Ford P100
#1

Möödunud aasta lõpus sai toodud siis soomest P100.
[Pilt: SDC11156.JPG]
Kastikad on mulle ikka meeldinud alati ja antud auto jäigi silma kuna kahekohaline, pika kastiga ja ligi 1,1 tonni kandejõuga.
Esiots 95% Sierra MK II, kastiosa spetsiaal P100 toodang.
[Pilt: SDC11158.JPG]

Mootoriks on originaal 1.8TD oma vägeva 55kW-ga mis muide originaal peaülekandega liigutab seda autot vägagi meeldivalt hästi. (isegi tonnise koorma all)
Kuna tagasilla laagrid on läbi ja uued laagrid maksavad auto ostuhinnaga võrdväärset hinda siis asemele läheb Bronco II tagasild. Originaal sild on 4.62 peaülekandega mis on trassil sõitmiseks ka kaugelt liiga palju.

Viimane hetk kastiga:
[Pilt: IMG_0372.JPG]

nüüd juba ilma:
[Pilt: IMG_0374.JPG]

Kast kaalub niipalju et kaks kõhna meest said mahatõstmisega hakkama, seega väga raske ta pole.

Bronco sild enavähem paigas:
[Pilt: IMG_0425.JPG]

Vaja veel amordid külge kruvida, selleks vaja aga pikemaid u-polte. Kui keegi teab kust neid saada, olen tänulik info eest.
Vasta
#2

Vägev. Pole nagu raamiga Sierrat kohanudki, kuidas tal see esiots on? läheb üle tavaliseks sierraks ka esisilla poolest? Püstakutega vedrustus, lattrool?
Ehk saaks mõne kapotialuse või esiosa kõhualuse pildi? Tänan.
Vasta
#3

(23-05-2013, 09:55 AM)altraditional Kirjutas:  Vägev. Pole nagu raamiga Sierrat kohanudki, kuidas tal see esiots on? läheb üle tavaliseks sierraks ka esisilla poolest? Püstakutega vedrustus, lattrool?
Ehk saaks mõne kapotialuse või esiosa kõhualuse pildi? Tänan.

Mõneti oskan ka mina vastata Smile
Esiots on nagu tavalisel sierral aga kannab raami peal. Sillad nii esimene kui ka tagumine kuuluvad transitile. Rool peaks olema võimendiga.
Vasta
#4

U-Poldi kohta andis google kaks varianti http://www.janere.ee/pages/et/tooted/polt.php
http://www.uustarvik.ee/?id=2&cat_id=22&product_id=36

Ise ma uurisin paar aastat tagasi Valgas sarnast P 100 äraostuplaaniga aga pidasin hinda suureks ja kaup jäi pooleli.

Veel pole maha löödud
Vasta
#5

Aitähh, Janerest käin kindlasti läbi.
Esiotsa pilte saan homme ehk lisada, koduarvutis mõned on. Esiots on muidu Sierra mis Sierra. Juhi istme kohalt läheb kandevkere üle raamiks. Esisild on tal Sierra oma jämedamate vedrude ja Transiti poldivalemiga rattarummudega.
Üldiselt niipalju kui ma autot harutanud olen, siis Transitiga on seal ühist ainult veljed ja tagumised pidurid. Muu kõik on kas Sierra originaal või Portugali omalooming.
Rool on ilma võimendita ja nii ta vist tuli kõikidel.

Kuidas suhtuda keermelatist u-poltide painutamisse?
Vasta
#6

(23-05-2013, 15:17 PM)martinjev Kirjutas:  Kuidas suhtuda keermelatist u-poltide painutamisse?

Õnne see ei too.
Vasta
#7

Õnnestus vast nii kuu tagasi näha sarnast masinat Võru mnt. Tartusse sisse sõitmas? Või on meil neid veel? Uusklassikute huvilisest sõbraga sai pikalt arutatud, millal viimati enne seda kohtumist P100-t näha sai.
Vasta
#8

põltsamaa kandis (täpsemalt ei hakka täpsustama) seisab ka üks p100, viimati sai asja liikuma, kere pealtnäha okei, aga kerge sammal troonis sellegipoolest. Pull riist.
Vasta
#9

Sillakinnituse U-polte saab mõõdu järgi www.4x4cruiser.ee lehelt.

Jawa 559 -65a, Jawa 360-+velorex560 -65a, Jawa 638 -89a, V-150 Elektron -74a, Ford Taunus -75a, Ford Sierra 2,9 -83a, M 412 -84a, Chrysler 300C 2007a, Ford Ranger 2007a, Chrysler Sebring Cabrio 2003a., Gaz M20 -48a.
Vasta
#10

(23-05-2013, 20:47 PM)taavi Kirjutas:  põltsamaa kandis (täpsemalt ei hakka täpsustama) seisab ka üks p100, viimati sai asja liikuma, kere pealtnäha okei, aga kerge sammal troonis sellegipoolest. Pull riist.

Seda Põltsamaa oma olen ka mina kohanud, nii Põltsamaal kui ka lõuna poole tulles järgmises vallas külavahe teedel.

Kui õieti mäletan oli vist punast värvi. Imestasin ka, et pole sihukest Sierrat veel näinudki.

M.

ZAZ965A 1968
Vasta
#11

Liigub Virumaalgi selline isend veel omal jõul, üleeile alles trehvasin...

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#12

(23-05-2013, 21:14 PM)-maukar- Kirjutas:  
(23-05-2013, 20:47 PM)taavi Kirjutas:  põltsamaa kandis (täpsemalt ei hakka täpsustama) seisab ka üks p100, viimati sai asja liikuma, kere pealtnäha okei, aga kerge sammal troonis sellegipoolest. Pull riist.

Seda Põltsamaa oma olen ka mina kohanud, nii Põltsamaal kui ka lõuna poole tulles järgmises vallas külavahe teedel.

Kui õieti mäletan oli vist punast värvi. Imestasin ka, et pole sihukest Sierrat veel näinudki.

M.

siis on seal neid mitu Smile See, mida mina tean, on valge.
Vasta
#13

(23-05-2013, 22:48 PM)taavi Kirjutas:  
(23-05-2013, 21:14 PM)-maukar- Kirjutas:  
(23-05-2013, 20:47 PM)taavi Kirjutas:  põltsamaa kandis (täpsemalt ei hakka täpsustama) seisab ka üks p100, viimati sai asja liikuma, kere pealtnäha okei, aga kerge sammal troonis sellegipoolest. Pull riist.

Seda Põltsamaa oma olen ka mina kohanud, nii Põltsamaal kui ka lõuna poole tulles järgmises vallas külavahe teedel.

Kui õieti mäletan oli vist punast värvi. Imestasin ka, et pole sihukest Sierrat veel näinudki.

M.

siis on seal neid mitu Smile See, mida mina tean, on valge.

Seda valget sai suvel vaatamas käidud, kui müügis oli. Kere oli isegi enam vähem aga mootor ei kannatanud kriitikat, õli olevat võtnud liiter 150 kilomeetrile ja seda 80-ga sõites ja see kolin mis mootorist kostis oli jube. Kuna omanik küsis suhteliselt palju selle eest jäi sõbral diil tegemata.
Vasta
#14

Jõgeval oli möödunudaastal müügis üks valge ...MKS numbriga millel moto kolises (kulunud nukkvõll ilmselt, saale kolin see küll polnud). Tegin talle pakkumise 600.- aga ei sobinud ja ostmata ta jäi (õnneks).. Põltsamaal oli üks sinine millel kast totaalselt läbi ussitanud ja sellepärast jäi ostmata. Ühta punast tean veel ja olen näinud pilte päris kenasti korda tehtud sininest
http://www.upload.ee/image/2832326/IMGP0926.JPG
Niiet mõned ikka veel liiguvad.
põhja alt pilt :
[Pilt: IMG_0431.JPG]
Näha kronsa kuhu kast istub ja salongi tagaseina

Kui keegi teab kust leida vasakut esitiiba hea hinnaga siis oleksin huvitatud Smile
Vasta
#15

Bronco sild paigas koos 235/75 rehvidega mis tuleb väiksemate vastu vahetada...

[Pilt: IMG_0450.JPG]

Uus ülekanne on niipalju kiirem et 5. käiguga jääb võrdlemisi lahjass juba. Loodan et originaalkõrgused, 8,8 cm madalamad rehvid natuke parandavad olukorda.
Vasta
#16

Auto24-s üks müüki tulnud Smile
http://www.auto24.ee/used/1401198

Kui paks plekk on mõistlik varuda keretööde jaoks?
Vasta
#17

Kuidas isteasend muidu on? Ainult sirgeseljalistele meestele või mugav?
Vasta
#18

üle 190cm inimesele võib kitsaks jääda. Iste on kõrgemal natuke kui Sierral (siinid on põhjaraami) ja seljatugi võrdlemisi sirge.
Minujaoks on igatahes täitsa OK Smile
Vasta
#19

Sai siis lõpuks käsile võetud ja auto laiali harutatud.
[Pilt: IMG_0633.JPG]
[Pilt: IMG_0647.JPG]
Plaanis kabiinil ja kastil roostekohad likvideerida, üle värvida ja DOHC mootor automaatkastiga peale panna.
Mõned roosteaugud juhipool ikka on põhjas. Lisaks vahetan mõlema esitiiva tagumised osad.
[Pilt: IMG_0658.JPG]
[Pilt: IMG_0660.JPG]

Kuidas oleks kasulikum põhjale paikasid keevitada - kas väljastpoolt või kabiinis seest?
Vasta
#20

Kui huvi siis üle on üks sedaani pealt pärit roolivõimendikomplekt. Latt, pump, paak, torustik...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne