsaati kulgeb putukas poolsündiga. Ka suvel, kui ilm soojem ning õhujahutaja sees temperatuurid ilmselt harju keskmisest kõrgemad. Kas see mineraalist rohkem "tagi" moodustab - eks ühel päeval saa näha. Loodame, et see päev on kaugel Smile

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne