Liikluskindlustuse maffia!!!

Ei mõista kuidas vene tsikli jaoks ühe kindlustusfirma kodulehelt pakkumist võttes tuleb hinnaks 18 eur aasta ja teisel 162 eur. Big Grin
Vasta

ega keegi ei kalkuleeri mingit hinda igale aparaadile eraldi.
mingi algoritm valmis tehtud ja sisenditele mingi prioriteet antud.
kübe siit ja kübe sealt ja kokku tuleb kirves.
Vasta

Minu vandenõu teooria selliste suurte hinnakääride kohta on kahtlus, et autod on markide/mudelite/omanike järgi kindlustus firmade vahel kuidagi ära jaotatud. Kuna kindlustus on nii vana ja sisse töötatud äri siis, igasugused hinna, ehk riskiarvutused käivad eranditult kõikidel firmadel väga sarnaste valemite alusel. Isiklik tähelepanek kahe väga sarnase kaubiku kindlustuse hinna erinevuse kohta. Olid nendeks siis Opel Combo ja Citroen Berlingo, mõlemad n1 kat. ligilähedaselt sama vanus, võimsus ja läbisõit, kasutus piirkond ka sama. Hinnaerinevus oli ühe pakkuja juures kaheksa kordne ühe auto kasuks. Ja üks teine kindlustaja pakkus ca 6 kordset hinna vahet aga nüüd juba teise auto kasuks. 
Ei ole nagu kusagilt otsast loogiline!
Vasta

Nähakse tonti seal kus seda pole. Lihtsalt kindlustusseltsil ei saa keelduda liikluskindlustuse pakkumise tegemisest siis on meelga pandud nii kirved hinnad, et neid lihtsalt ei valitaks. See millist klienti keegi eelistab ja millist väldib on kindlustuse enda asi. Kas on selleks kindlustusvõtja elukoht, auto mark, sugu, eelnev ajalugu jne.. sõltub juba vastava seltsi poliitikast.
Vasta

(10-11-2019, 16:44 PM)Mart69x Kirjutas:  See millist klienti keegi eelistab ja millist väldib on kindlustuse enda asi. Kas on selleks kindlustusvõtja elukoht, auto mark, sugu, eelnev ajalugu jne..

...kokkulepped? Ei  saa ju välistada ka eelpool mainitud "vandenõuteooriat" ja võib tonti ikka näha.  Wink
Vasta

Eestis peaks olema hetkel +8 liikluskindlustuse pakkujat ja vaadates Eesti turu väiksust siis konkurents on piisavalt tihe. Muidugi äge oleks kui seltsid lepiksid kokku, et üks eelistab vene tsikleid, teine usa autosid, kolmas virumaal elavaid inimesi, neljas penskareid, viies roolijoodikuid, kuues hõbedasi autosid, seitsmes homosid ja kaheksas tagasillaveoga masinaid  Smile Smile
Vasta

(10-11-2019, 20:55 PM)veix__ Kirjutas:  
(10-11-2019, 16:44 PM)Mart69x Kirjutas:  See millist klienti keegi eelistab ja millist väldib on kindlustuse enda asi. Kas on selleks kindlustusvõtja elukoht, auto mark, sugu, eelnev ajalugu jne..

...kokkulepped? Ei  saa ju välistada ka eelpool mainitud "vandenõuteooriat" ja võib tonti ikka näha.  Wink

mingi alus sellistel kahtlustel on. Mõni selts ei taha töö-veoautosid, teisele ei meeldi traktorid. Kindlustusfirma kus kodukindlustus tehtud ja agent on kui pereliige, ei taha (viisakas ei kapitalistlikul viisil: 4x kallim teistest) veokat kindlustada, samas pereauto aasta 1,5x odavam teistest.  VW multivan mis on passis mahtuniversaal, liigitub nende arvates juba kaubik-tööautoks ja oluliselt kallim konkrentide omast.


Vasta

eks see oleneb ka sellest, millise spetsialiteediga remotöökodadega seltsidel kontrahtid tehtud on.
Vasta

Kontrahtid töökodadega on veel omaette teema. Päris kindlasti liigub mingi osa rahast kindlustusele või siis seal otsustavale inimesele tagasi.Kuna jällegi pole ühtegi loogilist põhjust, miks peaks üks kasumit taotlev ettevõte silmagi pilgutamatta aksepteerima turuhinnast oluliselt kõrgemaid esitatud arveid. Ja jällegi isiklikud kogemused Smile

Ei ole vaja, et keegi mind mingiks ärapööranud vandenõu teoreetikuks peab, kes igal pool tonti näeb aga kui miski näeb välja nagu part, prääksub nagu part siis suure tõenäosusega see ongi part.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne